Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useilla 50v miehillä on eturauhas sairauksia ja virtsaongelmia,jollain jopa vaipat.
Moni viisikymppinen nainen on täysin rupsahtanut, lihonut ja katkeroitunut.
Silti et saa edes heiltä pillua vaan uliset katkerana palstalla.
En ole kiinnostunut sellaisista, niin miksi minä siitä olisin katkera?
Et sitten ymmärtänyt mitä kirjoitettiin. Sähän et saa pillua yhtään keneltäkään.
En tietääkseni ole pyytänytkään pillua. En oikein muutenkaan ymmärrä, mikä juuri tuossa elimessä on niin ihmeellistä.
Mitä sitten räävit turpaasi?
Enhän minä mitään räävi. Totesin vain, että moni viisikymppinen nainen on rupsahtanut.
Kyllä nimenomaan räävit.
Vierailija kirjoitti:
Miehet löytää nopeasti uuden naisen,koska eivät rakasta naisiaan,kun vaan seksiä saa joltain.
Tämä! Miehet ei tiedä mitä on rakkaus. Sen olen saanut julmasti kokea. Ei enää koskaan parisuhdetta ja itsensä altistamista tuollaiselle julmuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miehillä on kova tarve löytää heti uusi, koska eivät pärjää yksin, naiset sen sijaan on yleensä viisikymppisenä jo havainneet että parisuhde ei ole kovin hyvä diili ja mitä jos ei enää ehdoin tahdoin iskisi kättään paskaan.
Joillakin naisilla on kova tarve yleistää. Tosin arvelen sen johtuvan pikemminkin älyn puutteesta kuin sukupuolesta.
Niin miehethän ei ikinä yleistä. 😂
Miten niin? Kuulostaa yleistykseltä, että jokin sukupuoli ei ikinä tekisi jotain.
Mistä teitä yksinkertaisia oikein riittää tällä palstalla. En yleistänyt vaan vastasin sun typerään kommenttiin naisista.
Niin, sinähän kirjoitit, että miehethän eivät ikinä yleistä. Se on yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet löytää nopeasti uuden naisen,koska eivät rakasta naisiaan,kun vaan seksiä saa joltain.
Tämä! Miehet ei tiedä mitä on rakkaus. Sen olen saanut julmasti kokea. Ei enää koskaan parisuhdetta ja itsensä altistamista tuollaiselle julmuudelle.
Nyt on kyllä paha yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan todellisuutta.
Ei vaan kyllä kyseessä on yleistys. Arvelen runsaan yleistämisen johtuvan muun muassa älyn puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan todellisuutta.
Ei vaan kyllä kyseessä on yleistys. Arvelen runsaan yleistämisen johtuvan muun muassa älyn puutteesta.
Ei vaan todellisuutta. Ihan itse miesten toimesta tämän on päätellyt moni nainen. Mies on tunneköyhiä naisten hyväksikäyttäjiä pelkkä pillu mielessä.
Mun älyssä ei ole vikaa, mutta sulla taitaa olla, kun et tunnista miesten käytöksestä rakkauden puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni tuon ikäinen mies on impotentti? jopa nuoremmat? Onko ne homoja?
Johtuu siitä että eivät saa aidosti kiihottavia 16-22v naisia enää, vaan joutuvat tyytymään tuplasti vanhempiin muumipaitulipötkylöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedetään, mutta rakkaus ei ole edellytys eikä välttämättömyys, seksi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedetään, mutta rakkaus ei ole edellytys eikä välttämättömyys, seksi on.
Niin tässähän se tuli. Sitten ihmetellään miksi niin moni nainen haluaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa 50+ naisista ei ole enää pano kunnossa, jos ikinä ovat olleetkaan. Osa eronneista tai naimissa olevista puumista ovat todella kiimaisia. En nyt sano, että ovat helppoja saaliita, mutta innokkaasti menevät selälleen ja levittävät reitensä.
Eipä tuon ikäisilläkään miehillä enää nouse kuin napeilla. Sääli heidän uutta "nuorikkoaan", joka joutuu elämään puutteessa.
Kyllä seisoo tuonkin ikäisillä ilman nappeja. Sitten on nuorempia joilla ei seiso edes nappien kanssa. Ei pelkkä ikä mitään kerro.
Kyllä se kerroloi täysin iän kanssa. Sekä elintapojen.
Mutta ei voi sanoa, että yli 50v miehillä ei seiso ilman nappeja. Äly hoi taas
Mutta voi sanoa, että 50+ naiset eivät ole pantavia?
Miehille tapahtuu rupsahdus.
Kaikille tapahtuu rupsahdus riippumatta sukupuolesta.
Kyllä se miehillä on alamäki jyrkempi kuin naisilla kun 60 alkaa lähestymään. Miten selität naisten korkeamman elinaikaodotteen?
Eihän se rupsahtamiseen liity. Naissukupuoli ja siihen liittyvä genetiikka ja hormonit antavat pitemmän eliniän kyllä mutta eivät sitä että yli 50v matamit olisi niinkään hehkeitä.
Miksi pitäisi olla hehkeä ja yrittää miellyttää miesten silmää, jos ei halua miestä. Pääasia, että itsellä on hyvä fiilis.
Naisilla on biologinen parasta ennen -päiväys, miehillä ei niinkään.
Kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia.
Entä kun eroaa esim. kolmekymppisenä ja neljäkymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Ounou, voi kamala. 😱
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia.
Ja silti naiset ottavat heidät lemmikkimarsukseen.
Koska naisella on jo menopaussi eikä ole kiinnostunut seksistä. Mies taas voi lisääntyä vaikka satavuotiaaksi asti. Naisten haluttavuus on myös laskenut huomattavasti enemmän kuin viisikymppisen miesvastineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä.
Biologiset faktat eivät ole mikään mielipidekysymys. Vai oletko sinä näitä peniksellisiin naisiin uskovia friikkejä?
Mistä teitä yksinkertaisia oikein riittää tällä palstalla. En yleistänyt vaan vastasin sun typerään kommenttiin naisista.