Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa vaimoni haluamaan oikeasti seksiä? Miten saan hänet aidosti syttymään?

Vierailija
12.07.2026 |

Meillä on ollut pitkä parisuhde ja 1-vuotiaan lapsemme saamisen jälkeen vaimoni ei halua seksiä enää juurikaan. Olen tietenkin tukena, kun hän käy eräänlaista muutosta läpi, mikä on hyvä. Yritän helpottaa hänen arkea hoitamalla lapsen, teen mahdollisimman paljon kotitöitä ja meta-työtäkin nykyään kun opin mitä se on, en vain "omaa osaa" , vaan myös "hänen hommiaan". 

Vaimoni ei ole mitenkään sulkeutunut, hän sanoi, että on aiemmin välillä harrastanut seksiä kanssani minun mieliksi, siis seksiä mitä hän ei varsinaisesti halunnut. Ei se kuulemma ollut hänelle mitenkään kauheaa tai epämukavaa, mutta teki sen vaan mielikseni. Se tuntuu aika pahalta minusta kuitenkin. Ja olen häntä nyt kannustanut siihen, että hänen ei pidä koskaan harrastaa seksiä, jos ei halua, ei edes minun kanssa. Ja olemme siis monogamisessa ja suljetussa suhteessa.

Jotenkin vain ilmeisesti seksi ei vain mahdu hänen ajatuksiin. Meillä on kyllä läheisyyttä muuten. Puolisoni on myös todella ilahtunut siitä, että haluan häntä vielä vuosien ja raskauden jälkeen näin paljon.

Miten saisin hänet syttymään. Hieron hartioita, hipsuttelen, silittelen jne. En oikein ole saanut häntä syttymään millään rivoilla keskusteluillakaan. Olisiko joku eroottinen leffa? Miten voisin vietellä puolisoni. Kertokaa vinkkejä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva- aika vaan valitettavasti tuhoaa sen halun ja se on ollut itsellekkin todella raskasta sietää.

Useampi lapsi on ja joka kerta se tuntuu yhtä paskalta. Siihen ei auta kun aika, eikä aina sekään. Raskausaikana hänellä on kovat halut ja seksiä on joka päivä niin on aika pudotus siihen ettet näe piparia kuukausiin. Sen jälkeen joku kerran viikkoon jos käy tuuri.

Vierailija
2/6 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Se juna meni jo kun lapsen teitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ja rakkautta. Kyllä se vielä palautuu! Ihanalta kuulosti ajatuksesi asiasta, näin naisena  

Vierailija
4/6 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta anus tappi sujauta se vklp paikalleen ja sit vetelee käteen ei akan tarvi tietää

Vierailija
5/6 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Olen tuo eri ketjusta, jolle kävi samat n. 7 vuotta sitten. Naisesi on tod näk kylmä ja haluton 

Vierailija
6/6 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva- aika vaan valitettavasti tuhoaa sen halun ja se on ollut itsellekkin todella raskasta sietää.

Useampi lapsi on ja joka kerta se tuntuu yhtä paskalta. Siihen ei auta kun aika, eikä aina sekään. Raskausaikana hänellä on kovat halut ja seksiä on joka päivä niin on aika pudotus siihen ettet näe piparia kuukausiin. Sen jälkeen joku kerran viikkoon jos käy tuuri.

Huom jos ja sekin on tylsää vaniljaseksiä