Te, joilla on onnellinen liitto, kertokaa salaisuutenne sen saamiseksi!
Täällä aina haukutaan toista sukupuolta ja voimaannutaan sinkkuudesta. Haluaisin kuulla näkemyksiä ja kokemuksia heiltä, joilla parisuhde on kestänyt ja jotka kokevat olevansa onnellisessa liitossa. Mikä on salaisuutenne, miten saatte sen toimimaan?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen seksi miehen kanssa.
Itse en jaksa 20-30v seksiä jatkuvasti vaikka olis kuin ihana ja taitava puoliso. Jos tämä on ainoa tapa pitää onnellinen suhde niin olen mieluummin ilman!
Minä jaksan kun tiedän kuinka tärkeää se on toiselle. Mies taas tietää kuinka tärkeää minulle on se että saan omaa aikaa välillä ja keskittyä vain maalaamiseen. Mies mahdollistaa sen.
Menin naimisiin älykkään, järkevän miehen kanssa, jolla on erittäin hyvät arvot, ja joka on perhekeskeinen ja vakaa. Ihailin häntä silloin ja ihailen yhä. Joskus vieläkin kauhistun ajatusta, että olisin mennyt naimisiin sen jännämiehen kanssa, joka oli poikaystäväni ennen aviomiestäni. Onneksi huomasin, mikä helmi tämä aviomieheni, ehkä ulkonäöltään vaatimattomampi ja elämäntyyliltään rauhallisempi ja kaikinpuolin huomaamattomampi mies on! Olen elänyt erittäin onnellisessa liitossa jo vuosikymmenet tämän hienon miehen onnellisena vaimona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa 20-30v seksiä jatkuvasti vaikka olis kuin ihana ja taitava puoliso. Jos tämä on ainoa tapa pitää onnellinen suhde niin olen mieluummin ilman!
Voit antaa puolisollesi luvan hakea seksiä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin älykkään, järkevän miehen kanssa, jolla on erittäin hyvät arvot, ja joka on perhekeskeinen ja vakaa. Ihailin häntä silloin ja ihailen yhä. Joskus vieläkin kauhistun ajatusta, että olisin mennyt naimisiin sen jännämiehen kanssa, joka oli poikaystäväni ennen aviomiestäni. Onneksi huomasin, mikä helmi tämä aviomieheni, ehkä ulkonäöltään vaatimattomampi ja elämäntyyliltään rauhallisempi ja kaikinpuolin huomaamattomampi mies on! Olen elänyt erittäin onnellisessa liitossa jo vuosikymmenet tämän hienon miehen onnellisena vaimona.
Joo ne jännämiehet on seksiä varten, ei niihin sitouduta.
Oma kumppani on kyllä aika jännä vaikka onkin kiltti ja vakaa. On hyvin hauska ja persoonallinen ja se kiehtoo minua. Hänen kanssaan voi olla onnellinen helposti, kun hyväksyy minut täysin tällaisenaan ja arvot kohtaavat.
Mukautuminen. Kiitollisuus. Ilo. Tyytyväisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni puoliso pärjää ilman päivittäistä panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan kun tiedän kuinka tärkeää se on toiselle. Mies taas tietää kuinka tärkeää minulle on se että saan omaa aikaa välillä ja keskittyä vain maalaamiseen. Mies mahdollistaa sen.
Lisään vielä että ei se seksi mitään vastenmielistä minustakaan ole vaikka mies haluaa huomattavasti useammin kuin itse haluaisin. Aina se on tuntunut hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, monet tyytyvät masturboimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymmentä vuotta naimisissa. Liitto perustuu raadolliseen rehellisyyteen - paino sanalla raadollinen. Kaikki kerrotaan. Salaisuudet syövät suhteen. Nykyisin iän myötä ollaan tultu molemmat väsyneemmiksi ja pehmeämmiksi, kulmat hioutuneet.
40 vuotta yhdessä. Mitä potentiaalia salaisuuksia teillä olisi? En ihan tunnista omasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tarpeiden tulee kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että sinkkuna saisit maalata milloin huvittaa, eikä tarvitsisi edes olla vuodeorja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymmentä vuotta naimisissa. Liitto perustuu raadolliseen rehellisyyteen - paino sanalla raadollinen. Kaikki kerrotaan. Salaisuudet syövät suhteen. Nykyisin iän myötä ollaan tultu molemmat väsyneemmiksi ja pehmeämmiksi, kulmat hioutuneet.
40 vuotta yhdessä. Mitä potentiaalia salaisuuksia teillä olisi? En ihan tunnista omasta elämästä.
Matkan varrella vaikka ja mitä. Minä en ole kovin helppo tai tasainen, mutta rehellinen olen. Salaisuudet ovat olleet sekä ajatuksia että tekoja. Haaveita ja toteutettuja asioita -puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä fyysinen läheisyys on tärkeä osa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että sinkkuna saisit maalata milloin huvittaa, eikä tarvitsisi edes olla vuodeorja.
Sinulta katkeralta vanhaltapiialta ei tietääkseni nyt kysytty.
Kiholja takana nyt 20 vuotta ja aviota 14 vuotta.
En ole koskaan pyrkinyt muuttamaan toista enkä puuttumaan hänen valintoihinsa, itsehän hänet valkkasin, kihlasin ja nain.
Ja onnellisia olemme.
Kunnioitus, keskustelu, kuunteleminen. Nämä vastavuoroisia arvoja huumorintajulla höystettynä. Haluta toiselle hyvää. Takana 30v. Kunnes kuolema erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta katkeralta vanhaltapiialta ei tietääkseni nyt kysytty.
Arvasin että Pena.
Joku sanoi joskus että kun tapailet mahdollista tulevaa aviomiestä, seuraa millainen hän on ystäviensä kanssa ja miten kohtelee vanhempiaan. Pieniä isoja luonteenpiirteiden esille tuovia tilanteita. Totta.
Emme hauku toisiamme ulospäin. Kaikki riidat puhutaan läpi kotona. Omaan pesäämme emme pasko eikä puoliso ole mikään negatiivisten tunteiden kaatopaikka, kummallekaan. Käsittelemme tunteitamme rakentavasti.
Me ollaan aikuisia, kannetaan vastuu omasta ja yhteisestä elämästä ja tunteista. Meillä on hyvin samanlaiset arvot, koulutustausta, tulotaso ja tavoitteet. Ei tarvetta vääntää asioista suuremmin, vaan elää rauhassa.