Yksipuoleinen rakkaus
Mä sanoin yhes ketjus et oon tottunut siihen mut en mä oikeesti oo. Taas iski kaipaus ja haikeus kun toista ei voi saavuttaa.
Onks tääl kohtalon tovereita?
M35
Kommentit (86)
M35 on säälittävä vinkuvat. Naisilla kuivuu pikkarit tollasista betamiehistä ja tämä nainen on ihan tavallinen nainen, joka ottaa betalta aviomiespalvelukset ja sen jälkeen panettaa itseään jänniksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet koukussa haavekuvaan ja fantasiaan toisesta ihmisestä, joka elää vain mielikuvituksessasi. Olet kiinni tuossa idealisoidussa mukarakkaudessa siksi, että sinua pelottaa tavata jonkun toisen, joka on vapaa ja mahdollisesti kiinnostunut sinusta.
Fantasiahahmoa idealisointi on turvallisempaa kuin altistaa itsensä ihmiselle, joka huomaa sinut ja on kiinnostunut tutustumaan sinuun ja mahdollisesti rakastumaan sinuun. Tai ehkä lähelläsi on jo ihminen, joka rakastaa sinua? Puoliso? Oma kumppani?
Eli kuten teinit rakastuu julkkiksiin.
Eikö ne oo just seniorit, joille uppoaa nämä "Brad Pitt/Jennifer Aniston on rakastunut minuun, me seurustellaan ja mä lähetän rahaa, kun ovat pulassa" huijaukset?
Onko tämä aloittajan nainen siis varattu, vai minkä takia ei voi yrittää?
M35 on nyt 15 vuotta heiluttanut sitä häntäänsä samalle naiselle ja luulee, ettei tämä nainen tiedä missä mennään. Siellä se saa tälläkin hetkellä parrua joltain alfalta samalla kun M35 itkee kotona.
Nyt olis korkee aika herätä ymmärtämään naisten pelit.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä tein tän ketjun ja sain paljon kehotuksii ottaa etäisyyttä olin ihan varma et pystyn siihen. Mut heti kun The Leidi laitto mulle viestiä menin sen luo kun koiranpentu. Pari ihanaa päivää ja nyt sit yhtäkkiä mä oon taas yksin himas ja kaipuusta korventumas. On tää tuskaa.
Kiitti hei kaikista vinkeistä ja omista tarinoista. Mä taidan vaan olla toivoton tapaus.
M35
Nyt vaan ryhdistäydyt ja alat ottamaan sitä etäisyyttä. Seuraavan kerran kun tämä nainen ehdottaa tapaamista, vastaat vaan heti että sinulla on muuta menoa. Ja sitten sovit tuolle ajankohdalle muuta menoa, ettet ala jossittelemaan.
Kaikesta itselle haitallisesta vieroittuminen tarvitsee aktiivista työtä.
Sori nyt vaan, mutta minun on ihan hirvittävän vaikea uskoa, ettei tämä leidi tietäisi tunteistasi. Ei naiselta oikeasti mene ohi tuollaiset asiat.
Oletko miettinyt kuinka paljon teet palveluksia hänelle, kuinka paljon boostaat hänen itsetuntoaan tai kuinka paljon ylipäätään annat itsestäsi hänelle? Saatko edes murto-osan tuosta takaisin?