Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perimenopaussi ja mies ei ymmärrä sitä. S*ksikään ei kiinnosta ja mies vain valittaa

Vierailija
12.07.2026 |

Siis en minä ole halunnut enää vuoteen näin 45 vuotiaana, mutta mies vonkaa ja sit mököttää kun olen väsynyt. Miten saisin hänelle taottua päähän, että ei vain kiinnosta. Mutta hellyyttä kyllä haluaisin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vanginvartija sinä olet? Anna miehelle vapaus.

Nykyään miehetkin voi pistää eron vireille ja lähteä kävelemään, ei siihen naisen lupaa tarvita. 

Vierailija
22/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä halusit lopettaa seksin niin kai sitten aloit maksamaan oman osuutesi elämän kuluista? Kun kerran sinun päätöksellä teitte teistä kämppiksiä niin kyllä sinun pitää tietää se että et voi vaatia kämppistä maksamaan sinun elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta homma on reilua kun sanot suoraan miehelle, että et halua enää häntä niin vaan koet hänet vastenmielisenä. Kun se käy ilmi niin mies voi alkaa miettimään elämänsä suuntaa rehelliseltä pohjalta.

Vierailija
24/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä halusit lopettaa seksin niin kai sitten aloit maksamaan oman osuutesi elämän kuluista? Kun kerran sinun päätöksellä teitte teistä kämppiksiä niin kyllä sinun pitää tietää se että et voi vaatia kämppistä maksamaan sinun elämää

Sulla on hyvin outo käsitys parisuhteesta.

Vierailija
25/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin ex-vaimoni päätti yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksin. Minä sitten päätin yksipuolisella päätöksellä lopettaa tulojen tasaamisen. Aika äkkiä sitten yhteisymmärryksessä erottiinkin.

Siis häh?

Ei kuulosta parisuhteelta, vaan ostopalvelulta.

Et sinäkään mistään palvelusta maksamaan jos et saa sitä palvelua

Vierailija
26/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon. Usein perimenopaussin oireet unohtuu, kun sängystä löytyy keskivartalolihavan setämiehen sijaan  innokas ja hyväkuntoinen nuorukainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä