Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka haluat lapsia: Älä IKINÄ valitse pihiä miestä.

Vierailija
13.07.2026 |

Jos mies on pihi kun seurustelette, hän tulee olemaan myös pihi kun teillä on lapsia. Raskaus, vauva-aika ja äitiys ovat naiselle valtava aukko lompakkoon. Jos mies on pihi jo seurusteluaikana, miten ajattelet että hän toimii kun olet juuri synnyttänyt, vertavuotava ja riippuvainen hänestä?

Kahvilatreffit puoliksi ei ehkä tunnu isolta asialta, mutta se on sitä jos haluat lapsellesi isän.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta suomalaiset naiset sietävät turhaan näitä kotimaisia juntteja. Euroopassa on komeita ja hyvät käytöstavat omaavia miehiä.

Suomalainen vaalea nainen on siellä myös eksoottinen kaunotar.

Kyllä näin on. Perunanenä ja perunannostokoneen feminiinit kurvit.

Vierailija
122/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pihiys tarkoittaa? Jos se tarkoittaa hyvää taloudenhoitoa, puskurien rakentamista ja turhan kerskakulutuksen välttämistä, sanoisin ennemmin, että juuri pihi mies kannattaa valita.

Pihiys tarkoittaa pihiyttä. Ei järkevää ja säästäväistä rahankäyttöä. Se että ensitreffit ovat kahvilassa, eivätkä spontaani lento ulkomaille on järkevää rahankäyttöä. Se että laittaa naisen maksamaan oman kahvinsa on pihiyttä.

Se on tasa-arvoa. Miksi muuten tämä koskee vain miehiä? Miksei se nainen tarjoa? Onko se pihi vai loinen?

Miksi itse ajattelet että näin se käytännössä toimii? Mietipä hetki niin ehkä keksit ratkaisun. Mieti asiaa naisen kannalta, kuvittele että olet nainen joka haluaisi perustaa perheen ja löytää hyvän miehen.

Miksi et itse ajattele asiaa miehen kannalta? Mitä jos jokainen treffikumppanisi olettaisi sinun tarjoavan jotain rahallista hyötyä ja arvioisi sen perusteella potentiaalisi kumppaniksi? Mutta ettehän te naiset kykene empatiaan, kun se on aina vain minäminä -leikki.

Mietipä miksi lasta haluavalla naisella on 1000000% suuremmat riskit kuin miehellä valitsemisprosessissa. Jos ymmärrys ei riitä tähän, suosittelen ihan käyttämään aikaa asian miettimiseeen ennen perheen harkitsemista

Ei naisella ole mitään riskejä. Ainoa "riski" on että mies haluaa olla hyvä isä, jolloin katkera akka alkaa tehdä kaikkensa saadakseen huomiota, ja siinä sivussa myös käyttää lasta aseenaan. Näkeehän jo näistä teidän kirjoituksista, että te naiset ootte aivan sairaita ja pahoja olentoja.

Todellako naisella ei ole MITÄÄN riskejä? Oletko nyt aivan tosissasi, et trollaa, tämä on todella ymmärryksesi taso? Ja pidät itseäsi sopivaksi perhe-elämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän naisten on aivan turha vinkua miksi teitä kutsutaan lomapkkoloisiksi. Turha vinkua myös sitä miksi teistä sanotaan että te olette vain ja ainoastaan rahan perässä

Minulle on aivan täysin ja sama mitä vingut. Minua kiinnostaa se, onko tarpeeksi hyviä miehiä tarjolla ja mitkä ovat heidän kriteerinsä. Vinkujat eivät kuulu kategoriaan, jossa valintoja tehdään.

Vierailija
124/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat keskenään perustaa perheen. Ei miehen siihen hommaan kannata ruveta.

Niin voivat. Jos ei ole miehiä joista on oikeasti perheenisäksi, naiselle on todellakin parempi vaihtoehto perustaa perhe vaikka yksin.

Ei kuitenkaan tule mieleen vaihtoehto: en voi perustaa perhettä koska minulla ei ole siihen varaa omilla rahkeillani, lypsämättä tukea ja huoltoa aikuisilta?

