Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee pomon kaveriksi?

Vierailija
19.03.2023 |

Oletko onnistunut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain mistä olen kiinnostunut? T.Boss

Vierailija
2/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan mulla pimppi ja suu mistä saattaisit olla kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruskeampi kieli, sitä parempi 😉

Vierailija
4/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, jos olet hyvä tyyppi, jolla on jotain annettavaa etkä ole pelkkä hännystelevä omaa etua kalasteleva jees tyyppi.

Mutta tajuatko sinä sitten kaverina sitä, että pomo vetää kaverina vapaa-ajalla eri roolia suhteessa sib´nuun kuin töissä pomona? Et saa esim. palkankorotusta kun joku  toinen ansaitsee sen pomon mielestä ennen sinua? Et pääse juuri niihin projekteihin joihin haluata, vaan saat töitä, jotka ovat pomon mielestä sinun kyvyillesi sopivia?

Tämä roolien vaihtuminen eri tilanteissa oli seikka, joita jotkut tiimini jäsenet eivät koskaan tajunneet.

Vierailija
5/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pomo ja ainoastaan kaveeraamalla jo ennen työsuhdetta. Minulle on paljon helpompaa tehdä työni jos alaiset eivät ole kavereitani.

Ainoa poikkeus olisi jos vaikka vapaalla sattumalta meillä olisi yhteinen harrastus.

Vierailija
6/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan mulla pimppi ja suu mistä saattaisit olla kiinnostunut.

No mutta eihän tuo tarkoita kaveruutta, päin vastoin, luokituksesi alenee.

Vierailija
7/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat sillä takapanoa.

Vierailija
9/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
10/12 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ensin työkavereita ja kavereerasimme myös työajan ulkopuolella. Sitten työkaverini meni naapuriosastolle pomoksi. Houkutteli muutaman vuoden päästä minut sinne töihin. Olimme siis kavereita ennen kuin hänestä tuli pomoni. Olemme sen jälkeen molemmat vaihtaneet työpaikkaa, mutta olemme edelleen hyviä kavereita.

Kavereeraan myös toisen entisen pomoni kanssa, aivan kuin muutaman entisen alaiseni kanssa.

Vierailija
11/12 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni (40-kymppinen mies) ehdotti molempia hyödyntävää vapaa-ajan kaveeraamista. Pyysi kesällä mökilleen viikonlopuksi, kaksistaan olisi pitänyt olla siellä. En lähtenyt. Olin firmassa kesätyössä. Otti yhteyttä talvella vuodenvaihteen tienoilla ja halusi tarjota risteilyn kanssaan. Samalla puhui ensi kesän mahdollisesta pestistä ja vihjasi että toteutuminen riippuu miten me tullaan juttuun. En halunnut risteilyllekään. Kyseinen kesäduuni olisi ammatillisesti tärkeä juttu mutta luulen että hakeudun muualle kun ei tiedä onko pomolla mielessä jotain sopimatonta. M22