Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on päättänyt, että työttömien pitää pärjätä alle 600 eurolla?

Vierailija
15.07.2026 |

Kun eläkeläisetkin saavat vähintään 1 000 euroa kuukaudessa?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on päättänyt sellaisen systeemin, että sä voit kuolemaasi saakka nostaa työssäkäyvien rahaa tekemättä yhtään vittumitään?! Joo jäät työttömäksi, me työssä olevat autetaan, tuetaan ja näin.... mutta että jos sä et "saa" yhtään mitään hommaa muka koko loppuelämäsi aikana, niin me jatketaan vaan maksamista? Kuka perkeleen taliaivo on tällaisen systeemin keksinyt? Hä?

No nyt pistää ylilaudan teini parastaan :D 

Taitaa olla Mikon videoita katsottu tarkkaan. Vaan ei meidän aikuisten tarvitse näistä myötähäpeää tuntea. Pojat ovat poikia ja kasvavat aikanaan.

Vierailija
82/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä käyvät onneksi päättää kaikista asioista. Kusevat jopa omille nilkoilleen. Sitten itkee ja huutaa työttömille kun ei mennyt päätöksey putkeen. Sodat jne kaikki töissä käyvien päätöksiä. :D

Työttömillä kun ei ole valtaa päättää yhtään mitään yhtään mistään. Ammatti se on sotilaskin palkkakin maksetaan. Sama kun poliitikko sillekkin maksetaan palkkaa.

Vielä suurin osa äänestäjistä on töissä päättämässä ketkä menee päättämään asioita. Eihän pitkäaikais työttömät pääse sohvalta ylös edes äänestys kopille. Eikä tiedä politiikastakaan mitään kun ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella, kun "työmies" pitää yllä luuserien elämää, aina saa nauraa!

Vierailija
84/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten auto voikin olla joillekin tuommoinen MT-juttu? Kannattaa alkaa opettelemaan pikkuhiljaa olemaan ilman, jos työttömänä olette.

-ohis

Miksi minun pitäisi olla ilman autoa? En minä yksin asu vaikka olen työtön. Mun puoliso maksoi kanssani auton silloin, kun olimme kumpikin töissä.

No mihin sinä tarvit autoa? Asut jossain junttilassa.

Tarvitsen autoa liikkumiseen paikasta toiseen. Samoin puoliso tarvitsee samasta syystä. On meillä kuomukärrykin. Ihan uuden osimme. Sillä esim puoliso haki juuri eilen puutavaraa. Rakentaa paljonkin kaikenlaista. Edellisellä kerralla haki yli 500 kiloa betonilaattoja tänne, ja teki pihalle niistä mukavan laatoituksen.

Vierailija
85/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä sössöttäjä on joku 60 v mummo, ei siis 30 v palstamummo :D

Vierailija
86/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä käyvät onneksi päättää kaikista asioista. Kusevat jopa omille nilkoilleen. Sitten itkee ja huutaa työttömille kun ei mennyt päätöksey putkeen. Sodat jne kaikki töissä käyvien päätöksiä. :D

Työttömillä kun ei ole valtaa päättää yhtään mitään yhtään mistään. Ammatti se on sotilaskin palkkakin maksetaan. Sama kun poliitikko sillekkin maksetaan palkkaa.

Vielä suurin osa äänestäjistä on töissä päättämässä ketkä menee päättämään asioita. Eihän pitkäaikais työttömät pääse sohvalta ylös edes äänestys kopille. Eikä tiedä politiikastakaan mitään kun ei kiinnosta.

Opettele nyt yhdys sanat ensin...

Vierailija
87/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten auto voikin olla joillekin tuommoinen MT-juttu? Kannattaa alkaa opettelemaan pikkuhiljaa olemaan ilman, jos työttömänä olette.

-ohis

Miksi minun pitäisi olla ilman autoa? En minä yksin asu vaikka olen työtön. Mun puoliso maksoi kanssani auton silloin, kun olimme kumpikin töissä.

No mihin sinä tarvit autoa? Asut jossain junttilassa.

Tarvitsen autoa liikkumiseen paikasta toiseen. Samoin puoliso tarvitsee samasta syystä. On meillä kuomukärrykin. Ihan uuden osimme. Sillä esim puoliso haki juuri eilen puutavaraa. Rakentaa paljonkin kaikenlaista. Edellisellä kerralla haki yli 500 kiloa betonilaattoja tänne, ja teki pihalle niistä mukavan laatoituksen.

Siis että juntit saavat omalle pihalleen säälittävän laatoituksen, ettei vaan turhmimusten liitto natisi, siihen tarvitaan kaksi autoa. Ai että aina saa nauraa!

Vierailija
88/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele nyt yhdys sanat ensin...

Etkö parempaan väittelyyn pysty reppana?

Vierailija
89/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on päättänyt sellaisen systeemin, että sä voit kuolemaasi saakka nostaa työssäkäyvien rahaa tekemättä yhtään vittumitään?! Joo jäät työttömäksi, me työssä olevat autetaan, tuetaan ja näin.... mutta että jos sä et "saa" yhtään mitään hommaa muka koko loppuelämäsi aikana, niin me jatketaan vaan maksamista? Kuka perkeleen taliaivo on tällaisen systeemin keksinyt? Hä?

Puhut kuin kukaan työtön ei olisi tehnyt päivääkään töitä. Mikä on heidän osuus työttömistä. 

Monella, itseni mukaanlukien on 30v työhistoriaa. Kyllä siinä on jo veroja maksettu itsekin. 

Vierailija
90/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan mitään asumistukia ja toimeentulotukia saa omakotitalossa, edes lääkkeisiin. Kyl minun nyt sillä 600e/kk on jotenkin pärjättävä vaikka vaikeaahan se on.

Osa-aikatyöyä etsin kokoajan.

Oletko hakenut toimeentulotukea? Omistusasunto ei ole este sen saamiselle.

Toimeentulotukea saa omistusasunnon vastikkeeseen ja lainan korkoihin ja okt talossa myös kohtuullisiin kuluihin.

Ja perusosaan, sähkö- ja vesilaskuun, kotivakuutukseen, lääkärilaskuihin ja lääkekuluihin. Jos tulot on 595 euroa, niin todellakin saa toimeentulotukea vaikka asuisi kartanossa. (Mikäli ei ole muita varoja.)

Älä valehtele. 

Vierailija
91/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasistien päätös + " menkää punikit töihin " käsky.

Vierailija
92/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliso laattasi eilen pihalle, juotuaan 3 pulloa vodkaa! -mummeli 60 v., autoileva

Vierailija
93/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sen on keksinyt joku sinua huomattavasti viisaampi ihminen joka ymmärtää että töitä ei kaikille ole eikä työkyvyttömiä päästetä eläkkeelle eikä edes makseta sairauspäivärahaa. Mitä näille sitten pitäisi tehdä? On kuitenkin olemassa perustuslaki ja ihmisoikeudet. Ja normaaleilla ihmisillä myös empatiaa ja ymmärrystä.

Vierailija
94/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas

HIIVAMIES 😂 "keskustelee" ketjussa keskenään 🤣

ja aina saa juntille nauraa ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
95/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän eläke 700€.?eikä oikeutta siihen1000€.Töisdä vuosia,sairastuin töissä.Ei päästetty tkeläkkeelle  monen haun jälkeen...tyhjän päälle jäänti.Tämä maa on sieltä itsestään,sysätään ihminen niin alas

Vierailija
96/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan mitään asumistukia ja toimeentulotukia saa omakotitalossa, edes lääkkeisiin. Kyl minun nyt sillä 600e/kk on jotenkin pärjättävä vaikka vaikeaahan se on.

Osa-aikatyöyä etsin kokoajan.

Oletko hakenut toimeentulotukea? Omistusasunto ei ole este sen saamiselle.

Toimeentulotukea saa omistusasunnon vastikkeeseen ja lainan korkoihin ja okt talossa myös kohtuullisiin kuluihin.

Ja perusosaan, sähkö- ja vesilaskuun, kotivakuutukseen, lääkärilaskuihin ja lääkekuluihin. Jos tulot on 595 euroa, niin todellakin saa toimeentulotukea vaikka asuisi kartanossa. (Mikäli ei ole muita varoja.)

No ei todellakaan saa. Itse sain työttömänä pelkän työmarkkinatuen 595e ja sillä piti lapsiperheen äitinä pärjätä.

Vierailija
97/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas

ja aina saa juntille nauraa ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hitsi vitsi

unohtu oma peukutus

mut laitanpas tähän

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
98/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas

Mikä niistä?

Vierailija
99/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelit kuumenee ja miettii kaikenlaista, "mies" laattasi juuri porstuaan!

-olen keh ari palstalla roikkuva mummeli

BUAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAA

Vierailija
100/133 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isungi, isungi, nyt on saatava auto ja löpöä, äly ei riittänyt Paltamoa pidemmälle, isungi isungi!

Mitä helvettiä sä sönkötät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä