Nainen, millaiseen mieheen ihastut hetkessä?
Kommentit (111)
Komeaan, supliikkiin ja jännään 😕
Söpöön, hymyilevään ja ystävälliseen, joka ottaa jollain tavalla kontaktia muhun.
Vierailija kirjoitti:
Mies, miksi kyselet typeriä?
Onko luetunymmärtämisessä vikaa? Olen nainen. Ap
Hyvän näköiseen (omien kriteerieni mukaan. En tykkää laatikkoleukakirugilentäjistä), ystävällinen, luotettava, vähän samankaltainen kuin minä ja uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Komeaan, supliikkiin ja jännään 😕
Vähintään 190cm pitkä ja 25cm housuissa, vähintään 6 numeroinen summa säästötilillä ja mielellään vielä joku pahoinpitelysyyte menneisyydessä.
Olemuksessa ja kehonkielessä jotain mikä "klikkaa". Miehet ovat aina olleet normaalipainoisia tai hoikkia. Ylipaino ei ole silmissäni välttämättä rumaa mutta tekee jotain luonnolliselle kehonkielelle.
Kyllä ne on ne silmät ja hymy, jotka iskee kiinnostuksen tulille.
Ei sitä voi selittää. Se vaan tulee jos on tullakseen. Jotain alkukantaista siinä on.
Mitä tarkoittaa "ihastua hetkessä"? Ihastun kokonaisuuteen, mutta ei se nyt ehkä ihan "hetkessä" tapahdu, ja ikinä en ihastu ellen tunne toista.
Hymyilevään, empaattiseen, älykkääseen ja elämänuteliaaseen. Jos vielä huumorintajut natsaavat ja mies rakastaa kissoja, olen sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on ne silmät ja hymy, jotka iskee kiinnostuksen tulille.
Totta. Yhdellä tuntemallani miehellä on tuikkivat siniset silmät, jotka vangitsi heti. Valitettavasti hän on varattu.
En ole koskaan ihastunut hetkessä. Siihen on aina mennyt kuukausia.
N52
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ihastua hetkessä"? Ihastun kokonaisuuteen, mutta ei se nyt ehkä ihan "hetkessä" tapahdu, ja ikinä en ihastu ellen tunne toista.
Sinä et ehkä ihastu hetkessä tai edes ekoilla treffeillä, mutta kyllä sitäkin tapahtuu. Mutta tuo on sellasta nopeastisyttyvää ihastusta, ehkä enemmänkin hullaantumista, eihän toista tunne vielä juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, miksi kyselet typeriä?
Onko luetunymmärtämisessä vikaa? Olen nainen. Ap
Niin varmaan juu miks naista kiinnostais millaseen mieheen naiset ihastuu.
Itsensä kanssa sinut olevaan, hauskaan, toiset huomioivaan ja samoja arvoja ilmentävään (vaatteet, puhelin, auto jne., joista voi nopeasti jotain päätellä, en pidä statussymbolien esittelemisestä).
Rauhallisen ja tasapainoisen oloiseen ja sellaiseen, joka katsoo silmiin ja hynyilee. Lisäksi pitää olla hoikka.
Minulla on tietyt miestyypit ulkonäöllisesti, joihin ihastun. Esim. mies, jolla on tummat, suorat hiukset, ovaalinmuotoiset kasvot, lempeä ilme, normaali vartalo. Luonteessa tärkeää reiluus, toisten huomioiminen, lempeys, luotettavuus, rehellisyys, jonkinasteinen kujeilevuus, myös herkkyys ja esteettisyys.
Miellyttävään.