Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen

Vierailija
13.07.2026 |

Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse. 

Kommentit (716)

Vierailija
481/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen luo tämä mies muutti jos naiset viihtyy itsekseen? Toisen miehen? 

Tätä.ketjussa kyselin jo aiemmin. Hyvin miehille tuntuu seuraa riittävän, vaikka naisia ei kiinnosta.

Vierailija
482/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Eli minä en ainakaan ole juurikaan tavannut näitä miehiä, joille kelpaa "ihan kiva" nainen 

Jos olet samanlainen jankuttaja livenä kuin netissä, en ihmettele ettei miehiä nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin isä aikoinaan erosi 44-vuotiaana ja vuoden kuluttua erosta hän meni naimisiin ja oli jo lapsi tulossa.

Vierailija
484/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on biologinen parasta ennen -päiväys, miehillä ei niinkään.

Sinun mielestä.

Biologiset faktat eivät ole mikään mielipidekysymys. Vai oletko sinä näitä peniksellisiin naisiin uskovia friikkejä? 

Mitä ihmettä? "Biologisista faktoista" inttää ihminen, joka ilmeisesti ei tiedä niistä juuri mitään? Totta kai miehillä on parasta ennen -päiväys aivan yhtä lailla, vaikka lisääntymiskyky ei kokonaan lopukaan. (Vinkki: lisääntyvä impotenssi, sperman laadun huononeminen jne.) Miehistä vain ei ole ollut hyötyä lastenlasten eloonjäämisen kannalta, joten heidän kohdallaan luonnonvalinta ei ole pikku hiljaa alkanut painottaa sitä puolta itse lisääntymisen sijaan vanhemmalla iällä.

Jotenkin naurettavaa miten jatkuvasti kuulee tuota että naisella ei muka ole biologista tehtävää vanhemmiten mutta miehellä on, kun oikeasti asia on ihan päinvastoin. Mummuilla on iso rooli seuraavien sukupolvien selviämisessä, papoilla ei. Miehen kannattaa toki sitten säilyä itse siitoskykyisenä kun tuosta em. syystä se ei ota jos ei annakaan, jos vain pystyy jonkun nuoremman tuohon vielä kanssaan huijaamaan (tai luonnosta kauas kieroutuneiden yhteiskuntamallien kohdalla painostamaan resurssien äärimmäisen epätasaisen jakautumisen avulla; muutenhan nuoremmalle naiselle ei missään tapauksessa kannattaisi ottaa biologiselta laadultaan huonompaa miestä jälkeläisten isäksi). Mutta mikään toivottava tai kovin yleinen vaihtoehto ei vanhemman miehen sperma biologisessa mielessä tietenkään ole silloin kun puhutaan aidosti vapaasta valinnasta.

Vierailija
485/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Viiskymppisellä miehellä on vielä kysyntää, rummolla ei ole.

Vierailija
486/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni tuon ikäinen mies on impotentti? jopa nuoremmat? Onko ne homoja?

Johtuu siitä että eivät saa aidosti kiihottavia 16-22v naisia enää, vaan joutuvat tyytymään tuplasti vanhempiin muumipaitulipötkylöihin.

Ei ole tarkoituskaan saada, eikä itse asiassa juuri kellään noista nouse kunnolla silloinkaan jos tilaisuus tulee.

Vierailija
487/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Eli minä en ainakaan ole juurikaan tavannut näitä miehiä, joille kelpaa "ihan kiva" nainen 

Eiköhän syy siihen löydy ihan sinusta.

Vierailija
488/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelien kanssa on ihan mahdoton olla, nuolevat joka nurkan ja vinkuvat kaikesta.

Vierailija
489/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että eivät saa aidosti kiihottavia 16-22v naisia enää, vaan joutuvat tyytymään tuplasti vanhempiin muumipaitulipötkylöihin.

Ei ole tarkoituskaan saada, eikä itse asiassa juuri kellään noista nouse kunnolla silloinkaan jos tilaisuus tulee.

No ei varmasti nouse kellään miehellä muumipaitapötkylälle.

Vierailija
490/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Viiskymppisellä miehellä on vielä kysyntää, rummolla ei ole.

🤣 En malta odottaa että "pääset" testaamaan tätä teoriaasi tosielämässä. Vain harvoilla erityisen haluttavilla vanhemmilla miehillä on mitään erityistä kysyntää, muut saavat uuden kumppanin lähinnä jos melkein kuka vain kelpaa - ja kelpaahan heille, jotta säännölliset seksi- ja kodinhoitopalvelut eivät lopu. Saman ikäisistä naisista taas moni on tosiaan oikein tyytyväinen voidessaan jatkaa elämäänsä ilman em. ylimääräistä työtä. Miesten onneksi naisia on miehiin verrattuna yhä enemmän mitä vanhemmiksi tullaan.

Vierailija
491/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä nouse nuorelle hottiksellekaan kuin hyvin, hyvin harvoin. Tätä on aika paljon tutkittu noiden häiriöiden yhteydessä.

Vierailija
492/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapset jäisi eron tullessa miehelle käytännön syistä. 

Lapsia kolme, nuorin 6v. Siinä olisi uudella naisella siivottavaa ja pyykättävää, sillä pienet lapset sotkevat paljon. Heillä on myös jatkuvasti nälkä ja syövät paljon.

Vierailija
493/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän viiskymppisillä akoilla ole se ongelma, ettei mies anna.

Vierailija
494/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat etteivät ne muumipaitapötkylät niitä ukkoja haluakaan? Eivät tosin ne nuoremmatkaan. Muumipaitaisilla vain on se etu puolellaan, ettei tarvitse sietää ukkojen ällöttävää kuolaamista ja lähentelyä siksi että saadakseen niitä komeita nuoria miehiä haluaa vielä olla heille kuuma.

Ja tosiasiahan on siis se, että miesten uudet puolisot joihin tämän keskustelun alussa viitattiin eivät ole mitään 16-22 -vuotiaita neitokaisia, vaan niitä samanikäisiä naisia jotka ylipäätään vielä miehiä haluavat sekä hiukan nuorempia. Naisia on näissä ikäluokissa jo lähtökohtaisesti enemmän.

Vierailija
495/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin faktaa. kulunutta lahnaa, yöks.

Vierailija
496/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on jo menopaussi eikä ole kiinnostunut seksistä. Mies taas voi lisääntyä vaikka satavuotiaaksi asti. Naisten haluttavuus on myös laskenut huomattavasti enemmän kuin viisikymppisen miesvastineen. 

Joitakin harvoja poikkeusyksilöitä lukuun ottamatta vanhan miehen sperma on aika arvotonta kamaa nuorempaan verrattuna (vaikka vanha mies VOIKIN lisääntyä jos tuuri käy), eikä näitä juuri kukaan itse biologisesti laadukas jälkeläisensä isäksi ottaisi ellei eläisi yhteiskunnassa jossa monet resurssit kasautuvat kohtuuttomasti liian pitkään elävälle vanhemmalle sukupolvelle. Toki osa näidenkin suhteiden lapsista on sitten oikeasti tehty niiden biologisesti laadukkaampien nuorten miesten kanssa eli sperma sieltä ja resurssit papalta.

Vierailija
497/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin faktaa. kulunutta lahnaa, yöks.

Ja mies ei muka ole tällainen? 😂 Ihan faktaa on että ovat keskimäärin kuluneempia kuin samanikäiset naiset, ja moni on niin itsekäs ja osaamaton sängyssä, sekä haluton kuuntelemaan ja oppimaan yhtään mitään, että lahnailukin olisi parempi. Eikä siksi ole ihmekään että tällaiset törmäävät lähinnä niihin "lahnoihin" kun uhriksi joutunut, jo ajat sitten periksi antanut ja kehitysyrityksistä luopunut nainen toivoo vain että surkea jyystäminen loppuisi mahdollisimman pian.

Vierailija
498/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on jo menopaussi eikä ole kiinnostunut seksistä. Mies taas voi lisääntyä vaikka satavuotiaaksi asti. Naisten haluttavuus on myös laskenut huomattavasti enemmän kuin viisikymppisen miesvastineen. 

Joitakin harvoja poikkeusyksilöitä lukuun ottamatta vanhan miehen sperma on aika arvotonta kamaa nuorempaan verrattuna (vaikka vanha mies VOIKIN lisääntyä jos tuuri käy), eikä näitä juuri kukaan itse biologisesti laadukas jälkeläisensä isäksi ottaisi ellei eläisi yhteiskunnassa jossa monet resurssit kasautuvat kohtuuttomasti liian pitkään elävälle vanhemmalle sukupolvelle. Toki osa näidenkin suhteiden lapsista on sitten oikeasti tehty niiden biologisesti laadukkaampien nuorten miesten kanssa eli sperma sieltä ja resurssit papalta.

Ja ihan kadunvarsi- ja Prisma-otannalla tuo haluttavuuden laskukin näyttäisi kyllä menevän pikemminkin toisin päin, mitä nyt joillakin hyvätuloisempien asuinalueilla näköjään melko tasan.

Vierailija
499/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostus seksiin ja kyky jotenkin vielä lisääntyä eivät millään tavoin tee hänestä yhtään haluttavampaa, kuten lukemattomien nuorten naisten kuolaava setämies -valituksista voimme lukea. Helpompaa olisi kaikille, myös miesparoille itselleen, jos tuo ominaisuus ei heillä roikkuisi jäänteenä noin pitkään.

Vierailija
500/716 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen haluaa 50-vuotiaana oman elämän ja nauttii siitä ettei tarvitse huolehtia kenestäkään eikä passata ketään ja haluaa myös ikääntyessä välttyä siltä, että joutuisi hoitajan rooliin. Miehistä moni ei osaa elää itsekseen eikä pärjäisikään omillaan, kun on vauvaiästä asti tottunut, että joku naInen hoitaa ja hoivaa sekä tekee asioita puolestaan. Ihan hyvä jälkikasvunkin kannalta jos saamaton isä eron jälkeen hakee ja löytää jonkun naisen eikä lasten tarvitse ottaa huolekseen isän pärjäämistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän