Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?
Miksi naiset haluavat kesällä pukeutua rumasti? Mustat tiukat trikoot painuvat takaa vakoon niin, että tekee mieli huomauttaa asiasta. Myös laihduttaminen tekisi poikaa useimmille hox hox
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.
Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.
Tai sitten ei. Olemme olemassa koska olemme olemassa, eikä mitään syytä tuolle paskalle ajattelullesi ole, ainakaan ei ole syytä kenenkään välittää siitä.
Olemme olemassa koska olemme olemassa. Kiitos tästä viisaudestasi. Entä miksi kommentoit jos et välitä?
Koska olen olemassa ja koska voin.
Miksi olet olemassa? Putkahditko itsenäisesti pieru-collegeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D
Näitä "harmaat pieru-colleget" -päiviä tuntuu olevan paljon naisilla nykyään.
Yhtä lailla miehilläkin, mutta jostain syystä et kitise miesten rumuudesta.
Ketjun otsikko on "Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?"
Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies. Toivottavasti tästä oli apua.
Totta puhuen kiroan myös nuorten miesten pukeutumista, mutta se on kirjaimellisesti eri asia.
Millä tavalla se on kirjaimellisesti eri asia ja miksi ylipäänsä katsoit tarpeelliseksi ihmetellä vain naisten ulkoasuja?
Kts. ketjun otsikko sekä lainaamasi viestin sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D
Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.
Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.
Eivät halua. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Eivät naiset(kaan) ole mikään homogeeninen joukko.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin ihmeellistä, ettei kukaan ketjun naisista ole tunnistanut ilmiönä naisten alati huononevaa habitusta julkisessa tilassa, vaan kaikki ryhtyvät puolustamaan itseään. Kukaan ei suostu edes osittain myöntämään että siinä olisi ilmiönä mitään perää. Kävelevä keskisormi pitää pelastaa hinnalla millä hyvänsä. Samaan aikaan kaikki miehet ovat tunnistaneet em. ilmiön.
Koska ei ole mitään myönnettävää. Osa pukeutuukin rumasti, mutta yhtä lailla se koskettaa miehiä. Ei ole mitään syytä naisilla alkaa ruoskia itseään ja tuntemaan häpeää ulkonäöstään jos ei miehet viitsi itse panna tikkua ristiin estetiikkansa eteen. Miksi ihmeessä pitäisikään alkaa tehdä pukeutumisesta sukupuolikysymystä?
Totta kai puolustamme itseämme ulkokultaisilta sovinisteilta, jotka yrittävät päättää puolestamme miten pitäisi olla ja elää jopa yksityiselämässämme, riippumatta saammeko siitä mitään hyvää itse. Jos miehet eivät välitä itse pukeutumisestaan tai muutenkaan habituksestaan vaan keskittyvät arvostelemaan naisia, niin keskisormi on ihan hyvä tapa reagoida. On onni, että hyviä miehiä on, jotka tunnistavat tuollaisen sovinistisen tekopyhyyden eivätkä sorru siihen. Mutta niitä muita kehotan vaikka kaivamaan persettä, se onnistuu teiltä paremmin.
Onpa lapsellista arvostella jonkun pukeutumista. Olet ilmeisesti joku 12 vuotias pentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin ihmeellistä, ettei kukaan ketjun naisista ole tunnistanut ilmiönä naisten alati huononevaa habitusta julkisessa tilassa, vaan kaikki ryhtyvät puolustamaan itseään. Kukaan ei suostu edes osittain myöntämään että siinä olisi ilmiönä mitään perää. Kävelevä keskisormi pitää pelastaa hinnalla millä hyvänsä. Samaan aikaan kaikki miehet ovat tunnistaneet em. ilmiön.
Unohdat minut. Olen nainen ja tunnistan ilmiön. Ennen naiset laittaituivat ja pitivät ulkonäöstään huolta (enkä tarkoita nyt meikkaamista!) ihan itseään varten. Ei sen takia, että kukaan mies katsoisi. Se laittautuminen oli nimittäin sitten vielä erikseen.
Mä yritän pitää tästä kulttuurista yhä kiinni enkä salli itselleni lepsuilua. Olen mieluummin se nainen naapurirapusta, joka näyttää aina siltä kuin olisi juhliin menossa kuin se räjähtäneen näköinen mummeli, joka haisee pistävälle hielle.
Oletko itse luonut itsellesi tämän tarpeen olla fyysisesti edustava? Onko se ominaisuus sinusta lähtöisin, oletko sen alkupiste?
Naiset eivät ole koskaan pitäneet huolta ulkonäöstään ihan vain itseään varten. Sillä tarpeella on biologinen funktio, jota sivilisaatio on jalostanut eteenpäin. Tästä jälkimmäisestä syystä se näyttää omalakiselta ja itsenäiseltä alueelta - varsinkin koska naiset ovat keskenään erikoistuneet siihen mitä moninaisimmilla tavoilla - mutta sen perimmäinen funktio on yhä olemassa. Tämä pätee monimutkaisesta kulttuurista huolimatta. Kauneus on kuitenkin todellista ja sivistynyt ihminen voi sitä tavoitella. Hienoa jos olet sen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!
Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.
Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!
Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.
Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.
Niin, maailmassahan ei tunnetusti ole muita ihmisiä kuin sinä ja minä. Ja oikeastaan vain Sinä.
Olen oman elämäni päähenkilö, totta. Ja jos ei löydy hyvää miestä, olen ennemmin yksin. Sinä itse vihjailit että minä ja muut jotka emme omistaudu miesten miellyttämiselle, jäisimme yksin siitä hyvästä. Se tarkoittaisi ettei hyviä miehiä ole tai ainakaan ei osu kohdalle. Ja sellaisessa tapauksessa itse valitsen ennemmin sinkkuuden kuin paskan parisuhteen, koska ei kiinnosta jakaa elämääni sellaisen kanssa, joka tuomitsee minut kononaisvaltaisesti pelkän vapaa-ajan pukeutumisen perusteella.
Skenaariossasi myös miehet jäävät yksin, koska miehiä ja naisia on populaatiossa suunnilleen sama määrä. Sekin tuntuu olevan vaikea asia hahmottaa kaikille oman elämänsä Wonder Womaneille, vaikka nainen on se joka lopulta tekee valinnan pariutumisesta.
Ja se on syy piitata ulkonäön perusteella muita arvottavan mielihaluista koska...?
Koska elämme yhteiskunnassa ja vain sosiopaatti elää välittämättä muiden mielipiteistä. Elämäsi on täynnä itsellesi asettamia ehtoja ja kieltoja, joita et ole sopimusmaisesti laatinut kaikkien muiden ihmisten kanssa, vaan ne on istutettu sinuun ympäröivän kulttuurin toimesta.
Naiset sentään laittavat vaatteet päälle, toisin kuin miehet...
Tänäkin kesänä näkee miehiä ilman paitaa ja housut roikkumassa niin alhaalla, että puolet persvaosta näkyy. Siinä on vähän huono arvostella naisia siitä, että heillä on rumat trikoot tai rintaliivien tai pikkuhousujen rajat näkyy. Naisilla sentään on vaatteet ja alusvaatteet päällään ja samaa toivoisin miestenkin harrastavan.
Ja kyllä, tarkoitan sitä. Niin kauan kun miehet jaksavat kommentoida naisten alusvaatteiden rajojen näkymistä, pitäisi heidän itsekin käyttää rintaliivejä ja peittää tissinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.
Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.
Eivät halua. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Eivät naiset(kaan) ole mikään homogeeninen joukko.
Mistäkö olen saanut tuollaista päähäni? Kaikkialta ympäröivästä ja menneestä kulttuurista. Oletko esim. koskaan kurkistanut Instagramiin? Etkö muka todellakaan tunnista naisille ominaisia tapoja olla olemassa verrattuna miehille ominaisiin tapoihin olla olemassa? Uskotko että miehet ovat pitempiä kuin naiset siitä huolimatta, että olet joskus nähnyt tosi pitkän naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Kukahan lopulta voittaa tässä pelissä? Sinä kissasi kera yksiössä mädäntyen?
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Koskeeko tämä mielestäsi vain naisia?
Naisten räävittömyys koskee myös miehiä. Miesten räävittömyys on eri asia, vaikka liittyykin aiheeseen. Kts. otsikko.
Millä tavalla miesten räävittömyys on eri asia sellaisessa aiheessa joka ei ole sukupuoleen sidottu? Miksi vain naisten pukeutuminen on niin hirveää että pitää erottaa se miesten vastaavasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Naisten räävittömyys koskee myös miehiä. Miesten räävittömyys on eri asia, vaikka liittyykin aiheeseen. Kts. otsikko.
Vaikka tuota kuinka selittelisit, kuulostat silti vain sovinistilta, jota harmittaa kun naiset ei elä miehiä miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole mitään myönnettävää. Osa pukeutuukin rumasti, mutta yhtä lailla se koskettaa miehiä. Ei ole mitään syytä naisilla alkaa ruoskia itseään ja tuntemaan häpeää ulkonäöstään jos ei miehet viitsi itse panna tikkua ristiin estetiikkansa eteen. Miksi ihmeessä pitäisikään alkaa tehdä pukeutumisesta sukupuolikysymystä?
Totta kai puolustamme itseämme ulkokultaisilta sovinisteilta, jotka yrittävät päättää puolestamme miten pitäisi olla ja elää jopa yksityiselämässämme, riippumatta saammeko siitä mitään hyvää itse. Jos miehet eivät välitä itse pukeutumisestaan tai muutenkaan habituksestaan vaan keskittyvät arvostelemaan naisia, niin keskisormi on ihan hyvä tapa reagoida. On onni, että hyviä miehiä on, jotka tunnistavat tuollaisen sovinistisen tekopyhyyden eivätkä sorru siihen. Mutta niitä muita kehotan vaikka kaivamaan persettä, se onnistuu teiltä paremmin.
Luulin etteivät naiset ole homogeeninen joukko, mutta siltikin yhdestä naisesta kuuluu koko sukupuolen tutulta kuulostava rintaääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne säännöt ovat ihmisten luomuksia ja ne myös muuttuvat, jos niitä ei tarvita tai niistä ei pidetä. Ei ole syytä miksi meidän pitäisi Suomessa vuonna 2026 välittää jostain sadan vuoden takaisista käyttäytymissäännöistä tai miten vaikka toisella puolen maailmaa eletään.
Mä en ymmärrä miksi kukaan, nainen tai mies, haluaisi pukeutua rumasti, itse esteetikkona pukeudun kauniisti silloinkin kun olen yksin kotona. Mutta ymmärrän toki että makuja on monenlaisia, eikä kaikkia yksinkertaisesti kiinnosta ulkoinen habitus. Mutta samalla vaivalla kun vedät päälle jotain rumaa ja epäsopivaa, voisi pukea yllesi kauniimman asun.
Tänään aamulla matkalla toimistolle bongasin useamman kauniisti ja/tai tyylikkäästi pukeutuneen naisen, suurin osa oli ehkä 25-35-vuotiaita. Yhdelle kommentoinkin hänen kivaa tyyliään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä oikein liikut, jos sinusta naiset kävelevät ympäriinsä harmaissa college housuissa? Nuo housut on kyllä 95% nuorten miesten päällä. Mutta mitä niihin tulee, niin eihän ne nyt kovin rumat edes ole urheiluvaatteiksi. Aika neutraalit kuten farkutkin. Tietysti, jos urheiluvaatteita ei koe koskaan hienoksi, niin se on eri asia. Sen lisäksi Suomessa sopii vallan mainiosta liikkua jotkut vapaa-ajan vaatteet päällä, ainoastaan muutamassa suuremmassa kaupungissa ja sielläkin lähinnä ydinkeskustassa voi ajatella, että voisi laittaa muuta päälle kuin urheiluvaatteita. Suomen pikkukaupungit eivät ole Milano, Pariisi eikä New York, joten samako se mitä porukalla on päällä? Eivät he ole menossa mihinkään trendikahviloihin tai bisneslounaille, vaan lähinnä johonkin koiralenkille tai kirjastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä sanot, että naisten kuuluisi esiintyä vain kauneimmillaan, miesten ei.
Osaamatta edes perustella syytä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla miesten räävittömyys on eri asia sellaisessa aiheessa joka ei ole sukupuoleen sidottu? Miksi vain naisten pukeutuminen on niin hirveää että pitää erottaa se miesten vastaavasta?
Mies ei ole nainen eikä nainen ole mies. Esim. minä kauniissa kesämekossa ei tuota sitä vaikutelmaa, mitä haluan maailmassa nähtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.
Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.
Tai sitten ei. Olemme olemassa koska olemme olemassa, eikä mitään syytä tuolle paskalle ajattelullesi ole, ainakaan ei ole syytä kenenkään välittää siitä.
Olemme olemassa koska olemme olemassa. Kiitos tästä viisaudestasi. Entä miksi kommentoit jos et välitä?
Koska olen olemassa ja koska voin.
Miksi olet olemassa? Putkahditko itsenäisesti pieru-collegeista?
Olen olemassa koska olen olemassa. Toivottavasti tästä oli apua. :)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!
Muuthan sitä rumilusta joutuu katsomaan niin se on myös muiden asia.
Ja se on syy piitata ulkonäön perusteella muita arvottavan mielihaluista koska...?