Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä cavalier king charlesin spanieli ja minkä värinen?

Vierailija
21.05.2007 |

Olen kauheassa koirakuumeessa. Onko jollain kevät-kesäpentua varattuna ja onko odottaminen hirveää?

Itse olen vasta käynnistänyt soittokierroksen kasvattajille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi selkä-sydän,ym-vikoja. Kamalat pullosilmät,jotka rähmivät koko ajan. Tämä minun mielipiteeni.

Vierailija
2/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen -maatiaiskoira - oli tosi fiksu, mutta ei kovin kaunis, ja toinen - palkituista vanhemmista - tosi kaunis, mutta todella tyhmä kuin saapas. Molemmilla tosiaan sydänvika ym. perinnöllistä. Turkkia oli harjattava usein, ettei mennyt takkuun. Karvoja lähti paljon. Sympaattisia olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen 12-vuotta ja toinen vuoden vanha

olihan se odottaminen kauheaa, mutta ihanaa oli saada se pentu kainaloon.

Koskaan ei ole ollut silmä ongelmia -6-

Vierailija
4/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaveri, lempeä luonne. Karvaa lähtee tosi paljon, kuten joku jo mainitsikin. Omasta puolestani voin suositella kavaljeeria. En ole tavannut rumaa tai erityisen tyhmää yksilöä.

Vierailija
5/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muniaan nuolevä hötkyilevä tapaus. Karvoja lähti ihan sairaasti. Meni kyllä koirahalut pitkäksi aikaa.

Vierailija:

Lisäksi selkä-sydän,ym-vikoja. Kamalat pullosilmät,jotka rähmivät koko ajan. Tämä minun mielipiteeni.

Vierailija
6/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania oli niin kauan kun elivät lapsiperheessä nyt lapset lentänyt pesästä ja vanhuus iskenyt (n.14v) on vähän äkäinen ja arvaamaton lapsia kohtaan, tosin kärsivällisyys vähän palannut kun ollaan paljon oltu mummolassa pojan kanssa ja sen on vaan pakko hyväksyä lapset. Karvaa nyt lähtee saman verran kun muustakin koirasta, silmät nyt ehkä rähmii mutta muuten ihan mukava rotu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi