Tuukka Temonen treffeillä
Kommentit (652)
Olga oli kuolemassa vuosien ajan. Eiköhän leskensä ole tehnyt surutyötä jo pidemmän aikaa myös, ei vain vaimonsa kuolemasta alkaen.
Tuukkahan sanoi itse ettei pärjää yksin. Vähän ois kauemmin kuitenkin olettanut kestävän, mut omapa on elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He olisivat nätti pari. Toki ikäero aika suuri.
Jaksaapa uus emäntä paistaa pitsaa nuoremmakseen
Paistuuko jo pulla uunissa?
Vierailija kirjoitti:
Olga oli kuolemassa vuosien ajan. Eiköhän leskensä ole tehnyt surutyötä jo pidemmän aikaa myös, ei vain vaimonsa kuolemasta alkaen.
Mä kans uskon että tutustui tähän uuteen olgan vielä eläessä, toki "ystävän" statuksella silloin
Vierailija kirjoitti:
Mutta saiko Tuukka kevennettyä oloaan?
Aivan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He olisivat nätti pari. Toki ikäero aika suuri.
Jaksaapa uus emäntä paistaa pitsaa nuoremmakseen
Paistuuko jo pulla uunissa?
Ens vuonna ainakin
Tuskin ne ainakaan siinä Iitin kirkossa menee naimisiin missä olga ja tuukkis
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne ainakaan siinä Iitin kirkossa menee naimisiin missä olga ja tuukkis
Miksei? Ja jatkokemut rehtorissa
Aika itsekäs ja huono psykologi kunnei anna lesken surra tuon kauempaa. Pissii laastari omiin muroihinsa
Vierailija kirjoitti:
No eihän ollut.
Hehän molemmat sanoivat, että uskovat Olgan parantuvan. Kuolema ei ollut heille edes vaihtoehto, eikä mitään surutyötä siis tehty etukäteen.
Kuolemasta emme puhuneet paljoakaan. Ajattelemme niin, että minä paranen ja me jatkamme elämää, Olga kertoo podcastissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lesket pariutuu nopeasti.
Miehet.
Melkein ajattelin että Tuukka odottaa vähän, mutta ei. Vaikka eipä asia minulle kuulu, eikä loukkaa hänen ja Olgan liittoa. Ehkä Tuukka tarvitsee tuon selviytyäkseen.
Naiset siirtyvät uuteen suhteeseen hyvin paljon nopeammin kuin miehet keskimäärin. Miehet ovat romanttisempia ja sentimentaalisempia, naiset laskelmoivampia ja käytännönläheisempiä suhdeasioissa.
Höpö höpö.
Miehethän pitävät jopa kahta naista yhtä aikaa ja vaihtavat naista sitten lennosta.
Mies ei koskaan lähde tyhjän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollu. Vast viimesenä kesänä alkoi voida huonommin ja silloinkin uskoivat ranskanlääkkeeseen vielä
Helga täyttäny nyt 18v. Tekiköhän iida kakun? Varmasti kamala ikävä äitiä, hrlga-raasu.
Nousi vähän oksennusta suuhun kun olga kuvaili seksihalujaan syöpäsairaana ja "tuukan intiimiä syleilyä" paneskelun ohessa. Nyt siinä sitten toinen mimmi. Olgahan kertoi olevansa mustis, ei varmasti tykkäis yhtään. No eipä siltä enää kysytä.
Olga kuoli ilman Jeesusta joten ei voinut päästä taivaaseen, se mua surettaa. Jos muut Temoset tulee uskoon jossain vaihesssa niin ymmärtävät etteivät voi tavata olgaa enää kuoleman jälkeen ja se tulee varmasti olemaan rankkaa tajuta.
Nuo lapset herkässä iässä vielä kaikki paitsi menettämään äitinsä, saati jos isä tuo heti uuden nuoremman eukon perheeseen jonka kans tod.näk.lisää.lapsiakin tekee.
Tuukalle on varmasti tuputtanut itseään yks jos toinenkin nainen, arvasinkin että ottaa jonkun joka eees vähä muistuttaa olgaaa ulkoisesti kun kehui aina olgan ulkonäköä
Tallitanssi iida, tallitanssi!