Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perimenopaussi ja mies ei ymmärrä sitä. S*ksikään ei kiinnosta ja mies vain valittaa

Vierailija
12.07.2026 |

Siis en minä ole halunnut enää vuoteen näin 45 vuotiaana, mutta mies vonkaa ja sit mököttää kun olen väsynyt. Miten saisin hänelle taottua päähän, että ei vain kiinnosta. Mutta hellyyttä kyllä haluaisin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on perimenopaussi? Ei mulla ole koskaan moista ollut. T. Mummo

Vierailija
42/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä lähti seksihalut kokonaan, kun menopaussi alkoi. En ole suhteessa, että sikäli ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin hyvä kysymys, että tarkoittaako avioliitto sitä, että saisi määrätä toisen seksuaalisuudesta. Että jos naista ei enää kiinnosta, niin voiko hän silti määrätä, että mies ei saa toteuttaa tarpeitaan muualla? Sinänsä ymmärrän sen ettei kiinnosta, koska monestihan se touhu on naiselle yhtä hekumallista kuin raa’an kananmunan lyöminen rikki hiuksiinsa. 

Vierailija
44/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynelle , jos saisit hormonikorvaushoitoa?

Kuinka moni nainen löytää kyhmyn rinnastaan kun on ensin vuosia syönyt hormoneja JOTTA seksi onnistuisi MIEHEN MIELIKSI?

Suomeksi sanottuna kuinka moni nainen kuolee ennenaikaisesti syöpään hormonien vuoksi?

Jokaisen naisen kuuluu saada käydä vaihdevuodet läpi rauhassa, jos miestä ei kiinnosta olla tukena, ei se ole mitään rakkautta. 

Vaihdevuosissa on normaalia kääntyä sisäänpäin ja olla hieman itsekäs, jos työ käy liian raskaaksi, on ok vaihtaa alaa hetkeksi, jos mies ei tue, on ok heittää se mäkeen, oma hyvinvointi ja terveys pitäisi jo tässä vaiheessa mennä kaiken muun edelle. 

Niin paljon naiset kestää miesten vuoksi, pakkoseksiä heti synnytyssairaalasta tullessa jne. Nyt riittää. Kaikkea ei tarvitse suvaita.

Vanhanpiian kirjoittamat ohjeet?

Vierailija
45/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä halusit lopettaa seksin niin kai sitten aloit maksamaan oman osuutesi elämän kuluista? Kun kerran sinun päätöksellä teitte teistä kämppiksiä niin kyllä sinun pitää tietää se että et voi vaatia kämppistä maksamaan sinun elämää

Tässä maassa aniharva mies "maksaa vaimonsa elämää".

Vierailija
46/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin ex-vaimoni päätti yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksin. Minä sitten päätin yksipuolisella päätöksellä lopettaa tulojen tasaamisen. Aika äkkiä sitten yhteisymmärryksessä erottiinkin.

Siis häh?

Ei kuulosta parisuhteelta, vaan ostopalvelulta.

Olen eri, mutta ketä kiinnostaa kämppissuhde. 

Aika moni asuu kämppiksen kanssa. Heitä kiinnostaa.

Vierailija
47/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä halusit lopettaa seksin niin kai sitten aloit maksamaan oman osuutesi elämän kuluista? Kun kerran sinun päätöksellä teitte teistä kämppiksiä niin kyllä sinun pitää tietää se että et voi vaatia kämppistä maksamaan sinun elämää

Sulla on hyvin outo käsitys parisuhteesta.

Hänestä vaimo on huo ra.

Vierailija
48/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen löytää kyhmyn rinnastaan kun on ensin vuosia syönyt hormoneja JOTTA seksi onnistuisi MIEHEN MIELIKSI?

Suomeksi sanottuna kuinka moni nainen kuolee ennenaikaisesti syöpään hormonien vuoksi?

Jokaisen naisen kuuluu saada käydä vaihdevuodet läpi rauhassa, jos miestä ei kiinnosta olla tukena, ei se ole mitään rakkautta. 

Vaihdevuosissa on normaalia kääntyä sisäänpäin ja olla hieman itsekäs, jos työ käy liian raskaaksi, on ok vaihtaa alaa hetkeksi, jos mies ei tue, on ok heittää se mäkeen, oma hyvinvointi ja terveys pitäisi jo tässä vaiheessa mennä kaiken muun edelle. 

Niin paljon naiset kestää miesten vuoksi, pakkoseksiä heti synnytyssairaalasta tullessa jne. Nyt riittää. Kaikkea ei tarvitse suvaita.

Vanhanpiian kirjoittamat ohjeet?

Mieluummin vanhapiika kuin hampaat irvessä pakkoseksiä rahasta oman miehen kanssa, eikö vaan? 

Naisilla ei ole mitään hätää vaihdevuosissa, kunhan vaan saa olla rauhassa ilman mitään murheita ja painostusta mistään suunnasta.

Kyse on henkisestä tasapainosta enimmäkseen.

Limakalvoillakaan ei ole mitään hätää, kun saavat olla rauhassa.

Vierailija
49/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikägubbena tiedän: mulla testos-taso ruvennut laskemaan (mittautin kyllä sen, ok). Ja siksi p:ttais aivan häjysti. Joillekin te tulee jo nuorena, toisille vanhemmassa iässä. Jossain määrin sitä ikä-äkäilyä mullakin kyllä on.

Haluatko ap jatkaa vielä parisuhteessa? Jos niin käy gynellä, ottavat verikokeet ainakin. Voihan siellä olla jotain fyysistäkin takana (oletan ettei kipuja ole?).

Kuulehan, se perimenopaussi on mitä suurimmassa määrin "fyysistä". Eikö kaikki miehet nykypäivänäkään tiedä sen vertaa?

Vierailija
50/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se oikea ratkaisu. Jos vika on hormoneissa, asia voidaan korjata. Jos siis ap vain haluaa.

Vierailija
51/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ajattelit, että mies saa tarpeensa tyydytettyä? Pitääkö hänen olla selibaatissa? Tällänen johtaa joko eroon tai pettämiseen. Sun ei oo pakko suostua seksiin, jos et halua. Mutta et voi pakottaa miestä elämään ilman. Kun ne halut iän myötä naisella menee, niin ne menee. 

Ihan hyvinhän se 99% miehistä onnistuu omin kätösin masturbointi.

Vierailija
52/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä sillee ymmärrän että ei ehkä enää tässä iässä haluta vaimoa, mutta se on kohtuutonta että hän makaa kaikki illat sohvalla ja vaatii minua seuraksi. Ja suuttuu jos haluaisin mennä kavereiden kanssa mökille viikonlopuksi kalaan. Pitää siis elää 24/7 symbioosissa mutta ilman seksiä. Kuopuskin on kohta aikuinen että ei kai tässä auta kuin luovutaa ja lähteä.

M48

Vierailija
53/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten kurkkuasi myöten täynnä miestäsi. 

Vierailija
54/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hyvin outo käsitys parisuhteesta.

Sinulla on myös outo käsitys, jos hellyys ja naisen muut vaatimukset kuuluvat parisuhteeseen mutta seksi onkin eri asia #eriasia

Miten tuo nyt liittyy noihin kuluihin? Mä oon itsekin lempannut miehen ja ihan vaan sen takia että se pihtasi. Pihtaavaa miestä en enää kattelis vaikka kuinka ois muuten kiva ja sopiva. Raha-asioita en tähän sotke.

Se liittyy siten, että monen miehen mielestä oma vaimo on huo ra.

Ja tämä myös voi selittää sen vaimojen haluttomuudenkin.

Ero naiselle on tässä tilanteessa lottovoitto.

Vierailija
55/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin hyvä kysymys, että tarkoittaako avioliitto sitä, että saisi määrätä toisen seksuaalisuudesta. Että jos naista ei enää kiinnosta, niin voiko hän silti määrätä, että mies ei saa toteuttaa tarpeitaan muualla? Sinänsä ymmärrän sen ettei kiinnosta, koska monestihan se touhu on naiselle yhtä hekumallista kuin raa’an kananmunan lyöminen rikki hiuksiinsa. 

Jos parisuhde on monogaminen, niin silloin mies ei saa toteuttaa tarpeitaan muualla suhteen aikana, jos ei muuta ole sovittu.

Mies saa erota toki halutessaan, kuten nainenkin.

Vierailija
56/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siis pitäsi vain sinua paijata ja elää puutteessa koska vain sinun haluttomuutesi ja kuiva viivasi merkitsee? Eikä suinkaan mitkään hänen halunsa? Anna äijälle lupa nauttia seksuaalisuudestaan muualla kun sinua kerran ei enään kiinnosta. 

Vierailija
57/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinua hieman vanhempi. Oireita on. En ole koskaan ollut kovin seksuaalinen. Viikottain riittää. Muu läheisyys on minulle tärkeämpää. Teillä ei halut kohtaa. Siihen on vain 1 ratkaisu, joka on hyvä kummallekin. Ero. 

Kyllä sen miehen ulkoisella olemuksella ja elämäntavoilla on myös vaikutusta naisen haluihin. 

Vierailija
58/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perimenopaussi? Ei mulla ole koskaan moista ollut. T. Mummo

Eikö kumaan kerro mummolle. Googlekaan ei tiennyt.🤔

Vierailija
59/59 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: