Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?
Miksi naiset haluavat kesällä pukeutua rumasti? Mustat tiukat trikoot painuvat takaa vakoon niin, että tekee mieli huomauttaa asiasta. Myös laihduttaminen tekisi poikaa useimmille hox hox
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!
Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.
Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!
Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.
Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.
Niin, maailmassahan ei tunnetusti ole muita ihmisiä kuin sinä ja minä. Ja oikeastaan vain Sinä.
Olen oman elämäni päähenkilö, totta. Ja jos ei löydy hyvää miestä, olen ennemmin yksin. Sinä itse vihjailit että minä ja muut jotka emme omistaudu miesten miellyttämiselle, jäisimme yksin siitä hyvästä. Se tarkoittaisi ettei hyviä miehiä ole tai ainakaan ei osu kohdalle. Ja sellaisessa tapauksessa itse valitsen ennemmin sinkkuuden kuin paskan parisuhteen, koska ei kiinnosta jakaa elämääni sellaisen kanssa, joka tuomitsee minut kononaisvaltaisesti pelkän vapaa-ajan pukeutumisen perusteella.
Skenaariossasi myös miehet jäävät yksin, koska miehiä ja naisia on populaatiossa suunnilleen sama määrä. Sekin tuntuu olevan vaikea asia hahmottaa kaikille oman elämänsä Wonder Womaneille, vaikka nainen on se joka lopulta tekee valinnan pariutumisesta.
Ja se on syy piitata ulkonäön perusteella muita arvottavan mielihaluista koska...?
Koska elämme yhteiskunnassa ja vain sosiopaatti elää välittämättä muiden mielipiteistä. Elämäsi on täynnä itsellesi asettamia ehtoja ja kieltoja, joita et ole sopimusmaisesti laatinut kaikkien muiden ihmisten kanssa, vaan ne on istutettu sinuun ympäröivän kulttuurin toimesta.
Aikamoinen aasinsilta alkaa puhua sosiopaateista, kun nykynaiset eivät jaksa välittää seksististen ukkojen ulinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D
Näitä "harmaat pieru-colleget" -päiviä tuntuu olevan paljon naisilla nykyään.
Yhtä lailla miehilläkin, mutta jostain syystä et kitise miesten rumuudesta.
Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies. Toivottavasti tästä oli apua.
Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.
Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.
Ne säännöt ovat ihmisten luomuksia ja ne myös muuttuvat, jos niitä ei tarvita tai niistä ei pidetä. Ei ole syytä miksi meidän pitäisi Suomessa vuonna 2026 välittää jostain sadan vuoden takaisista käyttäytymissäännöistä tai miten vaikka toisella puolen maailmaa eletään.
Ihmiset sadan vuoden takaa ovat kuitenkin syy sille, miksi sinä(kin) olet olemassa. Tämä "sinun" ajattelutapasi, missä mistään ei tarvitse välittää paitsi "omista" mieltymyksistä, tuottaa Suomessa vuonna 2026 maailman, jossa perheitä muodostuu heikosti ja syntyvyys on romahtanut. En kutsuisi sellaista ajattelutapaa kovin tarpeelliseksi. Itse asiassa se on haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Kukahan lopulta voittaa tässä pelissä? Sinä kissasi kera yksiössä mädäntyen?
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Koskeeko tämä mielestäsi vain naisia?
Naisten räävittömyys koskee myös miehiä. Miesten räävittömyys on eri asia, vaikka liittyykin aiheeseen. Kts. otsikko.
Millä tavalla miesten räävittömyys on eri asia sellaisessa aiheessa joka ei ole sukupuoleen sidottu? Miksi vain naisten pukeutuminen on niin hirveää että pitää erottaa se miesten vastaavasta?
Mies ei ole nainen eikä nainen ole mies. Esim. minä kauniissa kesämekossa ei tuota sitä vaikutelmaa, mitä haluan maailmassa nähtävän.
Osaatko edes vastata kysymykseen vai hoetko mieluummin vain samaa hokemaa kaiken aikaa? Koska kuten sanottua, kuulostat vain sovinistilta, jota ärsyttää naisten vapaus valita itse asiansa ja tekemisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D
Ketjun otsikko on "Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?"
Totta puhuen kiroan myös nuorten miesten pukeutumista, mutta se on kirjaimellisesti eri asia.
Millä tavalla se on kirjaimellisesti eri asia ja miksi ylipäänsä katsoit tarpeelliseksi ihmetellä vain naisten ulkoasuja?
Kts. ketjun otsikko sekä lainaamasi viestin sisältö.
Eli et osaa edes vastata kysymykseen miksi naisten ulkonäön kuuluu olla tarkkailun alla ja miesten ei.
Mies ja nainen ovat biologisesti, essentiaalisesti ja suvunjatkamisen kannalta funktionaalisesti erilaisia olentoja. Siksi se että molemmat tekevät asiaa x ei tarkoita että kyse on samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!
Muuthan sitä rumilusta joutuu katsomaan niin se on myös muiden asia.
Ja siitä pitää välittää koska...?
Niin kauan kuin joudun katsomaan läskejä vanhoja ukkoja liian pienissä paidoissa, en ota ohjeita omaan vapaa-ajan pukeutumiseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.
Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen.
Todella omaperäinen selitys, eikä ollenkaan tämän aikakauden ohjelmoima "ajatus".
Mutta myös todellinen selitys. Mitään perustetta ei ole välittää ukkojen silmänruuasta vasten omaa tahtoa, eikä muutenkaan syytä miksi vain naisten pitäisi näyttää hyvältä samalla kun äijät laahustaa pesemättömissä vaatteissa maha hyllyen ja hiki haisten.
