Perimenopaussi ja mies ei ymmärrä sitä. S*ksikään ei kiinnosta ja mies vain valittaa
Siis en minä ole halunnut enää vuoteen näin 45 vuotiaana, mutta mies vonkaa ja sit mököttää kun olen väsynyt. Miten saisin hänelle taottua päähän, että ei vain kiinnosta. Mutta hellyyttä kyllä haluaisin.
Kommentit (26)
Hellyyttä, palvelua ja rahaa halutaan kyllä, mutta muista viis.
Kyllä seksi on ihan normaali sana, siinä ei tarvita asteriskeja. Seksi, seksi! Seksikäs seksihelle!
Vierailija kirjoitti:
Sano että menee prostituoidulle ja sinä ey enää harrasta seksiä
Sano mielummin että jättää sen emakon. Nuoremmista löytyy parempia.
Jos seksi kuuluu miehen mielestä hyvään parisuhteeseen ja sun mielestä ei niin näkemykset ei enää kohtaa. Jos taas määrittelet sen kuuluvaksi hyvään suhteeseen niin silloin teidän suhde ei ole enää hyvä. Kenenkään ei kannata viettää aikaa huonossa parisuhteessa, joten ero teillä on edessä ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mielummin että jättää sen emakon. Nuoremmista löytyy parempia.
Hyvä valinta kanssa
Miksei naiset ymmärrä sitä, että miehiä kiinnostaa seksi?
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne miehet on. Koko ajan pitäisi olla jalat levällään. En tarvitse mitään miehiä.
Viimeinen lause on hyvä ohje kaikille kylmäpilluille. Älkää tulko miesten lähelle.
Minunkin ex-vaimoni päätti yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksin. Minä sitten päätin yksipuolisella päätöksellä lopettaa tulojen tasaamisen. Aika äkkiä sitten yhteisymmärryksessä erottiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex-vaimoni päätti yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksin. Minä sitten päätin yksipuolisella päätöksellä lopettaa tulojen tasaamisen. Aika äkkiä sitten yhteisymmärryksessä erottiinkin.
Lopputulos, eli ero varmasti hyvä juttu teille. Mutta jäin tätä miettimään, että jos halut noin intiimiin tapahtumaan hiipuu, niin sitäkö pidetään miesten keskuudessa jonain temppuiluna ja palveluksen lopettamisena? Kun varmaan sinunkin ex-vaimo ennen halusi ja sitten ei, hän siis varmaankin ihan haluamalla halusi nussia sinua ja olit hänestä haluttava, kunnes jotain tapahtui. Sinä suutuit ja oletit että lopetti vain jonkin miellyttämisen halun loppuessa? Seksi vastahakoisesti suoritettuna on aika vaurioittavaa ja lakkaa kiinnostamasta helposti kokonaan jos kokemus on enemmän raiskauss kuin nautinto...
Miehen kannattaa vaihtaa nuorempaan
Vierailija kirjoitti:
Siis häh?
Ei kuulosta parisuhteelta, vaan ostopalvelulta.
HaistaPASKA ap ja lopeta jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa vaihtaa nuorempaan
Sama naisella. Usein perimenopaussin oireet unohtuu, kun sängystä löytyy keskivartalolihavan setämiehen sijaan innokas ja hyväkuntoinen nuorukainen.
Niin kyllähän nuori hyväihoinen terhakoilla rinnoilla ja pepulla voittaa kuivan huono ihoisen läskin jolla roikkuu kaikki ja ilman meikkiä naamakin näyttää möröltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh?
Ei kuulosta parisuhteelta, vaan ostopalvelulta.
Olen eri, mutta ketä kiinnostaa kämppissuhde.
Olet itse valittaja.
Ryhdistäydy, äläkä aina valita. Kukaan ei tuollaista ruikuttajaa kestä. Säälin miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh?
Ei kuulosta parisuhteelta, vaan ostopalvelulta.Olen eri, mutta ketä kiinnostaa kämppissuhde.
Jos vastapuoli on sika niin moniakin ennemmin kuin parisuhde...
Mikäs vanginvartija sinä olet? Anna miehelle vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vanginvartija sinä olet? Anna miehelle vapaus.
Nauratti tämän viestin typeryys. Vanginvartija ja "anna vapaus" :D siis onko hän mielestäsi vanginvartija, jolloin tuo vapaus on annettavissa, vai ei?