Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?
Miksi naiset haluavat kesällä pukeutua rumasti? Mustat tiukat trikoot painuvat takaa vakoon niin, että tekee mieli huomauttaa asiasta. Myös laihduttaminen tekisi poikaa useimmille hox hox
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.
Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.
Tai sitten ei. Olemme olemassa koska olemme olemassa, eikä mitään syytä tuolle paskalle ajattelullesi ole, ainakaan ei ole syytä kenenkään välittää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.
Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen.
Todella omaperäinen selitys, eikä ollenkaan tämän aikakauden ohjelmoima "ajatus".
Mutta myös todellinen selitys. Mitään perustetta ei ole välittää ukkojen silmänruuasta vasten omaa tahtoa, eikä muutenkaan syytä miksi vain naisten pitäisi näyttää hyvältä samalla kun äijät laahustaa pesemättömissä vaatteissa maha hyllyen ja hiki haisten.
Eli naiset vain "sattumalta" koristelevat itseään, vain jokainen itse itselleen luomia tarpeita varten, täysin itseriittoisesti. Ja nyt naiset ovat "havahtuneet" tähän tosiasiaan, toisin kuin kaikki aiemmat sukupolvet koko tunnetun historian ajalta. Kannattaisiko hankkia parempi maailmankuva pelkkien aikakauden hokemien sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.
Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.
Tai sitten ei. Olemme olemassa koska olemme olemassa, eikä mitään syytä tuolle paskalle ajattelullesi ole, ainakaan ei ole syytä kenenkään välittää siitä.
Olemme olemassa koska olemme olemassa. Kiitos tästä viisaudestasi. Entä miksi kommentoit jos et välitä?
Pidä vain huoli omista asioistasi. Muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu sinulle pätkääkään.
Minusta on ihanaa, kun naiset pukeutuvat niin tiukkoihin vaatteisiin, että ne uppoavat pyllyvakoon - kyllä kelpaa setämiehen tiirailla 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Kukahan lopulta voittaa tässä pelissä? Sinä kissasi kera yksiössä mädäntyen?
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Olen ihan mielelläni kävelevä keskisormi, jos joku alkaa kehitellä vastaavanlaisia lennokkaita selittelyjä sille miksi minun pitäisi omalla ajallani välittää jostain pukukoodeista.
Vierailija kirjoitti:
Pidä vain huoli omista asioistasi. Muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu sinulle pätkääkään.
Pidä sinäkin vain huoli omista asioistasi äläkä kommentoi kommenttejani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣
Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.
Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä.
Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.
Olen ihan mielelläni kävelevä keskisormi, jos joku alkaa kehitellä vastaavanlaisia lennokkaita selittelyjä sille miksi minun pitäisi omalla ajallani välittää jostain pukukoodeista.
Kun olet julkisessa tilassa, et ole kotonasi. Toivottavasti tästä oli apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!
Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.
Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!
Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.
Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.
Niin, maailmassahan ei tunnetusti ole muita ihmisiä kuin sinä ja minä. Ja oikeastaan vain Sinä.
Olen oman elämäni päähenkilö, totta. Ja jos ei löydy hyvää miestä, olen ennemmin yksin. Sinä itse vihjailit että minä ja muut jotka emme omistaudu miesten miellyttämiselle, jäisimme yksin siitä hyvästä. Se tarkoittaisi ettei hyviä miehiä ole tai ainakaan ei osu kohdalle. Ja sellaisessa tapauksessa itse valitsen ennemmin sinkkuuden kuin paskan parisuhteen, koska ei kiinnosta jakaa elämääni sellaisen kanssa, joka tuomitsee minut kononaisvaltaisesti pelkän vapaa-ajan pukeutumisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kai sitten voimaantuu siitä. Mä en ole koskaan ymmärtänyt rumaa pukeutumista ja teen kaikkeni, etten itse sorru siihen. Mulla oli eilenkin vaatteet nätisti sävy sävyyn kun kävin kävelyllä.
Kyse on makuasioista, eikä sinun makusi ole mikään määräävä tekijä.
Pitäis olla. Mulla nimittäin on todella hyvä maku.
Vain omasta mielestäsi, joku toinen voi nimittäin sanoa sitä aivan paskaksi ja sen sijaan kehua omaansa. Ei ole mitään syytä luottaa vain sinun makuusi ja unohtaa muut.
Asun kaupungin keskustassa, enkä todellakaan mieti pukeutumistani, kun menen lähikauppaan ostamaan maitoa. Jos jonkun tyylipoliisin silmiä alkaa särkeä ulkoasuni, niin katsele vaikka taivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!
Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.
Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!
Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.
Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.
Niin, maailmassahan ei tunnetusti ole muita ihmisiä kuin sinä ja minä. Ja oikeastaan vain Sinä.
Olen oman elämäni päähenkilö, totta. Ja jos ei löydy hyvää miestä, olen ennemmin yksin. Sinä itse vihjailit että minä ja muut jotka emme omistaudu miesten miellyttämiselle, jäisimme yksin siitä hyvästä. Se tarkoittaisi ettei hyviä miehiä ole tai ainakaan ei osu kohdalle. Ja sellaisessa tapauksessa itse valitsen ennemmin sinkkuuden kuin paskan parisuhteen, koska ei kiinnosta jakaa elämääni sellaisen kanssa, joka tuomitsee minut kononaisvaltaisesti pelkän vapaa-ajan pukeutumisen perusteella.
Skenaariossasi myös miehet jäävät yksin, koska miehiä ja naisia on populaatiossa suunnilleen sama määrä. Sekin tuntuu olevan vaikea asia hahmottaa kaikille oman elämänsä Wonder Womaneille, vaikka nainen on se joka lopulta tekee valinnan pariutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on jo kumppani ja jälkeläisiä? Kenet pitää hurmata?
Eikö olekin ihmeellistä, ettei kukaan ketjun naisista ole tunnistanut ilmiönä naisten alati huononevaa habitusta julkisessa tilassa, vaan kaikki ryhtyvät puolustamaan itseään. Kukaan ei suostu edes osittain myöntämään että siinä olisi ilmiönä mitään perää. Kävelevä keskisormi pitää pelastaa hinnalla millä hyvänsä. Samaan aikaan kaikki miehet ovat tunnistaneet em. ilmiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on jo kumppani ja jälkeläisiä? Kenet pitää hurmata?
Mielellään ei ketään. Mutta se ei tarkoita etteikö voisi edustaa itseään (ja perhettään) kunniallisesti kun menee muiden ihmisten keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kissaa, ei yksiötä. Omakotitalo ja puutarhahommia kun ei sada. Ei kai kerrostalon yksiössä asuessa ole nurmikon vihteyttämiä kumisaappaita? Nyt laiton pataleipää uuniin, taikina muhi 24 tuntia pöydällä. Ai että. Sit jaksaa mennä taas pyllistelemään puutarhaan.
Luuletko että nyt nuoret naiset elävät yksikseen omakotitaloissa 20 vuoden päästä? Entä arvioitko noin muutenkin kaikki yhteiskunnalliset ilmiöt ja kehityskulut vain itsesi kautta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Solipsismi
Miksi sitten itse luulet että kehityskulkua pitäisi arvioida juuri sinun kauttasi?
Koska esitän ideoita historiallisista ja kulttuurillisista prosesseista sen sijaan että vetoaisin itseeni joka käänteessä. Näitä ideoita voi testata havaintoja vasten. Likimain kaikki keskustelun naiset puolestaan: koska minä minä minä minä.
Esität lähinnä ideologisesti värittyneitä toivekuvia tulevasta, muistamatta ettei historia toista itseään sellaisenaan. Mitä tulee tuohon naisten syyttämiseen minä minä minä -ajattelusta, sitä tekee miehet vähintään yhtä paljon. Se, että syytät vain naisia siitä, osoittaa sinun haluavan vain haukkua naisia.
Mun mielestä trikoot ja urheiluleggarit on niin rumat muualla kuin lenkkipolulla tai salilla. Tai sitten jotkut virttyneet hailut kolitsit.. yök. Panostakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.
Juu ei minunkaan. Silloin homssuisinkin mummo oli kuitenkin siisti istuvassa ja kauniissa kukkamekossaan.
Ihmisillä oli enemmän omanarvontuntoa, vaikka olisivat olleet köyhiä, kuin näillä nykyajan tatuoiduilla, kamelinvarvastaan lähikaupassa esittelevillä SSRI-lääkityillä.
Sillä tatuoidulla hahmolla on omanarvotunto sikäli kohdillaan, ettei välitä paskaakaan tuollaisista punaniskojen tekemistä kärjistyksistä, vaan on juuri sellainen kuin itseä miellyttää.
Monestiko tämä tyhjä ja solvaava hokema pitää esittää samassa ketjussa? Älä vastaa.
Se on kuitenkin myös se keskeisin vastaus aloituksen kysymykseen. Ei ole muiden vika ettei se miellytä sinua.
Nykyään naisilla trendinä näyttää persettä ja pillua tuntemattomille miehille käyttämällä lyhyitä persemekkoja ja persehousuja. Sitten itkevät, kun kimpussa on kaiken maailman läähättäjiä ja salakuvaajia. Sekö on muka voimaantumista? Ei. Se on itsensä myymistä halvalla. M41
Ketjun otsikko on "Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?"
Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies. Toivottavasti tästä oli apua.
Totta puhuen kiroan myös nuorten miesten pukeutumista, mutta se on kirjaimellisesti eri asia.