Maksaisitteko tinder matchin ( miehen) junalipun luoksenne sekä tarjoisitteko ruuat?
Tapasin upean miehen, todella komea, koulutettu. Ollaan juteltu ja hän haluaa tulla luokseni. Luulin, että näin upea mies ei millään tavalla voi olla kiinnostunut minunkaltaisesta naisesta, joten hätäpäissäni tarjouduin maksamaan junalipun ja taksin luokseni. Raha ei ole niinkään ongelma, koska olen työssäkäyvä ja asun yksin, mutta nyt pelottaa että alkaakohan käyttää minua hyväkseni. Varmaan pitää tarjota ruuatkin, kahvit jne.
Kommentit (28)
Etkai tosissasi ajattele Ap, että joku fiksu mies edes suostuisi siihen, että sinä maksat hänelle matkat. Ensitapaamiselle. Mieti nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Etkai tosissasi ajattele Ap, että joku fiksu mies edes suostuisi siihen, että sinä maksat hänelle matkat. Ensitapaamiselle. Mieti nyt vähän.
Ollaan jo kerran tavattu. Ap
Riippuu, mistä summasta on kyse.
Onko pitkäaikainen tuttavuus? Ja miksi ylipäätään noin?
Siinäpähän sen näkee sit. Olettaisin, että ainakin korvaa jos nyt tosiaan ei ole saanut itse tälle hetkellä ostettua.
Miksei hän maksa itse omaa junalippuaan, jos on työssäkäyvä. Älä nyt hyv nainen mene lankaan.891
Terapian tarpeessa olet.
Ja jonkun voimaannuttavan naisjoogan tai jotain.
Arvosta itseäsi vähän enemmän.
On tutkijana ja joutuu taistelemaan apurahoista. Ei tienaa ehkä niinkään hyvin. Itse olen opettaja. Ap