Miten saa vaimoni haluamaan oikeasti seksiä? Miten saan hänet aidosti syttymään?
Meillä on ollut pitkä parisuhde ja 1-vuotiaan lapsemme saamisen jälkeen vaimoni ei halua seksiä enää juurikaan. Olen tietenkin tukena, kun hän käy eräänlaista muutosta läpi, mikä on hyvä. Yritän helpottaa hänen arkea hoitamalla lapsen, teen mahdollisimman paljon kotitöitä ja meta-työtäkin nykyään kun opin mitä se on, en vain "omaa osaa" , vaan myös "hänen hommiaan".
Vaimoni ei ole mitenkään sulkeutunut, hän sanoi, että on aiemmin välillä harrastanut seksiä kanssani minun mieliksi, siis seksiä mitä hän ei varsinaisesti halunnut. Ei se kuulemma ollut hänelle mitenkään kauheaa tai epämukavaa, mutta teki sen vaan mielikseni. Se tuntuu aika pahalta minusta kuitenkin. Ja olen häntä nyt kannustanut siihen, että hänen ei pidä koskaan harrastaa seksiä, jos ei halua, ei edes minun kanssa. Ja olemme siis monogamisessa ja suljetussa suhteessa.
Jotenkin vain ilmeisesti seksi ei vain mahdu hänen ajatuksiin. Meillä on kyllä läheisyyttä muuten. Puolisoni on myös todella ilahtunut siitä, että haluan häntä vielä vuosien ja raskauden jälkeen näin paljon.
Miten saisin hänet syttymään. Hieron hartioita, hipsuttelen, silittelen jne. En oikein ole saanut häntä syttymään millään rivoilla keskusteluillakaan. Olisiko joku eroottinen leffa? Miten voisin vietellä puolisoni. Kertokaa vinkkejä.
Kommentit (46)
Onko hänellä hormonikierukka käytössä?
Omasta kokemuksesta tiedän, että se vie kyllä seksin pois mielestä ja siten siis aiheuttaa haluttomuutta.
Seksi ei käy edes mielessä....
Hommaat hänelle nuoren isokyrpäisen neeegeripojun. Kyllä kuumenee eukkosi.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä hormonikierukka käytössä?
Omasta kokemuksesta tiedän, että se vie kyllä seksin pois mielestä ja siten siis aiheuttaa haluttomuutta.
Seksi ei käy edes mielessä....
Sulla ehkä näin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa ja rakkautta. Kyllä se vielä palautuu! Ihanalta kuulosti ajatuksesi asiasta, näin naisena
Itse olen tässä 8 vuotta odotellut ja kokeillut kaikenlaista, mutta eipä ole palautunut. Millä aikataululla se muutos on tulossa?
Odota, ihan normaalia hormonitoimintaa, että 8 vuoteen ei tee yhtään mieli. Meillä meni 25 vuotta ilman seksiä, kunnes vaimo antoi kerran säälistä. Kyllä kannatti odottaa!
Säälistä?!? Onnittele itseäsi kun olet niin saatanan huono sängyssä, kuten suurin osa miehistä.
Aika l.utka kyllä olet, jos sulla on kokemusta suurimmasta osasta miehistä. Itseasiassa sulla on kokemusta vaan jostain kännipanoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva- aika vaan valitettavasti tuhoaa sen halun ja se on ollut itsellekkin todella raskasta sietää.
Useampi lapsi on ja joka kerta se tuntuu yhtä paskalta. Siihen ei auta kun aika, eikä aina sekään. Raskausaikana hänellä on kovat halut ja seksiä on joka päivä niin on aika pudotus siihen ettet näe piparia kuukausiin. Sen jälkeen joku kerran viikkoon jos käy tuuri.
Meillä se meni niin, että kerran kuussa kunnes loppui kokonaan.
Onneksi lapsia tehtiin vain yksi.
Itsellä palautui ihan hyvälle tasolle mutta aikaa se vei. Tossa tulee helposti koston kierre että molemmat kieltäytyy sellaisesta tekemisestä mistä toinen tykkää ja silloin on soppa valmis. Esim itsellä jos pallit oli kun vaskikellot niin ei siinä kauheasti tee mieli lähteä yhdessä vaikka ostoksille. Ja nainen taas ei halua mitään tehdä miehen kanssa joka on aina pahalla tuulella ja kieltäytyy kaikesta. Molemmille syntyy ajatus "miksi miellyttäisin kumppania joka ei miellytä minua". Pelin voittaja on se joka miettii ensimmäisenä itsensä sijaan "miten voisin tehdä kumppanin elämästä mukavampaa".
Säälistä?!? Onnittele itseäsi kun olet niin saatanan huono sängyssä, kuten suurin osa miehistä.