Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?
Miksi naiset haluavat kesällä pukeutua rumasti? Mustat tiukat trikoot painuvat takaa vakoon niin, että tekee mieli huomauttaa asiasta. Myös laihduttaminen tekisi poikaa useimmille hox hox
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.
Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.
Tuolla logiikalla ulkonäöstä ei tarvitse enää välittää, kun puoliso ja jälkeläiset on hankittu.
Minimekko ja minihame ovat oksettavia. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Kukahan lopulta voittaa tässä pelissä? Sinä kissasi kera yksiössä mädäntyen?
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Koskeeko tämä mielestäsi vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D
Näitä "harmaat pieru-colleget" -päiviä tuntuu olevan paljon naisilla nykyään.
Yhtä lailla miehilläkin, mutta jostain syystä et kitise miesten rumuudesta.
Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies. Toivottavasti tästä oli apua.
Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Ei kissaa, ei yksiötä. Omakotitalo ja puutarhahommia kun ei sada. Ei kai kerrostalon yksiössä asuessa ole nurmikon vihteyttämiä kumisaappaita? Nyt laiton pataleipää uuniin, taikina muhi 24 tuntia pöydällä. Ai että. Sit jaksaa mennä taas pyllistelemään puutarhaan.
Luuletko että nyt nuoret naiset elävät yksikseen omakotitaloissa 20 vuoden päästä? Entä arvioitko noin muutenkin kaikki yhteiskunnalliset ilmiöt ja kehityskulut vain itsesi kautta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Solipsismi
Miksi sitten itse luulet että kehityskulkua pitäisi arvioida juuri sinun kauttasi?
Koska esitän ideoita historiallisista ja kulttuurillisista prosesseista sen sijaan että vetoaisin itseeni joka käänteessä. Näitä ideoita voi testata havaintoja vasten. Likimain kaikki keskustelun naiset puolestaan: koska minä minä minä minä.
Esität lähinnä ideologisesti värittyneitä toivekuvia tulevasta, muistamatta ettei historia toista itseään sellaisenaan. Mitä tulee tuohon naisten syyttämiseen minä minä minä -ajattelusta, sitä tekee miehet vähintään yhtä paljon. Se, että syytät vain naisia siitä, osoittaa sinun haluavan vain haukkua naisia.
Puhumme aika fundamentaalisesta asiasta, kun kyseessä on naisten koristautuminen (eli signaalit vastakkaiselle sukupuolelle), pariutuminen ja - nykytilanteesta johtuen - sukupuolten välinen kuilu. Seurauksia voi tarkastella tilastollisesti vaikkapa syntyvyydestä, avioliitoista ja -eroista, masennuksesta ja mielialalääkityksestä jne. Pariutuminen ja perheen perustaminen ovat välttämätön vakio olemassaolon kannalta, eikä vain jokin historiallisesti kehkeytyvä prosessi. Historia on olemassa koska ihmiset ovat perustaneet perheitä.
Tässä ketjussa kyse on naisista, ei miehistä. Syytän naisia, en VAIN naisia. Nainen on tässä yhteydessä paljon merkityksellisempi kuin mies. Naisia tulee muutenkin syyttää, koska he ovat alttiimpia sosiaaliselle paineelle, kuten on luettavissa tästäkin ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D
Ketjun otsikko on "Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?"
Totta puhuen kiroan myös nuorten miesten pukeutumista, mutta se on kirjaimellisesti eri asia.
Millä tavalla se on kirjaimellisesti eri asia ja miksi ylipäänsä katsoit tarpeelliseksi ihmetellä vain naisten ulkoasuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.
Juu ei minunkaan. Silloin homssuisinkin mummo oli kuitenkin siisti istuvassa ja kauniissa kukkamekossaan.
Ihmisillä oli enemmän omanarvontuntoa, vaikka olisivat olleet köyhiä, kuin näillä nykyajan tatuoiduilla, kamelinvarvastaan lähikaupassa esittelevillä SSRI-lääkityillä.
Sillä tatuoidulla hahmolla on omanarvotunto sikäli kohdillaan, ettei välitä paskaakaan tuollaisista punaniskojen tekemistä kärjistyksistä, vaan on juuri sellainen kuin itseä miellyttää.
Monestiko tämä tyhjä ja solvaava hokema pitää esittää samassa ketjussa? Älä vastaa.
Ja tuo kärjistys tatuoidusta ja moniongelmaisesta reppanastahan ei ollut yhtään tyhjä tai solvaava? Älä viitsi.
Tilastojen ja havaintojen valossa tosiasia, toisin kuin kuvitelmasi minun statuksestani, mikä on muutenkin täysin merkityksetöntä aiheen kannalta.
Koska mieshuomio on arvotonta ja usein jopa haitallista, jos mies huomaa, että tuossa menee nainen/tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.
Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.
Tuolla logiikalla ulkonäöstä ei tarvitse enää välittää, kun puoliso ja jälkeläiset on hankittu.
Siinä ei ollut "koko logiikka". Seuraa keskustelua äläkä yritä olla nokkela.
Aikoja sitten muistan hesarin yleisöosaston kirjoituksen samasta aiheesta. Mies ihmetteli et miksei naiset vois kävellä talvisinkin minihameessa? Nainen vastas että heti kun te miehet kuljette mikroshortseissa, pili sinisenä viis senttiä sisäänpäin.
Oi möhövatsa, ja eriparitissi, ja selluliittipylly, ja se kävellessä hylly...
- Bat & Ryyd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Koskeeko tämä mielestäsi vain naisia?
Naisten räävittömyys koskee myös miehiä. Miesten räävittömyys on eri asia, vaikka liittyykin aiheeseen. Kts. otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.
Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen.
Todella omaperäinen selitys, eikä ollenkaan tämän aikakauden ohjelmoima "ajatus".
Mutta myös todellinen selitys. Mitään perustetta ei ole välittää ukkojen silmänruuasta vasten omaa tahtoa, eikä muutenkaan syytä miksi vain naisten pitäisi näyttää hyvältä samalla kun äijät laahustaa pesemättömissä vaatteissa maha hyllyen ja hiki haisten.
Eli naiset vain "sattumalta" koristelevat itseään, vain jokainen itse itselleen luomia tarpeita varten, täysin itseriittoisesti. Ja nyt naiset ovat "havahtuneet" tähän tosiasiaan, toisin kuin kaikki aiemmat sukupolvet koko tunnetun historian ajalta. Kannattaisiko hankkia parempi maailmankuva pelkkien aikakauden hokemien sijaan?
Kannattaisiko itse muistaa että myös tuo ajatus että naisten on oltava tietyn näköisiä, on niin ikään oman aikakautensa tuote? Et sinäkään hoe mitään omaperäistä vaan menneiden aikojen ihmisten luomaa maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tuosta oli apua? Ellei sitten tarkoituksesi ollut näyttää että mielestäsi sukupuolille on eri säännöt ja miesten ei tarvitse välittää ulkonäöstään samalla kun naisten on elettävä näyttelyeläiminä.
Eri sukupuolille on eri säännöt. Kaikissa kulttuureissa. Se on tosiasia eikä mielipiteeni. Kärjistyksesi naisista näyttelyeläiminä tässä ajassa ja kulttuurissa on posketon. Naiset toki tulevat aina koristelemaan itseään ja haluavat olla esillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin ihmeellistä, ettei kukaan ketjun naisista ole tunnistanut ilmiönä naisten alati huononevaa habitusta julkisessa tilassa, vaan kaikki ryhtyvät puolustamaan itseään. Kukaan ei suostu edes osittain myöntämään että siinä olisi ilmiönä mitään perää. Kävelevä keskisormi pitää pelastaa hinnalla millä hyvänsä. Samaan aikaan kaikki miehet ovat tunnistaneet em. ilmiön.
Unohdat minut. Olen nainen ja tunnistan ilmiön. Ennen naiset laittaituivat ja pitivät ulkonäöstään huolta (enkä tarkoita nyt meikkaamista!) ihan itseään varten. Ei sen takia, että kukaan mies katsoisi. Se laittautuminen oli nimittäin sitten vielä erikseen.
Mä yritän pitää tästä kulttuurista yhä kiinni enkä salli itselleni lepsuilua. Olen mieluummin se nainen naapurirapusta, joka näyttää aina siltä kuin olisi juhliin menossa kuin se räjähtäneen näköinen mummeli, joka haisee pistävälle hielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei. Olemme olemassa koska olemme olemassa, eikä mitään syytä tuolle paskalle ajattelullesi ole, ainakaan ei ole syytä kenenkään välittää siitä.
Olemme olemassa koska olemme olemassa. Kiitos tästä viisaudestasi. Entä miksi kommentoit jos et välitä?
Koska olen olemassa ja koska voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä vain huoli omista asioistasi. Muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu sinulle pätkääkään.
Pidä sinäkin vain huoli omista asioistasi äläkä kommentoi kommenttejani.
Tämä on keskustelu, täällä voi jokainen osallistua ja kommentoida miten lystää. Jos et halua saada kommentteja, niin pysy kaukana täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan mielelläni kävelevä keskisormi, jos joku alkaa kehitellä vastaavanlaisia lennokkaita selittelyjä sille miksi minun pitäisi omalla ajallani välittää jostain pukukoodeista.
Kun olet julkisessa tilassa, et ole kotonasi. Toivottavasti tästä oli apua.
Kun olen omalla ajallani, pidän vaatteet päällä, mutta muuta syytä ei ole miksi pitäisi välittää miltä näytän. Jos käyn kaupassa, ulkoilutan koiraani tai lenkkeilen, en piittaa estetiikasta. On tilanteita, joissa ei tarvitse piitata.
Toivottavasti tästä oli apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.
Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen.
Todella omaperäinen selitys, eikä ollenkaan tämän aikakauden ohjelmoima "ajatus".
Mutta myös todellinen selitys. Mitään perustetta ei ole välittää ukkojen silmänruuasta vasten omaa tahtoa, eikä muutenkaan syytä miksi vain naisten pitäisi näyttää hyvältä samalla kun äijät laahustaa pesemättömissä vaatteissa maha hyllyen ja hiki haisten.
Eli naiset vain "sattumalta" koristelevat itseään, vain jokainen itse itselleen luomia tarpeita varten, täysin itseriittoisesti. Ja nyt naiset ovat "havahtuneet" tähän tosiasiaan, toisin kuin kaikki aiemmat sukupolvet koko tunnetun historian ajalta. Kannattaisiko hankkia parempi maailmankuva pelkkien aikakauden hokemien sijaan?
Kannattaisiko itse muistaa että myös tuo ajatus että naisten on oltava tietyn näköisiä, on niin ikään oman aikakautensa tuote? Et sinäkään hoe mitään omaperäistä vaan menneiden aikojen ihmisten luomaa maailmankuvaa.
Lähteekö naisten koristelu ja ehostus maailmankuvasta, vai onko se jotain, mitä maailmankuva säätelee? Luuletko että tämän koristelun funktio on se, että "naisilla on hyvä fiilis itsestä"? Se että sinulla ja minulla on ihmisten luomat maailmankuvat on itsessään banaali ja sisällötön väite.
Ja tuo kärjistys tatuoidusta ja moniongelmaisesta reppanastahan ei ollut yhtään tyhjä tai solvaava? Älä viitsi.