Etelä-Euroopassa on komeita miehiä ja pääsee vielä anoppilaan lämpimään joka kesä. Lämmintä ja kaunista, ja ihmiset ulospäinsuuntautuneita ja hyväkäytöksisiä. Siellä miehet rakastavat vaaleita Suomi-kaunottaria. Ei tarvitse kuunnella maalaisjunttien ulinaa. Ei mikään huono vaihtoehto. 

Vierailija
125/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi on mies joka tuhlaa yli varojensa. 

Tällaisen miehen hylkäsin nuorena. En voinut kuvitellakaan, että olisin hänen rinnallaan ollut loppuelämäni. Juu EI.

Vierailija
126/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat keskenään perustaa perheen. Ei miehen siihen hommaan kannata ruveta.

Niin voivat. Jos ei ole miehiä joista on oikeasti perheenisäksi, naiselle on todellakin parempi vaihtoehto perustaa perhe vaikka yksin.

Ei kuitenkaan tule mieleen vaihtoehto: en voi perustaa perhettä koska minulla ei ole siihen varaa omilla rahkeillani, lypsämättä tukea ja huoltoa aikuisilta?

Etelä-Euroopassa on komeita miehiä ja pääsee vielä anoppilaan lämpimään joka kesä. Lämmintä ja kaunista, ja ihmiset ulospäinsuuntautuneita ja hyväkäytöksisiä. Siellä miehet rakastavat vaaleita Suomi-kaunottaria. Ei tarvitse kuunnella maalaisjunttien ulinaa. Ei mikään huono vaihtoehto. 

Eihän sitä maalaisjunttia Suomessakaan tarvitse ottaa. Itse nain lukeneen helsinkiläismiehen joka on hyvin pihi, kuten minäkin.

Vierailija
127/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihi on yleensä pihi muussakin kuin rahassa: hellyydessä, ajassa, huomiossa...

pillussa...

Spontaaneissa suihinotoissa...

Hyi ****o! Kukaan itseäänarvostava nainen ei käytä suutaan tuollaiseen. Ällöttävää. Siitä saa lisäksi suusyövän. 

Vain jos joku törkypillu on viruksen kaluun tartuttanut.

Vierailija
128/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et voi ensitreffeillä maksaa kahvia naiselle, olet liian köyhä treffailemaan. Se on todella pieni budjetti treffeille, jos olet tosissasi naisen kanssa.

Minä olen miehenä taipuvainen ajattelemaan samalla tavalla. Tosin olenkin jo viisikymppinen. Ehkä maailma muuttunut. Mutta jos lapsia haluaa niin mielestäni ei liian pihi saa olla ja on kyettävä joustamaan tarvittaessa. Perhe on viime kädessä aina tärkeämpi kuin raha ja miehen vaan kuuluu kantaa vastuunsa perheestä ja lapsista niin kauan että lapset pärjää omillaan. Itselle oli selvä että helpointa, että yhteiset rahat kun naimisiin aikanan mentiin. Vaimonkin oli varmasti mukavampi ja turvallisempi jäädä kotiin hoitamaan sitten lapsia. 

Minusta tätä katsotaan liian suppeasti. Perheen talous on vaakalaudalla siinäkin tapauksessa, että mies avokätisesti makselee tuiki tuntemattomille naisille asioita. Et sinä ensitreffeillä vielä tiedä, että olet treffeillä tulevien lastesi äidin kanssa. Jälkiviisaanahan voisi sanoa, että olisi kannattanut ostaa suoraan omakotitalo :D suurin osa naisista joiden kanssa käy treffeillä ei tule koskaan olemaan sinun lastesi äitejä, ja ehkä siltä osin maailma onkin muuttunut. Nykyään ihmiset tapailevat kevyemmin pidempään ja etsivät sitä oikeaa huolellisesti.

Miksi haluaisin miehen joka on treffaillun puoli kaupunkia? Ei kiitos. Johan sillä on kaikki tauditkin.

Kyllä minä toivon että mies on muutkin treffailemansa naiset kohdellut kunniallisesti ja huomaavaisesti.

Voi olla, että et halua, mutta ihan jo todennäköisyyksien puitteissa, mitä tarkempia vaatimuksia sinulla on kumppanillesi, sitä useampaa joudut treffailemaan että sellaisen löydät. Laskeskelin tätä joskus tilastojen kautta, mutta en kuollaksenikaan muista enää laskelmiani sen tarkemmin, mutta todennäköisyydet menivät äkkiä suhteellisen pieniksi, niin että sadan ihmisen joukossa on kourallinen heitä keitä tosiasiassa etsit. It's a numbers game ja sata kympin kahvia tekee tonnin.

