Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään positiivista ihmistä?

Vierailija
15.07.2026 |

Sellaista, joka puhuu enemmän myönteistä kuin negatiivista, joka on useammin kiitollinen kuin katkera. Minä tiedän ehkä vain yhden tai kaksi. Olen ajatellut muuttaa itseäni siihen suuntaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Toksisen positiivisia tunnen useita.

Vierailija
22/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidenkin pitäisi olla positiivisia, että joku yksi saa olla myös heidän seurassa positiivinen itsensä. Kuten palstalla. Se ei tarkoita etteikö ikäviäkin asioita käsitellä välillä, jos tullut tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden pakkopositiivisen. Oho, isä kuoli, mutta ei se mitään elämä on ihanaa. Välillä voisi pysähtyä eikä vain hymyillä hampaat irvessä.

Vierailija
24/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Vierailija
25/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani. Tein pahoja hänelle. Hän muuttui.

Vierailija
26/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden pakkopositiivisen. Oho, isä kuoli, mutta ei se mitään elämä on ihanaa. Välillä voisi pysähtyä eikä vain hymyillä hampaat irvessä.

No mitä hänen pitäisi mielestäsi tehdä? Tuskin vietät hänen seurassaan 24/7ja näet jokaista tunnetta.

Vierailija
27/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppoa olla positiivinen kun elämä on ollut sellaista

Minä olen positiivinen. Olen kuitenkin kokemut narsistisen avioliiton, hyvin vaikean avioeron, 8 vuoden henkisen väkivallan eron jälkeen, lapsen psyykkisen sairastumisen, hänen itsemurhayrityksensä jossa oli 50-50 selviytymismahdollisuudet, tosin hän vain vammautui….  

Olen silti positiivinen. Koska kyse on valinnasta. VALITSEN olla kiitollinen siitä, mitä minulla nyt on.

Vierailija
28/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen mutta saan usein negatiivisuutta, ilkkuvia vähätteleviä vastauksia, vihamielisiä katseita..........  mikä ihmisiä vaivaa kun eivät siedä positiivisuutta, kateus?.

Vierailija
29/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiano Ronaldo.

Vierailija
30/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkipositiivisia tiedän montakin. Jännä että itse olen realisti mutta minua on pidetty positiivisena?

Positiivisuus on mielestäni realismia; ei mitään hilipatihippan kivafiilis -juttuja, vaan sen kun sanoo suoraan että nyt vituttaa, antaa vituttaa, mutta vituttaa aikansa, kunnes kyllästyy siihen vitutukseen. Laittaa asiat mittasuhteisiin ja ei ota kaikkea niin vakavasti. Osaa lukea tilanteita ja ottaa vastuuta tunnelman luomisessa eri kanssakäymisissä. Ja on hyvä huumorintaju.

Vierailija
31/31 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen masentunut mutta positiivinen. Tähän on varmasti vaikuttanyt hyvä terapeutti. Osaan iloita pienistä asioista, mutta toisaalta en uskalla edes haaveilla isoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä