Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitteko tinder matchin ( miehen) junalipun luoksenne sekä tarjoisitteko ruuat?

Vierailija
13.07.2026 |

Tapasin upean miehen,  todella komea, koulutettu. Ollaan juteltu ja hän haluaa tulla luokseni. Luulin, että näin upea mies ei millään tavalla voi olla kiinnostunut minunkaltaisesta naisesta, joten hätäpäissäni tarjouduin maksamaan junalipun ja taksin luokseni. Raha ei ole niinkään ongelma, koska olen työssäkäyvä ja asun yksin, mutta nyt pelottaa että alkaakohan käyttää minua hyväkseni. Varmaan pitää tarjota ruuatkin, kahvit jne.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on työpaikka, miksei ole varaa junalippuun?

On tutkijana ja joutuu taistelemaan apurahoista. Ei tienaa ehkä niinkään hyvin. Itse olen opettaja. Ap

Vierailija
22/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai tosissasi ajattele Ap, että joku fiksu mies edes suostuisi siihen, että sinä maksat hänelle matkat. Ensitapaamiselle. Mieti nyt vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next.

Vierailija
24/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkai tosissasi ajattele Ap, että joku fiksu mies edes suostuisi siihen, että sinä maksat hänelle matkat. Ensitapaamiselle. Mieti nyt vähän.

Ollaan jo kerran tavattu. Ap

Vierailija
25/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mistä summasta on kyse.

Onko pitkäaikainen tuttavuus? Ja miksi ylipäätään noin?

Siinäpähän sen näkee sit. Olettaisin, että ainakin korvaa jos nyt tosiaan ei ole saanut itse tälle hetkellä ostettua.

Vierailija
26/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän maksa itse omaa junalippuaan, jos on työssäkäyvä. Älä  nyt hyv nainen mene lankaan.891

Vierailija
27/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. 

Vierailija
28/71 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa olet.

Ja jonkun voimaannuttavan naisjoogan tai jotain.

Arvosta itseäsi vähän enemmän.

Vierailija
29/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi

Vierailija
30/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aikamoimen luuseri

Vierailija
31/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko myös 10 000 euroa lainaa siihen asti, että hän saa tullissa jumissa olevan kultalähetyksen suomeen?

Ei ole sen tyyppisestä asiasta kysymys, en nyt sentään niin tyhmä ole. Ollaan kerran tavattukin, mies oli kuin suoraan muotilehdestä. Työskentelee yliopistolla. Ap

Höpö höpö. Yliopistomiehet eivät ole kuin suoraan muotilehdestä.  He ovat usein tutkijatyyppejä, älykköjä, joita pintamuoti ei kiinnosta pätkääkään. Huono tarina.

Vierailija
32/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se mies voi olla aidosti köyhä ja myös muita puutteita kuin se. Ulkonäkö ei ole selvästi yksi niistä. Ei varmaan kannata alkaa maksamaan toisen kuluja heti, ettei suhde vääristy ja siksi ala aikaa viettämään kanssasi 😉

Vierailija
33/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit lupaamaan niin nyt sitten maksat

Vierailija
34/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko myös 10 000 euroa lainaa siihen asti, että hän saa tullissa jumissa olevan kultalähetyksen suomeen?

Ei ole sen tyyppisestä asiasta kysymys, en nyt sentään niin tyhmä ole. Ollaan kerran tavattukin, mies oli kuin suoraan muotilehdestä. Työskentelee yliopistolla. Ap

Höpö höpö. Yliopistomiehet eivät ole kuin suoraan muotilehdestä.  He ovat usein tutkijatyyppejä, älykköjä, joita pintamuoti ei kiinnosta pätkääkään. Huono tarina.

Joka lähtöön löytyy. Kirjolla ovat keskimääräistä enemmän, kun siitä yhteen asiaan jumittumisesta on hyötyä. Muuten opiskelijat on ihan tavallisia yleisesti. Ei mitään superälykköjä, mikä ainakin minut yllätti. 

Vierailija
35/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että ap sanoo olevansa opettaja mutta yliopisto on vieras ympäristö. 

Vierailija
36/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, miltä se mies näyttää.

Vierailija
37/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu mutta ilmeisesti köyhä työtön jos sillä ei rahaa omaan lippuun.

Vierailija
38/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi turn off minulle, jos miehellä ei ole autoa

Vierailija
39/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs toisinpäin, jos nainen tulisi kylään? Varmasti mies maksaisi tuiki tuntemattomallekin matkan.

Vierailija
40/71 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ukolla ole vara junalippuun ja ruokaan, niin antaa olla. En todellakaan haluaisi tavata sellaista luuseria.