Vierailija
129/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihinä miehenä minulla on nykyään hyvin varaa tarjota lapsille kokemuksia. Lapset voivat harrastaa mitä haluavat. Onneksi en ole törsäillyt rahaa tyhmyyksiin kuten kahviin. 

Onko vaimon huomiointi tyhmää törsäilyä?

Rahalla huomiointi on. Teoilla ei.

Vierailija
130/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää edes lapsia mutta en silti haluaisi pihiä miestä. Olin sellaisen kanssa 7 vuotta suhteessa ja aluksi ajattelin että ei se haittaa nimenomaan siksi kun itse en ole pihi. Tykkään käyttää rahaa läheisiin ja rakkaisiin ihmisiin, siitä tulee mullekin hyvä mieli. Mutta vuosien varrella tajusin, että kyllä tuokin mies nautti kyllä rahan tuomista asioista, hän ei vain halunnut käyttää niihin omia rahojaan. Ja se asenne oli lopulta se joka sai minun rakkauteni kuolemaan. Tunsin itseni lopulta vain hyväksikäytetyksi. 

Vierailija
131/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on yleensä yhteiset ja sitten naisen rahat.

Ei, vaan miehet maksattavat kaikki lapseen ja yhteiseen talouteen liittyvät kulut aina naisella. Tiedän todella monta taloutta, jossa nainen ostaa kaikki vaatteet lapsille ja ruoat perheelle, vaikka mies syö kolme kertaa enemmän kuin nainen ja lapset yhteensä. Lapsen harrastukset maksaa nainen. Ei puhettakaan, että siinä kohtaa kulut menisivät puoliksi. 

Suomessa naiset käyvät töissä ja ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet. Ei todellakaan kannata ottaa ukkoa, joka pihistelee, eikä osallistu yhteisiin kuluihin. Lapset ovat yhteisiå, eivätkä mikään naisen projekti.

Eikö tämmöinen koulutettu nainen osaa miehensä kanssa perustaa yhteistä taloustiliä mihin molemmat laittavat joka kuukausi saman määrän rahaa?

Ei mies halua, kun on kiva, että vaimo maksaa. Todella monessa perheessä se on juuri näin. Kysypä miehiltä minkä kokoisia vaatteita hänen lapsensa käyttävät. Ei varmasti ole mitään tietoa.

Vaimo ne ostaa, mutta mies maksaa.

Vierailija
132/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Järkevä rahankäyttö voi seurusteluvaiheessa näyttää jopa hyvältä, mutta kyllä se ihan hitusen katkeruutta aiheutti, että vauvavuosi teki minun säästöihini monen tonnin loven, koska kulutaso ei tietenkään ainakaan laskenut (lainanlyhennykset ja muut asumiskulut, auto, ruoka, vakuutukset, puhelinlaskut jne.) ja mies edelleen halusi minun maksavan yhteiset kulut puoliksi ja kaikki omat kuluni, vaikka tuloni putosivat äityispäivärahallakin noin puoleen (hoitovapaakuukausista puhumattakaan).

Mies silti oli sitä mieltä, ettei lasta sovi laittaa hoitoon liian pienenä, ja hän itse ei halunnut jäädä vanhempainvapaalle, vaan tienasi kuten ennenkin. Eli tuona aikana mies kerrytti itselleen säästöjä, kun minä jouduin käyttämään säästöjäni elämiseen.

Luonnollisesti erosimme pari vuotta tämän jälkeen, ja kyllä se vauvavuoden aikainen katkeruus oli se juurisyy. Tietenkään mies ei myöskään osallistunut yövalvomisiin, vaikka minä en saanut nukkua moneen kuukauteen kunnolla. Katsoi vain vierestä sitä kuinka itkin väsymystäni. Onneksi on exä ja nyt sitten hoitaa osuuttaan paremmin, kun ei ole ketään auttamassa kun lapsi on hänen luonaan.

Vierailija
133/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä maalaisjunttia Suomessakaan tarvitse ottaa. Itse nain lukeneen helsinkiläismiehen joka on hyvin pihi, kuten minäkin.

Tämä kahden pihin liitto on kyllä liikuttava.

Vierailija
134/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Järkevä rahankäyttö voi seurusteluvaiheessa näyttää jopa hyvältä, mutta kyllä se ihan hitusen katkeruutta aiheutti, että vauvavuosi teki minun säästöihini monen tonnin loven, koska kulutaso ei tietenkään ainakaan laskenut (lainanlyhennykset ja muut asumiskulut, auto, ruoka, vakuutukset, puhelinlaskut jne.) ja mies edelleen halusi minun maksavan yhteiset kulut puoliksi ja kaikki omat kuluni, vaikka tuloni putosivat äityispäivärahallakin noin puoleen (hoitovapaakuukausista puhumattakaan).

Mies silti oli sitä mieltä, ettei lasta sovi laittaa hoitoon liian pienenä, ja hän itse ei halunnut jäädä vanhempainvapaalle, vaan tienasi kuten ennenkin. Eli tuona aikana mies kerrytti itselleen säästöjä, kun minä jouduin käyttämään säästöjäni elämiseen.

Luonnollisesti erosimme pari vuotta tämän jälkeen, ja kyllä se vauvavuoden aikainen katkeruus oli se juurisyy. Tietenkään mies ei myöskään osallistunut yövalvomisiin, vaikka minä en saanut nukkua moneen kuukauteen kunnolla. Katsoi vain vierestä sitä kuinka itkin väsymystäni. Onneksi on exä ja nyt sitten hoitaa osuuttaan paremmin, kun ei ole ketään auttamassa kun lapsi on hänen luonaan.

Tämä on aivan liian yleistä Suomessa. Käsittämätöntä sokeutta ja itsekkyyttä mieheltä.

Vierailija
135/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihinä miehenä minulla on nykyään hyvin varaa tarjota lapsille kokemuksia. Lapset voivat harrastaa mitä haluavat. Onneksi en ole törsäillyt rahaa tyhmyyksiin kuten kahviin. 

Onko vaimon huomiointi tyhmää törsäilyä?

Rahalla huomiointi on. Teoilla ei.

Olet valmis käyttämään rahaa lapsiisi, mutta vaimoon käytetty raha on törsäystä? Onko vaimo samaa mieltä vai miettiikö sopivaa hetkeä lähteä?

Vierailija
136/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolliketju

Hyppää mukaan vasn trollijunann kyytiin ja heitä löylyä.

Vierailija
137/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en halua lapsia!

Vierailija
138/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en halua lapsia!

Joo niitä kannattaa haluta vain jos on valmis panostamaan ja paljon

Vierailija
139/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti suomalaisista miehistä 75% on pihejä

Pihiys loppuu kun löytävät naisen jostain köyhästä maasta. Sitten maksavat ilomielin kaiken. Vaikka naisen koko suvulle.

Vierailija
140/169 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on yleensä yhteiset ja sitten naisen rahat.

Ei, vaan miehet maksattavat kaikki lapseen ja yhteiseen talouteen liittyvät kulut aina naisella. Tiedän todella monta taloutta, jossa nainen ostaa kaikki vaatteet lapsille ja ruoat perheelle, vaikka mies syö kolme kertaa enemmän kuin nainen ja lapset yhteensä. Lapsen harrastukset maksaa nainen. Ei puhettakaan, että siinä kohtaa kulut menisivät puoliksi. 

Suomessa naiset käyvät töissä ja ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet. Ei todellakaan kannata ottaa ukkoa, joka pihistelee, eikä osallistu yhteisiin kuluihin. Lapset ovat yhteisiå, eivätkä mikään naisen projekti.

Eikö tämmöinen koulutettu nainen osaa miehensä kanssa perustaa yhteistä taloustiliä mihin molemmat laittavat joka kuukausi saman määrän rahaa?

Ei mies halua, kun on kiva, että vaimo maksaa. Todella monessa perheessä se on juuri näin. Kysypä miehiltä minkä kokoisia vaatteita hänen lapsensa käyttävät. Ei varmasti ole mitään tietoa.

Yleensä se taloustili perustetaan kun muutetaan yhteen. Jos ei käy kahdestaan niin ei varmaan kannata sitten ainakaan lisätä talouden päälukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan