Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kuiville hamppuhiuksille ilman että rasvottuu?

Vierailija
13.07.2026 |

Hiukseni ovat todella karheat ja vaalennetut. Pitäisi saada silotettua jotenkin mutta kaikki rasvottaa. Käytän esim volyymishampoota enkä hoitoainetta ollenkaan koska kaikki kosteuttava rasvottaa. Mitään muuta en siis käytä kun shampoota. En halua rasvaisia hiuksia

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee kotitekoinen öljyhoito. Rypsiöljyä latvoihin, saunomaan ja sen jälkeen suihkussa normaali shampoopesu. Itse teen tuon kuurin noin kerran vuoteen. Muukin öljy käynee, mutta itse en tykkää oliiviöljyn hajusta varsinkaan päässä.

No hyi hitto, varmaan ihanan rasvainen tukka sinulla. Rypsiöljy on ruuanlaittoon eikä hiuksiin. Lisäksi vain kerran vuodessa tehtävästä hoidosta ei ole mitään hyötyä hiuksille kuin ehkä max pati viikkoa.

Rasvoittuminen loppui niihin aikoihin, kun älysin ottaa käyttöön tuon öljyhoidon käyttöön:) No, joskus tulee tehtyä useamminkin, mutta yleensä en tarvitse tuollaista tehokuuria kuin kerran vuoteen. Kokeile itse ja länkytä vasta sen jälkeen, tietämätön tolvana.

Vierailija
42/44 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne hipeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gliss shampoo ja Gliss suihkutettava hoitoaine pyyhekuiviin tai kuiviin hiuksiin, ei tyviin. Maksaa yhteensä voin viisi euroa Normalissa. Älä rikastuta kampaajaa.

Gliss on huonoin mahdollinen merkki, kerran kokeilin ja siihen jäi. Mistähän jätteestä tehty, ei ihme, että halpa.

Höpöhöpö. Merkki voi olla huonoin juuri sinun päänuppiisi mutta älä yleistä. Huuhtelu on hiustenpesun viimeinen ja tärkein osa. 

Vierailija
44/44 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun on moneen kertaan blondatut hiukset joita ei ole hoidettu, niin ei niitä enää saa kuntoon millään muulla kuin saksilla.

Kasvatan hiuksia niin leikkaaminen ei ole vaihtoehto. Olen muutenkin nähnyt hyväkuntoisia pitkiä blondattuja hiuksia, joten eiköhän sitä minunkin hiuksille jotain keksi muuta kuin leikkauksen.

Ap

Niitä näkemiäsi hyväkubtoisia blondattuja hiuksia on satavarmasti hoidettu ensimmäisestä blondauksesta lähtien. Niitä ei ole koskaan päästetty kuivumaan kuten sinä olet päästänyt. Kun sun  hiukset on jo kuivuneet pilalle, ne on rikki, eikä niitä enää voi elvyttää: pitää kasvattaa juuresta uutta.

Mun blondatut (raidoitetut) hiukset on hyväkuntoiset talvella, mutta räjähtää joka kesä hoitamisesta huolimatta. Tarvitsisin jotain todella jytyä hoitoa kesää ja aurinkoa vastaan. Useampaa hiusöljyä ja tehohoitoa on kokeiltu. Pitänee tuota Kevin Murphyä kokeilla seuraavaksi.

Aurinko tekee tepposet vaalennetuille hiuksille. Tämän opin ensimmäisellä Kreikan lomamatkalla, oli virhe värjäyttää hiuksia juuri ennen aurinkolomaa.

Maalaisjärki sanoo ettei hiukset ainakaan paremmin voi kun niitä värjätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi