Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?

Vierailija
13.07.2026 |

Miksi naiset haluavat kesällä pukeutua rumasti? Mustat tiukat trikoot painuvat takaa vakoon niin, että tekee mieli huomauttaa asiasta. Myös laihduttaminen tekisi poikaa useimmille hox hox

Kommentit (229)

Vierailija
141/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣

Kukahan lopulta voittaa tässä pelissä? Sinä kissasi kera yksiössä mädäntyen?

Ei kissaa, ei yksiötä. Omakotitalo ja puutarhahommia kun ei sada. Ei kai kerrostalon yksiössä asuessa ole nurmikon vihteyttämiä kumisaappaita? Nyt laiton pataleipää uuniin, taikina muhi 24 tuntia pöydällä. Ai että. Sit jaksaa mennä taas pyllistelemään puutarhaan.

Luuletko että nyt nuoret naiset elävät yksikseen omakotitaloissa 20 vuoden päästä? Entä arvioitko noin muutenkin kaikki yhteiskunnalliset ilmiöt ja kehityskulut vain itsesi kautta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Solipsismi

Mihin sä kuvittelet vastaavasi?

Tuolle kirjoittajalelle uhottiin, että nimenomaan HÄN jää yksiöön kissan kanssa. Johon HÄN vastasi kertoan OMASTA elämästään.

Vierailija
142/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!

Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.

Sun mutuili puolen promillen humalassa ei ole tieteellinen todiste.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S019188692300329X

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886921006541

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022103117304195

https://researchoutput.csu.edu.au/en/publications/female-intrasexual-co…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D

Näitä "harmaat pieru-colleget" -päiviä tuntuu olevan paljon naisilla nykyään.

No, eipä ainakaan näy perse niin kuin jonneilla

Vierailija
144/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.

Juu ei minunkaan. Silloin homssuisinkin mummo oli kuitenkin siisti istuvassa ja kauniissa kukkamekossaan.

Ihmisillä oli enemmän omanarvontuntoa, vaikka olisivat olleet köyhiä, kuin näillä nykyajan tatuoiduilla, kamelinvarvastaan lähikaupassa esittelevillä SSRI-lääkityillä.

Totta. Ei haluttu näyttäytyä epäsiistinä ja rumissa vaatteissa. Nykyään varsinkin joillakin naisilla ei ole mitään estoja sen suhteen. Erityisesti itseäni nuoremmat eivät kaikki yhtään välitä eikä yritä. Sitä on surku katsoa.

Heillä on erilainen muotitaju. He pukeutuvat oman makunsa mukaan mielestään kivan näköisesti. Ja luultavasti nauravat sun vaatteille, miten noloa ja mummomaisia ne on.

Vierailija
145/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.

Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.

Niin. hänen äitinsä hurmasi isän tai toisinpäin. Se äiti ei yrittänyt hurmata jokaista vastaantulevaa miestä jokaikisellä kauppareissulla. Etenkään sen jälkeen, kun oli miehensä löytänyt.

Vierailija
146/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D

Yhtä lailla miehilläkin, mutta jostain syystä et kitise miesten rumuudesta.

Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies. Toivottavasti tästä oli apua.

Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.

Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.

Eivät halua. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Eivät naiset(kaan) ole mikään homogeeninen joukko. 

Mistäkö olen saanut tuollaista päähäni? Kaikkialta ympäröivästä ja menneestä kulttuurista. Oletko esim. koskaan kurkistanut Instagramiin? Etkö muka todellakaan tunnista naisille ominaisia tapoja olla olemassa verrattuna miehille ominaisiin tapoihin olla olemassa? Uskotko että miehet ovat pitempiä kuin naiset siitä huolimatta, että olet joskus nähnyt tosi pitkän naisen?

Ennen nainen oli "kauppatavaraa", jonka ainoa tarkoitus oli avioitua ja lisääntyä. Oli nainen siitä itse mitä mieltä tahansa. Eli ei se koristautumisen tarve ole lähtenyt naisista itsestään, vaan kenties miesten vahvemman oikeudella luomasta kulttuurista. Toki useat naisetkin sen ovat sisäistäneet, mutta onneksi se ei enää nykyään ole ainoa hyväksyttävä tapa elää. 

Vierailija
147/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.

Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.

Niin. hänen äitinsä hurmasi isän tai toisinpäin. Se äiti ei yrittänyt hurmata jokaista vastaantulevaa miestä jokaikisellä kauppareissulla. Etenkään sen jälkeen, kun oli miehensä löytänyt.

Heti papin aamenen jälkeen veti pieru-colleget jalkaan ja suuntasi kohti lähimpää tatuointipistettä.

Vierailija
148/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!

Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.

Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!

Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.

Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.

Niin, maailmassahan ei tunnetusti ole muita ihmisiä kuin sinä ja minä. Ja oikeastaan vain Sinä.

Sinä jää asenteellasi yksin. Kuka tahansa nainen olisi mieluummin yksin kuin kanssasi.

Mutta se on totta, että maailma on täynnä kivoja naisia ja miehiä. He löytävät toisensa, seurustelevat, perustavat perheitä ja elävät onnellisina.

Vierailija
149/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on seksisti, joka kiukuttelee naisten huonosta pukeutumisesta vaikka ruma pukeutuminen ei ole sukupuolijuttu. Vähintään yhtä paljon miehet pukeutuvat huonosti, mutta ei, heille ei heru pahaa sanaa, vain naisille.

Vierailija
150/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.

Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.

Eivät halua. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Eivät naiset(kaan) ole mikään homogeeninen joukko. 

Mistäkö olen saanut tuollaista päähäni? Kaikkialta ympäröivästä ja menneestä kulttuurista. Oletko esim. koskaan kurkistanut Instagramiin? Etkö muka todellakaan tunnista naisille ominaisia tapoja olla olemassa verrattuna miehille ominaisiin tapoihin olla olemassa? Uskotko että miehet ovat pitempiä kuin naiset siitä huolimatta, että olet joskus nähnyt tosi pitkän naisen?

Ennen nainen oli "kauppatavaraa", jonka ainoa tarkoitus oli avioitua ja lisääntyä. Oli nainen siitä itse mitä mieltä tahansa. Eli ei se koristautumisen tarve ole lähtenyt naisista itsestään, vaan kenties miesten vahvemman oikeudella luomasta kulttuurista. Toki useat naisetkin sen ovat sisäistäneet, mutta onneksi se ei enää nykyään ole ainoa hyväksyttävä tapa elää. 

Nainen ei ennen ajatellut mitään kulttuurinsa ja yhteisönsä ulkopuolelta, vaan hänen elämänsä oli osa sen ilmaisua siinä missä miestenkin. Älä yritä sijoittaa itseäsi ja kanssasiskojasi johonkin menneiden aikojen Handmaid's Talen piilofantasiaan.

Vierailija
151/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kumppani ja lapsia!! Siksi voinkin käydä pieruverkkareissa kaupassa. Mun ei tartte hurmata miehiä! Ymmärsitkös? Ja jos ero tulee,mun ei senkään jälkeen tartte hurmata miehiä. Sekös sulla harmittaa,kun ei ole silmänruokaa. 🤣

Olen eri, mutta vähän ihmetyttää. Et saisi pukeutua pieruverkkareihin, MUTTA aloituksen tiukat pyllytrikootkin on väärin, vaikka pyllyjähän miehet nimenomaan haluavat nähdä.

Vierailija
152/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.

Juu ei minunkaan. Silloin homssuisinkin mummo oli kuitenkin siisti istuvassa ja kauniissa kukkamekossaan.

Ihmisillä oli enemmän omanarvontuntoa, vaikka olisivat olleet köyhiä, kuin näillä nykyajan tatuoiduilla, kamelinvarvastaan lähikaupassa esittelevillä SSRI-lääkityillä.

Totta. Ei haluttu näyttäytyä epäsiistinä ja rumissa vaatteissa. Nykyään varsinkin joillakin naisilla ei ole mitään estoja sen suhteen. Erityisesti itseäni nuoremmat eivät kaikki yhtään välitä eikä yritä. Sitä on surku katsoa.

Älä viitsi, lapsuudessani naiset kävi kaupassa papiljotit päässä ja eivät turhaan arkena meikanneet.

Niillä oli huivi siinä päällä ja muut vaatteet oli asianmukaiset. Ei kukaan kotihousuissa kauppaan mennyt. Ne oli erikseen ja niitä pidettiin vain kotona. Silloin myytiinkin ihan oloasuja kotona oleskelua varten.

Niin. Ehkä 50-60-luvulla.

Omassa nuoruudessa oli kaikenlaista pukeutumista ja värjättyjä hiuksia.

Vierailija
153/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kai sitten voimaantuu siitä. Mä en ole koskaan ymmärtänyt rumaa pukeutumista ja teen kaikkeni, etten itse sorru siihen. Mulla oli eilenkin vaatteet nätisti sävy sävyyn kun kävin kävelyllä.

Kyse on makuasioista, eikä sinun makusi ole mikään määräävä tekijä.

Pitäis olla. Mulla nimittäin on todella hyvä maku.

Sinulla on sinun mielestäsi hyvä maku.

Nuoret, jotka pukeutuvat omasta mielestään nätisti, saattavat pitää makuasi vanhentuneena ja mummomaisena.

Vierailija
154/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun ainaki et on ryppynaru persvaossa. Kateelliset huutelee!

Vierailija
155/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö sanoa, että ennen vanhaan naiset eivät liikkuneet julkisissa tiloissa prostituoiduilta näyttäen?

Vierailija
156/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystäväni pukeutuu hyvin istuvaan jakkupukuun. Tukevat kävelykengät sellaiset kalliimmat. Kyllähän ihmiset luovat ihailevia katseita meihin kun kuljemme aurajoen- rantabulevardeilla.

Tv. DI Daniel

Juujuu, ihan varmaan kesäkuumalla on päällä jakkupuku rannassa kävellessä.

Vierailija
157/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken pikkukaupungin Prismassa, ja siellä kyllä huomio kiinnittyi eläkeikäisten kesäpukeutumiseen molemmilla sukupuolilla 😁 Nuoret sentään yleensä vielä yrittävät tehdä vaikutusta toisiinsa ja miettivät pukeutumistaan, mutta he olivat jossain muualla.

Nuorten pukeutuminen näyttää hyvin kollaasimaiselta. Ei minkäänlaista tyyliä, mahdollisimman epäsopivia ja epäedustavia elementtejä yhdessä. Ja se itsessään on se tyyli.

Ja tuo on sinun mielipiteesi. Nuoret pitävät itse omasta lookistaan.

Vierailija
158/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma on silti ruma, rumasti pukeutuva on rumasti pukeutuva, vaikka henkilö oliskin mies tai nainen.

Vierailija
159/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun ainaki et on ryppynaru persvaossa. Kateelliset huutelee!

Sinusta on ok, että naiset systemaattisesti seksualisoivat julkisen tilan, jossa on pääosin täysin vieraita ihmisiä?

Vierailija
160/229 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.

Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen. 

Todella omaperäinen selitys, eikä ollenkaan tämän aikakauden ohjelmoima "ajatus".

Mutta myös todellinen selitys. Mitään perustetta ei ole välittää ukkojen silmänruuasta vasten omaa tahtoa, eikä muutenkaan syytä miksi vain naisten pitäisi näyttää hyvältä samalla kun äijät laahustaa pesemättömissä vaatteissa maha hyllyen ja hiki haisten.

Eli naiset vain "sattumalta" koristelevat itseään, vain jokainen itse itselleen luomia tarpeita varten, täysin itseriittoisesti. Ja nyt naiset ovat "havahtuneet" tähän tosiasiaan, toisin kuin kaikki aiemmat sukupolvet koko tunnetun historian ajalta. Kannattaisiko hankkia parempi maailmankuva pelkkien aikakauden hokemien sijaan?

Jos tietäisit jotain historiasta, tietäisit myös että miehetkin ovat joskus koristautuneet, jopa naisia enemmän. Oli meikit ja korkokengät. Miehetkin ovat tästä luopuneet, mikseivät naiset saisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi