Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minin lounastreffeille miehen kanssa. Mies maksoi tiskille molempien, mutta

Vierailija
15.07.2026 |

istuuduttuamme alas, kysyi onko mulla mobilepayta, että voisin lähettää osuuteni. Siinä olikin sitten hyvä tunnelma loppuajan, kun mietin millaisen tomppelin kanssa olen päätynyt treffeille. 

Huom. minulle ei olisi ollut ongelma maksaa suoraan tiskille osuuttani ja olinkin oikeastaan odottanut ennen treffejä, että molemmat varmaan maksavat omansa, mutta tuo miehen toiminta oli nöyryyttävää, kun ensin antaa olettaa, että hän maksaa, mutta kuitenkin on parin min päässä pyytämässä rahoja takaisin.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä aikaa kun täällä oli hyviä provoja

Uskon aloitukseen. 

Vierailija
22/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tasa-arvo on tärkeää, mutta vain valikoiduissa asioissa. Maksaminen ei kuulu niihin.

Läsdyn läsdyn. Niin väsynyttä. Nainen ei tee alotuksia  mistään kahvikuppien maksamisista niin kuin kaltaisesi luuserit tekevät. Mene töihin niin on rahaa millä maksaa.

Onko sinulla aivoverenvuoto käynnissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tasa-arvo on tärkeää, mutta vain valikoiduissa asioissa. Maksaminen ei kuulu niihin.

Kenen luulet maksavan jos kaksi naista on suhteessa? Jostain syystä näitä ongelmia on vain heteroilla...

Vierailija
24/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ensin maksaa, ja sitten ei maksakaan, niin vähän eri asia.

Itse maksaisin mielelläni itse, mutta edes takaisin huopaaminen on eri asia.

Vierailija
25/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon aloitukseen. 

Varmasti uskot myös enkeliterapiaan ja hammaskeijuun.

Vierailija
26/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan tuossa tilanteessa todennut, että ootas, annapa se lasku tänne ja marssinut sen kanssa tiskille ilmoittaen siinä riittävän kovaan ääneen kassalle, että seuralaiseni tuolla kulmapöydässä pyytääkin minua maksamaan osuuteni ja kun en käytä mobilepayta, niin voinko tehdä sen tässä. Tuskin onnistuisi, mutta ainakin toivottavasti nolaisi miehen (jolle tuo alkuperäinen koko laskun maksaminen on selvästikin ollut joku esitys ja egojuttu). 

Vierailija
27/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt tilasit listalta edes kalleinta ja laatuviineillä kun oletus oli, että mies maksaa?

Vierailija
28/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt tilasit listalta edes kalleinta ja laatuviineillä kun oletus oli, että mies maksaa?

Entäs kun nainen ei olettanut mitään, vaan mies maksoi kysymättä?

Ja sitten pyysi rahaa jälkeenpäin.

Vierailija
29/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehille on tärkeää etenkin parisuhteessa se, että nainen kunnioittaa häntä. Tällaisilla tempauksilla menettää kyllä sen vähäisenkin kunnioituksen.

Vierailija
30/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi onnistuu. Palautus miehen kortille, eli hänen pitäis tuoda korttinsa tiskille

Vierailija
31/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon aloitukseen. 

Siinä tapauksessa olet tyhmempi kuin ap, jonka ei pitäisi olla mahdollista. 

Vierailija
32/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan tuossa tilanteessa todennut, että ootas, annapa se lasku tänne ja marssinut sen kanssa tiskille ilmoittaen siinä riittävän kovaan ääneen kassalle, että seuralaiseni tuolla kulmapöydässä pyytääkin minua maksamaan osuuteni ja kun en käytä mobilepayta, niin voinko tehdä sen tässä. Tuskin onnistuisi, mutta ainakin toivottavasti nolaisi miehen (jolle tuo alkuperäinen koko laskun maksaminen on selvästikin ollut joku esitys ja egojuttu). 

Et olisi. 

Vierailija
33/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi maksanut. Tuolla tavallaan mies saa numeron selville ja sen avulla voikin selvittää vaikka mitä.

Vierailija
34/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kanssa hoitanut asian kassan kautta. Ja vielä sanonut, että tässä kävi joku virhe, maksan molemmat. 

Olisin syönyt Ja sitten ghostannut.

Vierailija
35/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et olisi. 

Niinkö luulet? En jaksa enää näin keski-ikäsenä niellä huonoa käytöstä ihmisiltä hiljaa ja mitään sanomatta. Jos toinen on noin moukka ja alkaa mankumaan rahojaan takaisin esitettyään ensin (kenelle? Sille kassalle?) jotain rahamiestä, niin mulle ei ole ongelma käydä maksamassa omia ostoksiani ja hoitamassa asia pois alta. En käytä mobilepayta enkä ala kyselemään miehen tilinumeroa palautuksia varten, joten miksi en marssisi siihen kassalle hoitamaan asiaa?

Ei kaikki naiset ole mitään olemassaoloaan anteeksipyyteleviä hissukoita ja mulla ei ole mitään tarvetta pönkittää jonkun pösilön egoa tällaisilla pelleilyillä. 

Vierailija
36/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten "feminismi" on kovin valikoivaa. Kerätään kaikki perinteisten sukupuoliroolien hyödyt, mutta jätetään pois kaikki omat velvollisuudet. 

Vierailija
37/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi maksanut. Tuolla tavallaan mies saa numeron selville ja sen avulla voikin selvittää vaikka mitä.

Ei varmaan kannata mennä treffeille ihmisen kanssa, jos pelkäät niin kovasti, että tämä saattaisi tietää numerosi. 

Vierailija
38/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten "feminismi" on kovin valikoivaa. Kerätään kaikki perinteisten sukupuoliroolien hyödyt, mutta jätetään pois kaikki omat velvollisuudet. 

Mikä tässä edustaa sinusta naisten valikoivaa feminismiä? Aapeehan oli lähtökohtaisesti varautunut maksamaan oman laskunsa, mutta mies on kysymättä maksanut molemmat tiskillä ja sen jälkeen alkanut jälkikäteen urputtamaan jotain oman osuuden maksamisesta erikseen suoraan miehelle. 

Vierailija
39/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän mies yritti kerätä perinteisen herrasmiehen pisteitä, olematta sitä oikeasti.

Vierailija
40/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ruokia ja juomia ei makseta etukäteen. Todennäköisesti kyseessä on ollut buffet.

Itse olisin käynyt maksamassa oman ruokani ravintolan kassalle miehen pyynnön jälkeen. Mies olisi maksanut vain omat syömisensä ja minä omani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme