Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitteko tinder matchin ( miehen) junalipun luoksenne sekä tarjoisitteko ruuat?

Vierailija
13.07.2026 |

Tapasin upean miehen,  todella komea, koulutettu. Ollaan juteltu ja hän haluaa tulla luokseni. Luulin, että näin upea mies ei millään tavalla voi olla kiinnostunut minunkaltaisesta naisesta, joten hätäpäissäni tarjouduin maksamaan junalipun ja taksin luokseni. Raha ei ole niinkään ongelma, koska olen työssäkäyvä ja asun yksin, mutta nyt pelottaa että alkaakohan käyttää minua hyväkseni. Varmaan pitää tarjota ruuatkin, kahvit jne.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kans ihastu korkeasti koulutettuun mallin näköiseen. Varoitin,mutta taisi viedä rahat. Vaikka oli muka lääkäri.

Vierailija
42/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epätoivoinen. Helppo saalis. Mies käy kerran panemassa sinua. Saa samalla ilmaisen reissun ja ruuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko myös 10 000 euroa lainaa siihen asti, että hän saa tullissa jumissa olevan kultalähetyksen suomeen?

Ei ole sen tyyppisestä asiasta kysymys, en nyt sentään niin tyhmä ole. Ollaan kerran tavattukin, mies oli kuin suoraan muotilehdestä. Työskentelee yliopistolla. Ap

Opiskelee jotain estetiikan perusopintoja peruspäivärahalla.

Muotivaatteita saa halvalla kirpparilta.

Vierailija
44/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset AP itse mennyt miehen luokse? Miksi annoit hänelle rahaa lippuun? Odotellaan mitä se seuraavaksi pyytää. Äiti sairastui ja tarvii rahaa lääkärille eikä nyt pääsekään vielä luoksesi. Voisitko lainata rahaa vanhan sairaan äidin hoitokuluihin.

Vierailija
45/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on työpaikka, miksei ole varaa junalippuun?

On tutkijana ja joutuu taistelemaan apurahoista. Ei tienaa ehkä niinkään hyvin. Itse olen opettaja. Ap

Tyhmä opettaja.

Vierailija
46/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies on aina luotettava ja hyvä kumppani joten kannattaa maksaa.

Vierailija
47/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌴

Vierailija
48/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perehtymisen arvoinen kurssi aiheesta: Sarjakusettaja https://areena.yle.fi/1-67950034

Vierailija
49/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus ei.

Vierailija
50/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori niin jokainen maksoi oman osuutensa.

Vierailija
51/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, evoluutio on päättänyt että mies on se ainoa jahtaava osapuoli. Ja tottakai kuka tahansa mies voi kiinnostua sinusta kunhan osaat arvostaa itseäsi.

Vierailija
52/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, evoluutio on päättänyt että mies on se ainoa jahtaava osapuoli. Ja tottakai kuka tahansa mies voi kiinnostua sinusta kunhan osaat arvostaa itseäsi.

Jos odottaisi, että mies aina jahtaisi, niin silloin saisi kyllä olla koko elämänsä yksin.

Vierailija
53/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en maksaisi ellei mies alkaisi orjakseni tai olisi sitä jo. Munasta on maailmassa eniten ylitarjontaa.

Vierailija
54/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on työpaikka, miksei ole varaa junalippuun?

On tutkijana ja joutuu taistelemaan apurahoista. Ei tienaa ehkä niinkään hyvin. Itse olen opettaja. Ap

Miksi tämäkin on saanut alapeukkuja? Luuletteko oikeasti tutkijoiden olevan jotakin miljonäärejä? 

Vierailija
55/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökö on kaiken a ja o??? Et tiedä miehestä mitään ja olet kotiisi pyytämässä? Se voi olla yliopistolla duunissa vaikka huoltomiehenä, ja miksi on vapaa jos on komea? Piilohomo? Väkivaltainen? Rahaton pummi? 

Vierailija
56/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sitten seurustella, jos joudut joka tapaamisen maksamaan

Vierailija
57/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko myös 10 000 euroa lainaa siihen asti, että hän saa tullissa jumissa olevan kultalähetyksen suomeen?

Ei ole sen tyyppisestä asiasta kysymys, en nyt sentään niin tyhmä ole. Ollaan kerran tavattukin, mies oli kuin suoraan muotilehdestä. Työskentelee yliopistolla. Ap

no miksi sun pitää maksaa juna liput? joku tässä mättää....

Vierailija
58/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod

Vierailija
59/59 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen oikeasti kaunis nainen niin ei tarvitse alentua moiseen. Olen myös lapseton ja tatuoimaton, eli kaikkea sitä mitä miehet hakee naisessa. "Muotilehti" miehiä on jonoksi asti JA ne tarjoavat minulle.