Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia

Vierailija
15.07.2026 |

Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys. 

Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua. 

Kommentit (278)

Vierailija
81/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan ap ei saa ketään muuta kuin reippaasti ylipainoisia. Ei voi kuin nauraa hänen katkeruudellensa. Kerran täällä elää, lihavia vihaa ja vain sellaisen saa 🤣

Vierailija
82/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ap:sta hyvin epä-älykkään vaikutelman.

No, en sanoisi. Olen tutkijatohtori Helsingin yliopistolla. -ap

Eli todella tyhmä ja aika varmasti ruma XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollekin mammalle vielä mies saadaan sieltä tummemmasta päästä.

Vierailija
84/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sen vertaa jaksa pitää huolta itsestään niin ei sellasta kannata katella. 

Sama miesten kohdalla!

Vierailija
85/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teille sitten selvisi, että teillä oli liian erilaiset elämäntavat ja toiveet suhteelta. Välillä käy näin. Olkaa ihmiset rehellisiä suhteen alussa!

Vierailija
86/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämän palstan kirjoittajista (miehistä) saa tinderissä 2 tykkäystä kuukaudessa. Molemmat niistä on reilusti ylipainoisia ja sellaisia naisia, että niillä kulmakarvat kasvaa yhteen. Niiden kanssa kun palstamies alkaa juttelemaan, niin näistäkin toinen kieltäytyy treffeistä kun kuulee palstamiehen olevan oikeasti alle 180cm. Se sitten siitä se. Tarun loppu.

Puhutpa rumasti naisista.

Ja Suomessa vielä asuu uskomattoman vähän noin karvaisia naisia 🦧🐒🐩🐺🦙🐿

Vierailija
87/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nörtti XD tommosta en kattelis, haluan kuuman ja fyysisen miehen

Vierailija
88/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en sanoisi. Olen tutkijatohtori Helsingin yliopistolla. -ap

Pikemminkin Porvoon yliopistossa

Vierailija
89/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Based

Vierailija
90/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen eronnut samasta syystä. Puoliso lakkasi hoitamasta itseään, liikkumasta ja lihosi. En voinut sille mitään että minua se lihoaminen etoi ja halut meni kun ihraa kertyi. Seksielämä kuitenkin on minulle erittäin tärkeä osa-alue parisuhteessa, eikä seksiä ole kun toisen kroppa ällöttää ja hyllyvät ihrat oksettaa. Oli molemmille reilumpaa lähteä erisuuntiin. On lihonnut entisestään kun keväällä tuli vastaan joten päätös oli oikea, ei herättänyt ulkomuoto kuin puistatusta ja sääliä. 

Vierailija
91/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kasvatti itselleen raskausmahan samaan aikaan kun minä odotin yhteistä lastamme. Synnytyksen jälkeen palauduin entisiin mittoihini, mies ei. Jätin hänet siinä vaiheessa kun hän painoi kaksi kertaa enemmän kuin minä.

Tässä oiva pari yhtä pinnalliselle miehelle. Voitte arvostella lihavia yhdessä 🐖🐖🐖🐖🐖

Vierailija
92/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sen vertaa jaksa pitää huolta itsestään niin ei sellasta kannata katella. 

Sama miesten kohdalla!

Todellakin samaa mieltä! -ap

Vierailija
93/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat pian lääkityksesi kuntoon, ettei tarvitse täällä roikkua postailemassa trollialoituksia.

Vierailija
94/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kasvatti itselleen raskausmahan samaan aikaan kun minä odotin yhteistä lastamme. Synnytyksen jälkeen palauduin entisiin mittoihini, mies ei. Jätin hänet siinä vaiheessa kun hän painoi kaksi kertaa enemmän kuin minä.

Tässä oiva pari yhtä pinnalliselle miehelle. Voitte arvostella lihavia yhdessä 🐖🐖🐖🐖🐖

Kyllä teitä ihraparejakin tulee vastaan, kaupassa pohtimassa mikä jätski maistuu parhaalle :D

Vierailija
95/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä huolet ylipainosta ja terveydestä , siihen hoitoon annetaan muutama miljoona ja sairaaloita suljetaan, samaan aikaan ukrainaan syydetään miljardeja ja ostetaa ruostumaan kymmenillä miljardeilla sontaa kallista sotakalustoa, hyvästi suomen hyvinvointi kun se sotiminen on numero yksi.

Vierailija
96/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi"

Sinähän tässä itsekäs olet kun olisit halunnut hänen olevan juuri sellainen mikä sinua miellyttää.

Niin, eksäni oli itsekäs ja niin myös minä, tietyllä tavalla. Mutta huomaa, että lähtökohta oli se, että molemmat olimme hoikkia. Hän oli se, joka päätti itsekkäästi muuttua, en minä. Joten täysin ymmärrettävästi vaalin omaa etuani ja hyvinvointiani jättäessäni itsekkään eksäni. -ap

Yritän väittää että exäsi oli vähän itsekkäämpi. Ei onnistu. Ehkä itsesi vakuutat. Itselleen valehtelu voi olla helppoa. 

Vierailija
97/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirkkoon tekemään synninpäästösi jatkossa ap. Meille tavallisille maan tallaajille on hyvin raskasta kuunnella tämmöistä.

Vierailija
98/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi"

Sinähän tässä itsekäs olet kun olisit halunnut hänen olevan juuri sellainen mikä sinua miellyttää.

Niin, eksäni oli itsekäs ja niin myös minä, tietyllä tavalla. Mutta huomaa, että lähtökohta oli se, että molemmat olimme hoikkia. Hän oli se, joka päätti itsekkäästi muuttua, en minä. Joten täysin ymmärrettävästi vaalin omaa etuani ja hyvinvointiani jättäessäni itsekkään eksäni. -ap

Yritän väittää että exäsi oli vähän itsekkäämpi. Ei onnistu. Ehkä itsesi vakuutat. Itselleen valehtelu voi olla helppoa. 

Totta kai oli itsekkäämpi. Hän päätti muuttaa vallitsevan tilanteen puhtaasti omien itsekkäiden halujensa takia. -ap

Vierailija
99/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisimmat ovat hyvin tyhmiä. 

Vierailija
100/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirkkoon tekemään synninpäästösi jatkossa ap. Meille tavallisille maan tallaajille on hyvin raskasta kuunnella tämmöistä.

Tuliko oikein hiki, kun jouduit lukiessasi hieman liikuttamaan silmiäsi lihavassa päässäsi, kun kerran noin raskasta? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän