Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Koliikkilapsesta?

Vierailija
21.05.2007 |

Jos teillä on/on ollut koliikkilapsi, niin onko kyseessä ollut esikoinen vai joku seuraavista lapsista?



Jos koliikki on ollut muilla kuin esikoisella, niin mikä on lapsien ikäero?



Kiitos vastauksista!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutoa se ei lopettanut, mutta nukuttamiset ja ulkoilut helpottuivat huomattavasti, kun hoksasimme alkaa käyttää kantoliinaa.

Vierailija
22/23 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ensimmäistä, mutta sekin huusi kuin syötävä ensimmäiset kolme kuukautta kunnes aloin antaa korviketta. Mutta en usko olleen koliikkia kun se ei ollut mitään verrattuna tämän kolmannen 11 tunnin päivittäiseen huutosirkukseen.



Tämä kolmas on muutenkin ollut todella sairas lapsi. Se on sairastellut kahdessa kuukaudessa jo enemmän kuin kaksi lastani yhdessä tähän astisen elämänsä aikana. Tältä pohjalta en usko imetyksen etuihin lainkaan. Itsekin lihoin 10kg imetyksen aikana.

34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että tuon kirjan koliikki-osiot ovat oikea vastaus. Koliikkia on, koska kaikki eivät ole lukeneet sitä vaan alistuvat siihen, että vauvalla nyt on kipuja ja sitten kanniskelevat jne. Tissiä se ei ota enää siinä vaiheessa kun on tarpeeksi ahdistunut.