Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitteko tinder matchin ( miehen) junalipun luoksenne sekä tarjoisitteko ruuat?

Vierailija
13.07.2026 |

Tapasin upean miehen,  todella komea, koulutettu. Ollaan juteltu ja hän haluaa tulla luokseni. Luulin, että näin upea mies ei millään tavalla voi olla kiinnostunut minunkaltaisesta naisesta, joten hätäpäissäni tarjouduin maksamaan junalipun ja taksin luokseni. Raha ei ole niinkään ongelma, koska olen työssäkäyvä ja asun yksin, mutta nyt pelottaa että alkaakohan käyttää minua hyväkseni. Varmaan pitää tarjota ruuatkin, kahvit jne.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provoyritys. Mutta oikeassa elämässä toivottavasti kukaan ei olisi noin epätoivoinen.

Vierailija
62/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen oikeasti kaunis nainen niin ei tarvitse alentua moiseen. Olen myös lapseton ja tatuoimaton, eli kaikkea sitä mitä miehet hakee naisessa. "Muotilehti" miehiä on jonoksi asti JA ne tarjoavat minulle.

Jonoa on jatkuvasti, eli kukaan ei jää? Johtuisiko siitä kun avaat suusi ja päästät tuon ajatusten tonavan virtaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on epätosi.

Netissä trollaaminen on yleistä ja ap on joko trolli tai vitsikäs.

Vierailija
64/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jostain pikku prinssinakista??

Hivele sormillas ja säästä rahas!

Vierailija
65/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätille tsekki blondille maksaisin vähän extraakin jos tulis kotiini,tekemään juttuja

Vierailija
66/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun vastauksista kyllä näkee, miksi olette sinkkunaisia, ja varmaan siinä tilassa myös pitkään pysyttekin. 

Vierailija
67/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provoyritys. Mutta oikeassa elämässä toivottavasti kukaan ei olisi noin epätoivoinen.

Olen mies, ja minusta pitäneet naiset ovat usein maksaneet minulle asioita. Yksikin oli kerran varannut matkan ja kalliit hotellihuoneet itselleen ja sitten spontaanisti päätti pyytää minua mukaan reissulle. Toki maksoin oman osuuteni, koska se on oikein, mutta hän ei olisi koskaan vaatinut sitä. Moni nainen on myös käyttänyt rahaa ja aikaa matkustaakseen näkemään minua jopa toisesta maasta. Ihan viehättäviä ja haluttavia naisia nämä kaikki olivat. Heillä oli paljon valinnanvaraa, mutta katsos, kun tykkäsivät juuri minusta. Tällaista elämä on ihmisille, jotka uskovat romantiikkaan eivätkä ole ilmeisen katkeria niin kuin sinä. 

Vierailija
68/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko kakkosta myös!

Vierailija
69/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen ele. Moni mies arvostaisi kovasti! Etenkin kun miehet eivät usein ole koskaan kokeneet tuollaista huomiota. 

Vierailija
70/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen oikeasti kaunis nainen niin ei tarvitse alentua moiseen. Olen myös lapseton ja tatuoimaton, eli kaikkea sitä mitä miehet hakee naisessa. "Muotilehti" miehiä on jonoksi asti JA ne tarjoavat minulle.

Olen tavallisen näköinen, on yksi aikuinen lapsi ja mulla on useampi tatuointi. En alentuisi tuollaiseen kuin ap. Miehiä en tarvitse jonoksi asti enkä näe siinä edes mitään tavoiteltavaa. Yksi hyvä riittää, mutta sitä ei ole ilmeisesti sulle löytynyt. Itse olen ollut naimisissa ja nyt olen sinkku enkä edes kaipaa parisuhdetta. Seksiä varten mulla on yksi mies ja elämä on oikein hyvää näin.

No hölmö provo sä olitkin. 

Vierailija
71/71 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi ostaa. Sinulla oli heikko hetki, nauti treffeistä, mutta älä enää yritä ostaa kaunista miestä itsellesi. Ei vaan toimi.