Eli naiset vain "sattumalta" koristelevat itseään, vain jokainen itse itselleen luomia tarpeita varten, täysin itseriittoisesti. Ja nyt naiset ovat "havahtuneet" tähän tosiasiaan, toisin kuin kaikki aiemmat sukupolvet koko tunnetun historian ajalta. Kannattaisiko hankkia parempi maailmankuva pelkkien aikakauden hokemien sijaan?
Naiset pukeutuvat suuremmaksi osin toisiaan, ei miehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.
Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!
Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.
Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.
Niin, maailmassahan ei tunnetusti ole muita ihmisiä kuin sinä ja minä. Ja oikeastaan vain Sinä.
Olen oman elämäni päähenkilö, totta. Ja jos ei löydy hyvää miestä, olen ennemmin yksin. Sinä itse vihjailit että minä ja muut jotka emme omistaudu miesten miellyttämiselle, jäisimme yksin siitä hyvästä. Se tarkoittaisi ettei hyviä miehiä ole tai ainakaan ei osu kohdalle. Ja sellaisessa tapauksessa itse valitsen ennemmin sinkkuuden kuin paskan parisuhteen, koska ei kiinnosta jakaa elämääni sellaisen kanssa, joka tuomitsee minut kononaisvaltaisesti pelkän vapaa-ajan pukeutumisen perusteella.
Skenaariossasi myös miehet jäävät yksin, koska miehiä ja naisia on populaatiossa suunnilleen sama määrä. Sekin tuntuu olevan vaikea asia hahmottaa kaikille oman elämänsä Wonder Womaneille, vaikka nainen on se joka lopulta tekee valinnan pariutumisesta.
Ja se on syy piitata ulkonäön perusteella muita arvottavan mielihaluista koska...?
Koska elämme yhteiskunnassa ja vain sosiopaatti elää välittämättä muiden mielipiteistä. Elämäsi on täynnä itsellesi asettamia ehtoja ja kieltoja, joita et ole sopimusmaisesti laatinut kaikkien muiden ihmisten kanssa, vaan ne on istutettu sinuun ympäröivän kulttuurin toimesta.
Aikamoinen aasinsilta alkaa puhua sosiopaateista, kun nykynaiset eivät jaksa välittää seksististen ukkojen ulinasta.
Huomaan kyllä että nykynaiset eivät välitä monestakaan asiasta. Itsestään lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen kiroan myös nuorten miesten pukeutumista, mutta se on kirjaimellisesti eri asia.
Millä tavalla se on kirjaimellisesti eri asia ja miksi ylipäänsä katsoit tarpeelliseksi ihmetellä vain naisten ulkoasuja?
Eli et osaa edes vastata kysymykseen miksi naisten ulkonäön kuuluu olla tarkkailun alla ja miesten ei.
Mies ja nainen ovat biologisesti, essentiaalisesti ja suvunjatkamisen kannalta funktionaalisesti erilaisia olentoja. Siksi se että molemmat tekevät asiaa x ei tarkoita että kyse on samasta asiasta.
Millä tavalla tuo vieläkään selittää miksi naisten ulkonäköä pitää tarkkailla ja arvostella enemmän kuin miesten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin joudun katsomaan läskejä vanhoja ukkoja liian pienissä paidoissa, en ota ohjeita omaan vapaa-ajan pukeutumiseeni.
Minä minä minä minä minä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mutuili puolen promillen humalassa ei ole tieteellinen todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tuo vieläkään selittää miksi naisten ulkonäköä pitää tarkkailla ja arvostella enemmän kuin miesten?
En kykene mitenkään tuottamaan sinulle ymmärrystä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan kyllä että nykynaiset eivät välitä monestakaan asiasta. Itsestään lähinnä.
Niin kauan kuin ei miehet välitä yhtään sen enempää muusta kuin itsestään, ei ole syytä naisten piitata myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kuule seuraa. Juuurihan sä sanoit että he on sosiaalisia ja heillä on ystäviä ja perhettä. Ei nainen kuole yksinäisyyteen vaikka kukaan mies ei hänelle ikinä puhuisi.
Vierailija kirjoitti:
Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.
Peiliinkö katsoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä minä...
Kyllä, minä minä minä. Anna yksikin hyvä syy miksi vain minun pitäisi välittää eikä niiden möhömahaukkojen.
Vierailija kirjoitti:
Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.
Taidat sitten olla eläkeiässä tai tullut jo nuorena sokeaksi. Luulisi eläkeläisen kokemuksella sun oppineen antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kykene mitenkään tuottamaan sinulle ymmärrystä tässä asiassa.
No siinä olet oikeassa, et todellakaan kykene. Johtuu siitä ettei tuossa sonnassasi ole mitään ymmärrettävää.
-sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.
Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.
Eivät halua. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Eivät naiset(kaan) ole mikään homogeeninen joukko.
Mistäkö olen saanut tuollaista päähäni? Kaikkialta ympäröivästä ja menneestä kulttuurista. Oletko esim. koskaan kurkistanut Instagramiin? Etkö muka todellakaan tunnista naisille ominaisia tapoja olla olemassa verrattuna miehille ominaisiin tapoihin olla olemassa? Uskotko että miehet ovat pitempiä kuin naiset siitä huolimatta, että olet joskus nähnyt tosi pitkän naisen?
Luuletko, että kaikki naiset ovat instagramissa?
Koko aloitus on pelkkä sovinistin valitusvirsi siitä, ettei naiset välitä laittautua häntä varten. On se julmaa, ettei nainen välitä ottaa jonkun tekopyhän luuserin mielihalua huomioon.