Miksi teillä ei ole neljää lasta?
Kommentit (12)
Neljännen jälkeen laittaisin ns. piuhat poikki.
ap
En haluaisi elämästäni pelkkää suuren lauman pyöritystä...Kauhea ajatus sellainen valtava kuljetusautokin, johon mahtuis 6 henkeä. Ja sitä perunoiden kuorimista ja pyykin pesua...huhhuh. Ei olisi ainakaan minun haaveeni. No, tietenkin jos olisi saanut kerralla neloset, niin pakkoha siitäkin olisi selvitä.
Tosin olisin kyllä vähän kahden vaiheilla; vauva- ja pikkulapsiajasta selviäisin varmasti aika hyvin, mutta tuntuu että noiden isompien koulu- ym. jutuissa en oikein tahdo aina pysyä mukana, unohtelen asioita jne. Parin vuoden kuluttua perheessämme on kaksi murkkuikäistä ja yksi kouluaan aloitteleva lapsi, siinä on varmasti aikamoinen työmaa jo siinäkin. (Esikoinen on paljon tukea vaativa erityislapsi.)
on meillä!!! ja neljä ihanaa lasta onkin!!!
niin ei sitä neljättä kannata tehdäkään. Mulla on viisi ja haluan lisää, on ne niin ihania. Meillä on aikaa parisuhteelle ja itselle. Kyllä noin monesta lapsesta on jo niin paljon seuraa toisilleen ettei siinä enää vaadita äitiä ja iskää sinne leikkiin. Kun on puhtaat vaatteet hyvää ruokaa ja onnellinen koti niin on siellä tilaa useammallekin lapselle. Kyllä lasten kans aina pärjää, aikuiset on sitten asia erikseen.
Itse asiassa haluaisin 4 lasta, mutta taloudellisten seikkojen vuoksi mahdotonta. Näin ollen luultavimmin kaksi, mutta säilytän option kolmanteen ;)
ja neljännen jälkeen laitettiin ne piuhat poikki!
Sama mies on edelleenkin, sama auto ja sama asunto. Mitään ei ole tarvinnut uusiksi laittaa. :-)
Mä olisin todellakin valmis neljänteen lapseen jo.. =) No, kohta ehkä. ;)
muista syistä. Ainokaisemme jää siis ainoaksi. On erittäin miellyttävää elämää, tiedoksesi vain.
Siksi.