Perimenopaussi ja mies ei ymmärrä sitä. S*ksikään ei kiinnosta ja mies vain valittaa
Siis en minä ole halunnut enää vuoteen näin 45 vuotiaana, mutta mies vonkaa ja sit mököttää kun olen väsynyt. Miten saisin hänelle taottua päähän, että ei vain kiinnosta. Mutta hellyyttä kyllä haluaisin.
Kommentit (26)
Kun sinä halusit lopettaa seksin niin kai sitten aloit maksamaan oman osuutesi elämän kuluista? Kun kerran sinun päätöksellä teitte teistä kämppiksiä niin kyllä sinun pitää tietää se että et voi vaatia kämppistä maksamaan sinun elämää
Musta homma on reilua kun sanot suoraan miehelle, että et halua enää häntä niin vaan koet hänet vastenmielisenä. Kun se käy ilmi niin mies voi alkaa miettimään elämänsä suuntaa rehelliseltä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä halusit lopettaa seksin niin kai sitten aloit maksamaan oman osuutesi elämän kuluista? Kun kerran sinun päätöksellä teitte teistä kämppiksiä niin kyllä sinun pitää tietää se että et voi vaatia kämppistä maksamaan sinun elämää
Sulla on hyvin outo käsitys parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex-vaimoni päätti yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksin. Minä sitten päätin yksipuolisella päätöksellä lopettaa tulojen tasaamisen. Aika äkkiä sitten yhteisymmärryksessä erottiinkin.
Siis häh?
Ei kuulosta parisuhteelta, vaan ostopalvelulta.
Et sinäkään mistään palvelusta maksamaan jos et saa sitä palvelua
Ukko vaihtoon. Usein perimenopaussin oireet unohtuu, kun sängystä löytyy keskivartalolihavan setämiehen sijaan innokas ja hyväkuntoinen nuorukainen.
Nykyään miehetkin voi pistää eron vireille ja lähteä kävelemään, ei siihen naisen lupaa tarvita.