Tunnetko ketään positiivista ihmistä?
Sellaista, joka puhuu enemmän myönteistä kuin negatiivista, joka on useammin kiitollinen kuin katkera. Minä tiedän ehkä vain yhden tai kaksi. Olen ajatellut muuttaa itseäni siihen suuntaan.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse.
Minä myös. 🌞
Olen yhtä positiivinen , kuin pallomahaisen akan tuhnu hikisellä kirpputorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse.
Minä myös. 🌞
Olen yhtä positiivinen , kuin pallomahaisen akan tuhnu hikisellä kirpputorilla.
Suoraan sanoen oletko kokeillut hypätä humalassa sillalta jokeen olisi paras teko minkä negatiivinen ihminen voi tehdä teitä on jo niin paljon jo että alatte olla vaaraksi muille ihmisille varsinkin te jotka verorahoista ym vemmistöisyä valitatte..
Riikka Purra. Ihanan positiivinen typy <3 !
Vierailija kirjoitti:
On helppoa olla positiivinen kun elämä on ollut sellaista
Tunnistan itseni tästä. Kun lapsuudessani on ollut hyvät ja turvalliset vanhemmat, läheisiä ihmisiä ja kavereita, on kannustettu ja ollut mahdollisuuksia, niin maailmankuvasta on tullut optimistinen, se on silloin helpompaa. Tietenkään kaikki ei ole täydellistä, mutta tuskin kenelläkään on.
Naapurin Erkki on huhujen mukaan HIV-positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan itseni tästä. Kun lapsuudessani on ollut hyvät ja turvalliset vanhemmat, läheisiä ihmisiä ja kavereita, on kannustettu ja ollut mahdollisuuksia, niin maailmankuvasta on tullut optimistinen, se on silloin helpompaa. Tietenkään kaikki ei ole täydellistä, mutta tuskin kenelläkään on.
Mitähän alapeukutettavaa tässäkin oli?
Tiedän kosolti. Monet seurakunnasta, mutta muitakin.
Tämän Tyyneysrukouksen myötä voi opetella positiivisuutta, energiaa ei mene harmitteluun.ǰ
Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.
Kyllä, tiedän yhden, joka ei ikinä sanonut mitään pahaa tai arvostellut ketään.
Mutta hän oli kiertelyn maailmanmestari, joka neuvon ja mielipiteen sai kiskoa hohtimilla.
Tunnen kyllä. Ikävä vain, että vaikuttavat epäaidoilta. Joko esittävät tietoisesti tai tiedostamatta jotain, mitä eivät oikeasti ole. Itse pyrin olemaan neutraali. Ajattelen, että se on muillekin helpompaa kuin pelkkä pakkopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vaikka kuinka paljon kun valittajien ja negatiivisten kanssa en aikaani vietä. Pilaavat ilmapiirin ja saastuttavat ympäristön. Olen kerännyt ympärilleni vain ihmisiä joiden kanssa on hyvä olla.
Miten niitä ihmisiä "keräillään" ympärille, en tajua.
Ite olen introvertti ja viihdyn tosi paljon yksin, en kyllä tajua miks pitäisi olla koko ajan sosiaalisessa kanssakäymisessä - ahdistaisi tosi paljon.
Trumppi ja Putin jotka itseään säästämättä haluaa muiden parasta....
-trollitehdas
Tunnen, en halua olla negatiivisten kanssa missään tekemisissä.
Vauva. fi on hirveä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän alapeukutettavaa tässäkin oli?
Pakkopositiivisten mielestä elämässä ei saisi sanoa mitään vastaan.
Päivän toiseksi tyhmin väite ei pidä paikkaansa suurinosa negatiivisista ihmisistä ei ole koskaan kokenut mitään oikeaa negatiivista esim ruoka loppu pahoinpitely ym vakava terveyteen koskeva uhka, tai läheisiin.
Miettikää juntit oikeasti edes kerran vaikka netti onkin anonyymi niin junttius ei ole edes netissä suositeltua Yhdysvalloissa ehkä sinne kaikki suomen juntit nyt siellä junttien kuningas vallassa kuulema luksus paikka kaikille junteille! Euroopassa ja suomessa juntteja ei tarvita EIKÄ HALUTA.