Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työskenteletkö avustajana koulussa?

Vierailija
01.10.2008 |

oletko osapäiväinen vai kokopäiväinen? Mites kesäkuukaudet? Tunti- vai kuukausipalkka? Kuinka iso palkka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska en henk koht tunne ketään, kuulisin mielelläni vielä kokemuksia joko avustajilta tai avustettavilta.

Vierailija
2/5 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen täyttä tuntimäärää.

Osa meistä on kesällä työttömiä, mutta mä olen aina ollut töissä. Meillä on osalla lapsista kesähoitoa. Ja loppuajan sitten vuosilomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se, että minun varmaan täytyy itse palkata lapsellesi avustaja. Varaa ei kyllä olisi kuin osapäiväiseen, mutta kuvittelisin, että löytyisi ihmisiä, jotka omien lastensa hoidon takia haluaisivat nimenomaan olla osapäiväisinä töissä? Mieluusti kuulisin myös sellaisia kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä nyt ihan itse edes palkata?

Kaikkien lasten vanhemmat ei varmaan tykkää hyvää, jos luokkaan tulisi joku ulkopuolinen aikuinen, joka ei ole kunnan palkkalistoilla. Koska koulu/kunta on vastuussa oppilaista. Kuka tätä aikuista avustajaa sitten valvoo, että ei ole mikään pedo?

Suurin osa avustajista on edelleen määräaikaisia, juuri tämän pitkän kesän takia.

Vierailija
5/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustajasta tarvitaan tietty samat rikosrekisteriotteet kuin muistakin. mutta sinänsähän koulu on julkinen paikka ,johon kuka vain voi koska vaan kävellä sisään. Ja usko vaan, luokkakaverien vanhemmat takuuvarmasti haluavat, että se avustaja on siellä minun lapseni kanssa. Hän TARVITSEE avustajan, mutta kunta ei sitä vaan halua maksaa.