Tuukka Temonen treffeillä
Kommentit (656)
Ovat varmaan jo pitkän aikaa tapailleet, nyt tuo naisystävän julkisuuteen. Ei varmaan jaksa yksin enää kauaa pyörittää eläintilaa ja pizzeriaa, lisäksi muita omia töitä. Iso talokin siivottavana ja nurmikät leikattava. Ruokaa lapsille. Kyllä maalaistalo kaipaa äkkiä uutta emäntää.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan jo pitkän aikaa tapailleet, nyt tuo naisystävän julkisuuteen. Ei varmaan jaksa yksin enää kauaa pyörittää eläintilaa ja pizzeriaa, lisäksi muita omia töitä. Iso talokin siivottavana ja nurmikät leikattava. Ruokaa lapsille. Kyllä maalaistalo kaipaa äkkiä uutta emäntää.
Niin en mäkään usko, että ovat ensitreffit.
Mitä te siis täällä hämmästelette?
Minä en hämmästele yhtään. Tuukkahan sanoi jossain Ylen videohaastattelussa viime vuonna, että ei pärjää ilman Olgaa, kun Olga ottaa niin ison vastuun kaikista hommista heidän arjessaan.
Tuollaisen asian sanominen kertoi minulle paljon! En silti sitä epäile, etteikö olisi rakastanut. Mutta mentaliteetti voi olla vähän eri, kuin joillain sielunkumppanuuteen keskittyvillä romantikoilla tms. Pragmaattinen.
Ei kadehdita kaveria, jokaisella meistä on oma myllynkivi kannettavanemme, ja Tuukan taakka ei ole ollut varmasti kaikista kevein. Omalle puolisolleni toivon vilpittömästi kaikkea hyvää parinhankintarintamalla jos minusta jättää aika ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en hämmästele yhtään. Tuukkahan sanoi jossain Ylen videohaastattelussa viime vuonna, että ei pärjää ilman Olgaa, kun Olga ottaa niin ison vastuun kaikista hommista heidän arjessaan.
Tuollaisen asian sanominen kertoi minulle paljon! En silti sitä epäile, etteikö olisi rakastanut. Mutta mentaliteetti voi olla vähän eri, kuin joillain sielunkumppanuuteen keskittyvillä romantikoilla tms. Pragmaattinen.
Jännä miten me tulkitaan asiat erilailla. En nyt olisi ekana tuota miettinyt Tuukan kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten me tulkitaan asiat erilailla. En nyt olisi ekana tuota miettinyt Tuukan kommentista.
Niin, olemme erilaisia. Minulle tuo kommentti oli tosiaan aika kammottavaa kuultavaa, ja jäi kaikessa karmeudessaan mieleen.
Mä veikkaan, että tuo psykologinainen on antanut henkistä tukea tulevalle leskelle jo Olgan vielä eläessä ja ovat ehkä jopa Olgan kanssa yhdessä käyneet myös keskustelemassa. Pikkuhiljaa suhde on syventynyt ystävyydeksi jo Olgan vielä eläessä. Olga on jopa saattanut sanoa Tuukalle, että hän toivoo lapsilleen tuollaista äitipuolta. Tuukkahan tekee kaiken niinkuin Olga toivoi, jatkaa myös Rehtoria ja eläintilan pitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika mies. Hyvä kun odotti että vaimo haudassa ja jo uusi nainen menossa. Toivottavasti eroavat, niin nainen on onnellisempi.
Ja miksi leski ei saisi seurustella/käydä kevyillä treffeillä , melkein vuosi puolison kuoleman jälkeen? Miten tekee kenestäkään sikaa? Eihän tässä ketään petetä, jätetä yms.
Tämä pitkä suruaika on jotenkin niin vahvasfi iskostunut ihmisten mieliin, että kaikkea alle kahden vuoden sisään tapahtuvaa deittailua puolison kuoleman jälkeen pidetään nopeana toimintana.
Ja ehkä se suruaika liittyy aikakäsitteenä siihen, miten normaalisti ihminen ajallisesti keskimäärin suree läheisen poismenoa. 2v.
En ole tiennytkään, että suremiseen on jokin keskimääräinen aikarajakin olemassa.
Ei ole kukat ehtineet haudalla lakastua kun ollaan jo seuraavan naisen liemissä dickiä uittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle, joka seisoi vaimonsa rinnallalla Tuukan tavoin, soisi todellakin kaikkea hyvää.
Liian aikaista esitellä uusi nainen julkisuudessa. Matalaa profiilia uuden suhteen kanssa vaikka varmasti ollut hankalaa piilotella suhdetta mahdollisesti kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika mies. Hyvä kun odotti että vaimo haudassa ja jo uusi nainen menossa. Toivottavasti eroavat, niin nainen on onnellisempi.
Ja miksi leski ei saisi seurustella/käydä kevyillä treffeillä , melkein vuosi puolison kuoleman jälkeen? Miten tekee kenestäkään sikaa? Eihän tässä ketään petetä, jätetä yms.
Tämä pitkä suruaika on jotenkin niin vahvasfi iskostunut ihmisten mieliin, että kaikkea alle kahden vuoden sisään tapahtuvaa deittailua puolison kuoleman jälkeen pidetään nopeana toimintana.
Ja ehkä se suruaika liittyy aikakäsitteenä siihen, miten normaalisti ihminen ajallisesti keskimäärin suree läheisen poismenoa. 2v.
En ole tiennytkään, että suremiseen on jokin keskimääräinen aikarajakin olemassa.
Tietenkin se on yksilöllistä, mutta keskimäärin on puhuttu kahdesta vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Liian aikaista esitellä uusi nainen julkisuudessa. Matalaa profiilia uuden suhteen kanssa vaikka varmasti ollut hankalaa piilotella suhdetta mahdollisesti kuukausia.
Siksi varmaan korostikin olevansa sinkku vaikkakin treffeillä ettei saisi ihmisten paheksuntaa
Elämä jatkuu ja näin varmaan Olgakin toivonut<3
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että tuo psykologinainen on antanut henkistä tukea tulevalle leskelle jo Olgan vielä eläessä ja ovat ehkä jopa Olgan kanssa yhdessä käyneet myös keskustelemassa. Pikkuhiljaa suhde on syventynyt ystävyydeksi jo Olgan vielä eläessä. Olga on jopa saattanut sanoa Tuukalle, että hän toivoo lapsilleen tuollaista äitipuolta. Tuukkahan tekee kaiken niinkuin Olga toivoi, jatkaa myös Rehtoria ja eläintilan pitämistä.
Piti kurkata insta, mutta olga ei ainakaan seurannut somessa häntä, kuten tuukka..
Eikö Tuukka ole nimenomaan todennut ettei Olgan kanssa oikeastaan koskaan puhuttu kuolemasta, Olga ei halunnut. Joten aika vaikea uskoa että olisi puhuttu myöskään Tuukan mahdollisista tulevista kumppaneista.
Mun on aika vaikea uskoa että tuo psykologiksi kouluttautunut nainen lähtisi sinne maatilalle ainakaan miksikään päätoimiseksi emännäksi.
Iidalla eli tällä uudella kumppanilla ei minun läsittääkseni ole vielä lapsia, joten niitäkin saattaa ilmestyä. Useimmat naiset lapsia kuitenkin haluaa.
Tuukka taitaa olla sen tyyppinen mies joka ei kertakaikkiaan osaa olla yksin. Sen Olgasta kertovan kirjankin piti jonkun ilmoitiksen mukaan ilmestyä vasta 2027 mutta sitä aikkaistrttiin. Kenties juuri siitä syystä että leski oli jo mennyt menojaan. Näyttää paremmalta näin että ensin kirja ja sitten suhteen julkistus.
Vierailija kirjoitti:
Epailen kylla etta psykologi ja lisaksi seksologi ei ala pitsoja Iitissa paistaa. Olga oil tyohevonen joka piti Temosten paketin kasassa. Ei Tuukka enaa tuollaista loyda.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei varsinaisesti mitkään emäntä-vibat tuu tuosta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Hehän eivät missään kohtaa ottaneet vaihtoehdoksi Olgan kuolemaa.
He uskoivat loppuun asti, että Olga ei kuole.
Joten tuskin mitään tuommoista on ikinä puhuttu.
Mitä ihmettä? Viestini on poistatettu jälleen kerran. Onko täällä joku, joka ei salli, että Anneli Aueria mainitaan esimerkkinä yhdestä julkkiksesta, jonka nopeaa treffailun aloittamista myös aikanaan paheksuttiin, koska hänellä oli pieniä lapsia? Ketjussa on nimeltä mainittu myös muitakin julkkiksia. Näiden tapausten pohdinta osoittaa, millainen moraalinen koodisto nykyään on vallalla. Se on selvästikin muuttumassa.