Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIljonääri sai tarpeekseen köyhien avustamisesta: "Nyt me mennään tästä eteenpäin niin, että jokainen pärjätköön omillaan", Aflect jyrähtää.

Vierailija
17.07.2026 |

Vasemmistolta tullut kuraa niskaan 4 vuotta ja se riitti.

Kommentit (338)

Vierailija
301/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääriä ei kumarreltu tarpeeksi joten hän lopetti kunnollisen ihmisen esittämisen. Vähän tulee mieleen ns. kilttimiehet jotka muuttuvat naisvihaajiksi kun tajuavat ettei pelkät normikäytöstavat automaattisesti johda seksin saamiseen.

Vierailija
302/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olen itse maksanut lähivuosina veroja köyhien hyvinvoimiseksi huomattavasti tuota veropakolaista enemmän. Ei kukaan muokaan kiitä siitä, enkä odotakaan kiitoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokista ainakin Tuija (vasemmisto) on jakanut olan takaa näitä videoita missä narisee että Henkka auttaa väärin. 

Eli joku "tuija" tik tokista? Juuri näin kuin arvelinkin (kirjoitin tuon pitkän kirjoituksen). Joku random-somettaja! Ei kukaan parlamentaarisen ja poliittisen vasemmiston oikea edustaja.

Älä iske tuijaa, tuija sua huijaa. Laulettiin aikoinaan. Eli jättäisin tällaiset tuijat omaan arvoonsa.

Ei kukaan ole koskaan sanonutkaan että kansanedustaja siellä kommentoisi, vaan vasemmiston kannattajat. 

Oikeiston äänestäjäthän ylipäätään valittaa jos joku vähän lahjottaa ym jollekkin..

Vierailija
304/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olen itse maksanut lähivuosina veroja köyhien hyvinvoimiseksi huomattavasti tuota veropakolaista enemmän. Ei kukaan muokaan kiitä siitä, enkä odotakaan kiitoksia.

Ei ole totuus 

Vierailija
305/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pitkään ihmetellyt miten porukka nielee ihan syötteineen kaiken mitä tämä henkilö suoltaa somessa. Hän on niin herkkä lumihiutale, että saa somessa jotain negatiivista kommenttia (kukahan näkyvässä asemassa oleva ei saisi?) ja lopettaa hyväntekeväisyyden syytellen vassareita ja loppukaneettina "pärjätköön jokainen omillaan". Sitten kaikki hänen seuraajat mylvivät vassareita vastuuseen, kun ovat kiusanneet Henryä. Tällä Henryllä itsellään on sellainen ajatus, että kaikki häntä kritisoivat ovat vassareita. Se ei ole mikään fakta. Mä en todellakaan ole vasemmalla, mutta olen tarpeeksi älykäs, etten palvo mitään setämiehiä netissä. Mulle tulee niistä hänen seuraajistaan mieleen se Aku Ankassa ollut jakso, jossa Roope Setä kulkee kaupungilla kottikärryn kanssa, joka on täynnä rahaa, ja ohikulkijat mielistelevät häntä. Kai nämä ihmiset ajattelevat, että heidän vapahtajansa näkee kuinka upeita puolustajia hänellä on ja kukkaron nyörit heltyvät heille. 

Ainoa asia mikä Henryssä ihmisiä kiehtoo on se, että hänellä on rahaa. Jos hän olisi köyhä keski-ikäinen mies mesoamassa samalla tavalla, niin hänen ympärilleen ei olisi muodostunut tuollaista luuserijoukkoa. Tällä Henryllä on ihan uskomattomia suuruuskuvitelmia, että häntä vastaan on jotain poliittisia salaliittoja ja tietysti jos pankit ynnä muut eivät suostu taipumaan säännöistä hänen takia niin se on luonnollisesti jonkin sortin henkilökohtainen hyökkäys. Hän tykkää tehdä pitkiä avautumisia kokemistaan vastoinkäymisistä, jotta saa valjastettua öyhöttävät lentävät apinansa hyökkäilemään milloin ketäkin vastaan.

Vierailija
306/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti siis sanoa tuo ukko ei ole modet poistaa asiallisia kommentteja ja keskusteluja 

Vierailija
307/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo pitkään ihmetellyt miten porukka nielee ihan syötteineen kaiken mitä tämä henkilö suoltaa somessa. Hän on niin herkkä lumihiutale, että saa somessa jotain negatiivista kommenttia (kukahan näkyvässä asemassa oleva ei saisi?) ja lopettaa hyväntekeväisyyden syytellen vassareita ja loppukaneettina "pärjätköön jokainen omillaan". Sitten kaikki hänen seuraajat mylvivät vassareita vastuuseen, kun ovat kiusanneet Henryä. Tällä Henryllä itsellään on sellainen ajatus, että kaikki häntä kritisoivat ovat vassareita. Se ei ole mikään fakta. Mä en todellakaan ole vasemmalla, mutta olen tarpeeksi älykäs, etten palvo mitään setämiehiä netissä. Mulle tulee niistä hänen seuraajistaan mieleen se Aku Ankassa ollut jakso, jossa Roope Setä kulkee kaupungilla kottikärryn kanssa, joka on täynnä rahaa, ja ohikulkijat mielistelevät häntä. Kai nämä ihmiset ajattelevat, että heidän vapahtajansa näkee kuinka upeita puolustajia hänellä on ja kukkaron nyörit heltyvät heille. 

Ainoa asia mikä Henryssä ihmisiä kiehtoo on se, että hänellä on rahaa. Jos hän olisi köyhä keski-ikäinen mies mesoamassa samalla tavalla, niin hänen ympärilleen ei olisi muodostunut tuollaista luuserijoukkoa. Tällä Henryllä on ihan uskomattomia suuruuskuvitelmia, että häntä vastaan on jotain poliittisia salaliittoja ja tietysti jos pankit ynnä muut eivät suostu taipumaan säännöistä hänen takia niin se on luonnollisesti jonkin sortin henkilökohtainen hyökkäys. Hän tykkää tehdä pitkiä avautumisia kokemistaan vastoinkäymisistä, jotta saa valjastettua öyhöttävät lentävät apinansa hyökkäilemään milloin ketäkin vastaan.

Jos et ole vasemmalla et ole häntä älykkäämpi just tuo on just sitä hällä väliä asennetta normaali älykäs ihminen nimenomaan myöntöis olevansa vasemmalla

Vierailija
308/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole vasemmalla et ole häntä älykkäämpi just tuo on just sitä hällä väliä asennetta normaali älykäs ihminen nimenomaan myöntöis olevansa vasemmalla

En pistä ihan hirveästi painoarvoa sun määritelmille ihmisten älykkyydestä ottaen huomioon, että et osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
309/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Alfecht alunperinkään lahjoitti rahaa vasureille?

Ei kaikki köyhät ole vasureita. Suuri osa ns. nukkuvia, jotka eivät kannata mitään puoluetta. Ylipäänsä osaa ihmisistä ei kiinnosta politiikka lainkaan. 

Vierailija
310/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on valittaneet ja kaataneet kakkaa Henkan päälle, ne kohteetko vai poliitikot ja järjestöt.. Eikö ego kestä kritiikkiä. Sisäänulos semmoiset puheet. Eihän ne avunsaajat ruokkivaa kättä pure. Päinvastoin. Jalkautuisi sitten ilman toimittajia.

Vierailija
311/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämöttä vihervasemmiston elättäminen on kuin kivirekeä vetäisi. Mikään ei riitä ja aina vaaditaan lisää. Itse ei kyllä viitsitä mitään tehdä itsensä elättämiseksi.

Mitä mahdat tarkoittaa elättämisellä? Ainakin oma vuosiansioni on 150 ja 200 teur välillä, enkä omasta mielestäni ole keneltäkään mitään pyytänyt? Päinvastoin tonnin verran laitan joulurahana järjestöille.

Järjestön pomo kiittää, palkka pysyy suurempana kuin pääministerin palkka.

Demarirälssin pskasakit voi hyvin myös jatkossakin, kun muistaa lahjoittaa.

Eihän siitä tulisi mitään että noista syöpäläisistä hankkiuduttaisi eroon ja jätettäisi vaikka esim. lahjoittamatta? 

Vierailija
312/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äijä on niin paha bluffi ettei paremmasta väliä. Ja miksei sillä ole naista? 
Tyyppi vaan öyhöttää menemään, perinyt rahansa eikä ymmärrä rahanpesulainsäädännöstä mitään. Ei tajua et jos pankit sallisi käteisen jakamisen ilman selvitystä niin täällä olisi puoli saudi arabiaa pesemässä terroristirahojaan. Typerä ja todellisuudesta irrallaan oleva äijä. 

Vierailija
313/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aflecht tekisisi parhaiten hyväntekeväisyyttä Suomen köyhille maksaessaan kaikista tuloistaan verot ..ja Suomeen. 

Ne rahat hassataan ties mihin muihin valtion menoihin, ei köyhille. 

Vierailija
314/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi oman elämänsä Andrew Tate.

Vierailija
315/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon artikkelin. Mulle ei selvinnyt, että mitä se oli se kryptinen "vasemmiston kitinä"? En toki halua pilata hyvää öyhötystä faktoilla. Et jos tää kysymys on asiaton, niin antaa olla. 

No käy lukemassa niitä kommentteja mitä vasemmiston edustajilta on tullut.. syytetty huijariksi, syytetty että leveilee sillä että jakaa rahaa.. väitetty että ei oikeasti jaa näitä rahoja.. nämä nyt vasemmiston edustajien kommentteja mitä omiin silmiin osui, ja näitä on paljon lisää.

Ole hyvä faktoista. 
Ps. Jos haluat oikein videon kanssa mene tiktokkiin, minä en viitsi tässä nimimerkkejä jakaa mutta sieltä kiitä löytyy

Nää on näitä joille ie ikinä selviä mikään, kaikki on aina kryptistä.. vaikka päivän selvää on missä se kitinä on nähtävissä niin nää tulee silmät soikeena tänne ulisemaan että misää hankkia on kitissy.

Jos kerran faktaa haluat niin mene sinne profiiliin lukemaan niitä kommentteja kuinka on väärin autettu vasemmiston mielestä!

niin no, saattaa olla että tämän äijän touhuissa on jotain oikeastikin ollut vialla, jos hän kerran on oikein linnassa käynyt niistä lusimassa

Vierailija
316/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän häntä on haukuttu kun en minä ainakaan ole nähnyt kuin sen pankkijupakan.

Some. Blokkaa ilmeisesti välittömästi. Rahoitti 3 milj€ kryptovaluuttaoston lainaamalla seuraajiltaan.

Vierailija
317/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ukko. Tuo vasemmisto/oikeisto vastakkainasettelu on niin nähty. Keksisi jotain uutta. Nyt kuulostaa vaan elähtäneeltä nettitrolli/öyhöttäjältä. YAWN

Vierailija
318/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pistä ihan hirveästi painoarvoa sun määritelmille ihmisten älykkyydestä ottaen huomioon, että et osaa edes kirjoittaa.

"ihminen" joka sensuroidulla palstalla valittaa muiden kirjottelusta ei ole älykös piste sinua älykkäämpi olen siitä olen varma jos naamakkain käytöis keskutelu

Vierailija
319/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuon asunto ole myynnissä ja tyypillä velkoja?

Tottakai sen myy kun ei enää asu siinä. Paska uli uli yritys.

Vierailija
320/338 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämöttä vihervasemmiston elättäminen on kuin kivirekeä vetäisi. Mikään ei riitä ja aina vaaditaan lisää. Itse ei kyllä viitsitä mitään tehdä itsensä elättämiseksi.

Mitä mahdat tarkoittaa elättämisellä? Ainakin oma vuosiansioni on 150 ja 200 teur välillä, enkä omasta mielestäni ole keneltäkään mitään pyytänyt? Päinvastoin tonnin verran laitan joulurahana järjestöille.

Järjestön pomo kiittää, palkka pysyy suurempana kuin pääministerin palkka.

Demarirälssin pskasakit voi hyvin myös jatkossakin, kun muistaa lahjoittaa.

Eihän siitä tulisi mitään että noista syöpäläisistä hankkiuduttaisi eroon ja jätettäisi vaikka esim. lahjoittamatta? 

Persut ja kokoomuslaiset demarit ei syyllisty moisiin korruptioon muista se langan tylsin trolli 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan