Onko moraalitonta odotella ihastuksen avioeroa?
Siis jos näkee sivusta, että eihän tuolla pariskunnalla hyvin mene, ja että tilastojen valossa tuollaisessa tilanteessa oleva pari päätyy suurella todennäköisyydellä eroon.
Eihän siinä odotellessa TEE mitään moraalitonta, mutta onko se jotenkin henkisesti moraalitonta sivusta toivoa, että ero tulee?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, oli pakko palata kertomaan, että tämä pariskunta sitten muutti erilleen NYT JO, vaikka palstalla oltiin ihan satavarmoja, että pysyvät ikuisesti yhdessä 🤣
Ette te oikeasti tiedä mistään mitään.
No joko oot käynyt kiinni?
En, enkä aio.
Moraali on toinen juttu mutta sinun on vain valittava haluatko ihastuksen itsellesi vai et. Hyviä miehiä on harvassa ja yleensä ne ovat varattuna. Semmoinen on napattava heti kiinni jos vain mahdollista eli älä odota eroa vaan iske kimppuun jos pystyt. Muuten jäät yksinäisenä kirjoittelemaan tänne.
Vastaushan riippuu täysin moraalikäsityksestä. Itse sanoisin, että ei moisen ajattelemisesta fundamentaalisesti ole mitään pahaa, kunhan se ei vaikuta negatiivisesti muihin ihmisiin, ja huomioiden sen että jos se ero tapahtuu, voitko olla varma että se olet juuri sinä josta hän on siinä hetkessä eniten kiinnostunut?
Itse eläisin itse enemmän tässä päivässä.