Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIljonääri sai tarpeekseen köyhien avustamisesta: "Nyt me mennään tästä eteenpäin niin, että jokainen pärjätköön omillaan", Aflect jyrähtää.

Vierailija
17.07.2026 |

Vasemmistolta tullut kuraa niskaan 4 vuotta ja se riitti.

Kommentit (338)

Vierailija
321/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näemmä vasemmistoulisijat alanuolta klikkaamassa suu vaahdossa. :D

Taisi ns. osua

Vierailija
322/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon artikkelin. Mulle ei selvinnyt, että mitä se oli se kryptinen "vasemmiston kitinä"? En toki halua pilata hyvää öyhötystä faktoilla. Et jos tää kysymys on asiaton, niin antaa olla. 

No käy lukemassa niitä kommentteja mitä vasemmiston edustajilta on tullut.. syytetty huijariksi, syytetty että leveilee sillä että jakaa rahaa.. väitetty että ei oikeasti jaa näitä rahoja.. nämä nyt vasemmiston edustajien kommentteja mitä omiin silmiin osui, ja näitä on paljon lisää.

Ole hyvä faktoista. 
Ps. Jos haluat oikein videon kanssa mene tiktokkiin, minä en viitsi tässä nimimerkkejä jakaa mutta sieltä kiitä löytyy

Nää on näitä joille ie ikinä selviä mikään, kaikki on aina kryptistä.. vaikka päivän selvää on missä se kitinä on nähtävissä niin nää tulee silmät soikeena tänne ulisemaan että misää hankkia on kitissy.

Jos kerran faktaa haluat niin mene sinne profiiliin lukemaan niitä kommentteja kuinka on väärin autettu vasemmiston mielestä!

Ei kun tämä sun avautuminen selvensi teikäläisten järjenjuoksua ihan hyvin. Kiitos tästä. Eli siellä on joku sanonut ikävästi, ja samalla kertonut kommentissaan, minkä puolueen jäsen on, ja kaikki olleet vasemmistolaisesti suuntautuneita. Selkisi. No olipas se nyt harmillisen tylyä. Voi voi. Tsemppiä nyt, ja kyllä se siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo pitkään ihmetellyt miten porukka nielee ihan syötteineen kaiken mitä tämä henkilö suoltaa somessa. Hän on niin herkkä lumihiutale, että saa somessa jotain negatiivista kommenttia (kukahan näkyvässä asemassa oleva ei saisi?) ja lopettaa hyväntekeväisyyden syytellen vassareita ja loppukaneettina "pärjätköön jokainen omillaan". Sitten kaikki hänen seuraajat mylvivät vassareita vastuuseen, kun ovat kiusanneet Henryä. Tällä Henryllä itsellään on sellainen ajatus, että kaikki häntä kritisoivat ovat vassareita. Se ei ole mikään fakta. Mä en todellakaan ole vasemmalla, mutta olen tarpeeksi älykäs, etten palvo mitään setämiehiä netissä. Mulle tulee niistä hänen seuraajistaan mieleen se Aku Ankassa ollut jakso, jossa Roope Setä kulkee kaupungilla kottikärryn kanssa, joka on täynnä rahaa, ja ohikulkijat mielistelevät häntä. Kai nämä ihmiset ajattelevat, että heidän vapahtajansa näkee kuinka upeita puolustajia hänellä on ja kukkaron nyörit heltyvät heille. 

Ainoa asia mikä Henryssä ihmisiä kiehtoo on se, että hänellä on rahaa. Jos hän olisi köyhä keski-ikäinen mies mesoamassa samalla tavalla, niin hänen ympärilleen ei olisi muodostunut tuollaista luuserijoukkoa. Tällä Henryllä on ihan uskomattomia suuruuskuvitelmia, että häntä vastaan on jotain poliittisia salaliittoja ja tietysti jos pankit ynnä muut eivät suostu taipumaan säännöistä hänen takia niin se on luonnollisesti jonkin sortin henkilökohtainen hyökkäys. Hän tykkää tehdä pitkiä avautumisia kokemistaan vastoinkäymisistä, jotta saa valjastettua öyhöttävät lentävät apinansa hyökkäilemään milloin ketäkin vastaan.

Jos et ole vasemmalla et ole häntä älykkäämpi just tuo on just sitä hällä väliä asennetta normaali älykäs ihminen nimenomaan myöntöis olevansa vasemmalla

En pistä ihan hirveästi painoarvoa sun määritelmille ihmisten älykkyydestä ottaen huomioon, että et osaa edes kirjoittaa.

"ihminen" joka sensuroidulla palstalla valittaa muiden kirjottelusta ei ole älykös piste sinua älykkäämpi olen siitä olen varma jos naamakkain käytöis keskutelu

Hohhoijaa. Suomessa peruskoulussa lapset opettelevat kirjoittamaan jo 6-vuotiaana, joten sinä et ole kovin älykäs jos tuottamasi teksti on tuota tasoa. Oletan siis, että olet kuitenkin aikuinen. Mikäli olet 0-8-vuotias, niin annettakoon kirjoitusvirheet anteeksi. En oikein ymmärrä mitä lisäarvoa kasvokkain keskustelu toisi. Oletko kovin yksinäinen?

Vierailija
324/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokista ainakin Tuija (vasemmisto) on jakanut olan takaa näitä videoita missä narisee että Henkka auttaa väärin. 

Eli joku "tuija" tik tokista? Juuri näin kuin arvelinkin (kirjoitin tuon pitkän kirjoituksen). Joku random-somettaja! Ei kukaan parlamentaarisen ja poliittisen vasemmiston oikea edustaja.

Älä iske tuijaa, tuija sua huijaa. Laulettiin aikoinaan. Eli jättäisin tällaiset tuijat omaan arvoonsa.

Ei kukaan ole koskaan sanonutkaan että kansanedustaja siellä kommentoisi, vaan vasemmiston kannattajat. 

Oikeiston äänestäjäthän ylipäätään valittaa jos joku vähän lahjottaa ym jollekkin..

Vasemmisto haluaa yllä pitää narratiivia, että kaikki rikkaat halveksivat ja vihaavat köyhiä. Väärät tyypit lahjoittamassa/auttamassa, eihän se sovi vasemmistolaiseen ideologiaan.

Vierailija
325/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se häiskä, joka yritti saada lasta vuokraamalla naisen.. Mites siinä kävi.. tai siis ei tullut lasta, mutta eikö tullut yhteydenottoja vai mitä tapahtui.. kyllähän maailmalla vuokrakohdu toiminta tunnetaan.

Vierailija
326/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämöttä vihervasemmiston elättäminen on kuin kivirekeä vetäisi. Mikään ei riitä ja aina vaaditaan lisää. Itse ei kyllä viitsitä mitään tehdä itsensä elättämiseksi.

Mitä mahdat tarkoittaa elättämisellä? Ainakin oma vuosiansioni on 150 ja 200 teur välillä, enkä omasta mielestäni ole keneltäkään mitään pyytänyt? Päinvastoin tonnin verran laitan joulurahana järjestöille.

Enemmän voisit lahjoittaa, puolet ansioista  ois sopiva summa, pihi olet

MOT.

Vierailija
327/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kehottaa antamaan ja auttamaan salassa, niin että Jumala näkee sinun hyvät tekosi. Ei kannata pitää suurta ääntä itsestään, jos auttaa. 

Vierailija
328/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittämättömyys on maailman palkka.

No voi viddujen viddu. Aflecht itse on pilkannut ja kritisoinut vasemmistoa/punavihreitä.  Viimeksi sanoi että "vain naiset ja homot äänestävät vasemmistoa". Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Kysymys herääkin, että miksi hän on tehnyt tuota hyväntekeväisyyttä, kun hän niin paljon vihaa vähävaraisia tukevaa ja auttavaa politiikkaa. Aikamoinen ristiriita tuossa. 

En minäkään vihaa köyhiä tai vähävaraisia mutta sosialisteja sitäkin enemmän. On heidän syytään että ihmiset ovat köyhiä.

Vierailija
329/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veropakoloiset MAKSAKAA KUNNIAVELKANNE VEROT SUOMEEN niin ei tarvita hyväntekeväisyydenbarmopaloja !

Verot maksetaan sinne missä eletään. Olis aika kunniatonta esim elää Espanjassa ja käyttää maan palveluita ja sitten maksaa verot Suomeen.

Vierailija
330/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään avustus tai raha mene perille hyvin, ellei se mene suoraan köyhälle. Osa ilman.

Vierailija
331/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, kaljuuntunut ja harmaantunut lapseton setä ryhtyy persuksi. Kuka olisikaan arvannut

Juna meni ja katkera persuilu alkaa.

Juu jos olis nuori näpsäkkä nainen niin sitten ei olisi haitannut mitään

Helppo huudella jonkun ylipainoisen tantan, Henry on ihan hyvässä kuosissa

Vierailija
332/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus kehottaa antamaan ja auttamaan salassa, niin että Jumala näkee sinun hyvät tekosi. Ei kannata pitää suurta ääntä itsestään, jos auttaa. 

Tosin tuohon aikaan antaja sai glooriaa, ei vittuilua. 

Vierailija
333/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eivät muutamat köyhät saa häneltä apua, koska vasentuneet haukuivat ja maalittivat hyvesignaloinnista.

Varmaan hyvä mieli nyt teillä! Saatiin vähistä avustuksista taas hieman pois.

Vierailija
334/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tee oikeasti mitään hyväntekeväisyyttä. Ne tekee bisnestä joka näyttää hyväntekeväisyydeltä. Jos ne tekis hyväntekeväisyyttä, niiden ei tarvitsisi mainostaa sitä somessa ja saada lisää seuraajia ja yhteistyökumppaneita siinä samalla, se tulisi sydämestä eikä siitä että itse saa kokoajan 10 kertasena kaiken antamansa takaisin. Nää julkkikset pelaa peliä siinä missä normaalit ihmisetkin, ei kannata mennä niiden asettamiin ansoihin, ne menee sen mukana mikä milloinki kerää eniten katselukertoja ja mikä sillä hetkellä tuo eniten voittoa. Jakoko mafiapomot aikoinaan newyorkissa oikeasti ihmisille hyvää hyvyyttää ruokaa kaduilla vai yrittikö ne samalla ostaa itselleen lisää clouttia siinä yhteisössä? Kysykää itseltänne se kysymys

Loistava vastaus, kyllä kelpaa lahjat kun niitä jaetaan mut heti selkään puukotetaan kun on lahjat saatu. En tule koskaan enää antamaan kenellekään tuntemattomalle jouluna rahaa. Aiempina vuosina olemme vaimon kanssa jakaneet yhteensä 300 €/joulu ruokajonossa tai Malmilla lahjajonossa olleille ihmisille. Nyt minunkin puolesta tämä saa loppua.  Onkohan ihmiset meillekin nauraneet selän takana ku ollaan annettu 50€ käteen? Ja loppuun kun jiku kuitenkin kirjoittaa etten mitään ole antanut, niin aika moni siellä jonossa meidät muistaa kun jo 8 vuotta tätä ollaan tehty.

Vierailija
335/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Affe-Setä on hyvin hyvin vihainen. 🤣

Hän ei saanut naista edes rahalla (miljoonilla) ja joutui naurunalaiseksi. Nyt hän uhkailee, että Suomessa kukaan ei saa mitään apua mistään (ei edes Kelan etuuksia) koska Affe-Setä antaa mahtikäskyn, että "tästä lähtien jokainen pärjää omillaan". Juuri tämä on persumiehen voimafantasia. Köyhät kuolkoot älkään, jos rivät kunnioita persumiestä. Persu on omasta mielestään luomakunnan kruunu, vaikka todellisuudessa hän on syntynyt naisten armosta. Äiti ei abortoinut Affea, vaikka olisi voinut keskeyttää raskauden. 

Affe on narsisti. Henkinen kypsyys 10-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Itkupotkuraivarit ja kova huuto. "Miksi kukaan ei leiki mun kanssa? Miksi mä en saa tehdä asioita X, Y ja Z?"

Affe on itse pilannut maineensa (rikollinen toiminta) ja yrittää nyt uhriutua. Hän on liian vanha, liian ruma, liian ilkeä, liian itsekäs, liian huomionkipeä, liian tyhmä, liian suuruudenhullu ja liian NOLO saadakseen hyvän naisen (nuori, kaunis, älykäs). 

Tervemenoa Thaimaan bordelleihin, herra Affe! Siellä voit elvistellä rahoillasi. 🤑

Vierailija
336/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Affe-Setä on hyvin hyvin vihainen. 🤣

Hän ei saanut naista edes rahalla (miljoonilla) ja joutui naurunalaiseksi. Nyt hän uhkailee, että Suomessa kukaan ei saa mitään apua mistään (ei edes Kelan etuuksia) koska Affe-Setä antaa mahtikäskyn, että "tästä lähtien jokainen pärjää omillaan". Juuri tämä on persumiehen voimafantasia. Köyhät kuolkoot älkään, jos rivät kunnioita persumiestä. Persu on omasta mielestään luomakunnan kruunu, vaikka todellisuudessa hän on syntynyt naisten armosta. Äiti ei abortoinut Affea, vaikka olisi voinut keskeyttää raskauden. 

Affe on narsisti. Henkinen kypsyys 10-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Itkupotkuraivarit ja kova huuto. "Miksi kukaan ei leiki mun kanssa? Miksi mä en saa tehdä asioita X, Y ja Z?"

Affe on itse pilannut maineensa (rikollinen toiminta) ja yrittää nyt uhriutua. Hän on liian vanha, liian ruma, liian ilkeä, liian itsekäs, liian huomionkipeä, liian tyhmä, liian suuruudenhullu ja liian NOLO saadakseen hyvän naisen (nuori, kaunis, älykäs). 

Tervemenoa Thaimaan bordelleihin, herra Affe! Siellä voit elvistellä rahoillasi. 🤑

Juu tälleen me puhuttiin kollegojen kanssa, ollaan kaikki ylipainoisia eronneita keski-ikäisiä lyhyttukkaisia leggingstätejä. Äänestetään vihreitä. heti huomattiin paha-persu Henry. Se on kamalan toksinen mies.

Vierailija
337/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokista ainakin Tuija (vasemmisto) on jakanut olan takaa näitä videoita missä narisee että Henkka auttaa väärin. 

Eli joku "tuija" tik tokista? Juuri näin kuin arvelinkin (kirjoitin tuon pitkän kirjoituksen). Joku random-somettaja! Ei kukaan parlamentaarisen ja poliittisen vasemmiston oikea edustaja.

Älä iske tuijaa, tuija sua huijaa. Laulettiin aikoinaan. Eli jättäisin tällaiset tuijat omaan arvoonsa.

Ei kukaan ole koskaan sanonutkaan että kansanedustaja siellä kommentoisi, vaan vasemmiston kannattajat. 

Oikeiston äänestäjäthän ylipäätään valittaa jos joku vähän lahjottaa ym jollekkin..

Vasemmisto haluaa yllä pitää narratiivia, että kaikki rikkaat halveksivat ja vihaavat köyhiä. Väärät tyypit lahjoittamassa/auttamassa, eihän se sovi vasemmistolaiseen ideologiaan.

Oikeiston mielestä veroja ei tarvita jos yksi miljonääri tuhannesta antaa silloin tällöin rahaa hyväntekeväisyyteen. Tottakai se on hyvä asia jos ihmiset lahjoittavat hyväntekeväisyyteen mutta ei se oikein toimi julkisten palveluiden korvikkeena. Minkä näkee tässäkin tapauksessa jossa miljonäärin hyväntekeväisyys päättyi itkupotkuraivariin kun hänen herkkiä tunteitaan loukattiin.

Vierailija
338/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, mitä uhriutumista. Tyyppi haluaa lopettaa hyväntekeväisyyden ja verhoaa sen vasemmiston syyksi. Voi kun nämä miesoletetut eivät olisi aina näin hirveän tunne edellä meneviä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän