Kaksi suomalaista kuollut syötyään sinimailasen ituja
Kommentit (40)
Iduista on ennenkin saatu salmonellaa
Kannattais kasvattaa idut itse, niin ei tule salmonella.
En ihmettele kun viher piipertäjät syö ravinne köyhää ruokaa että kuolee mutta vähemmän äänestäjiä ps vastustajille!
Vierailija kirjoitti:
Kannattais kasvattaa idut itse, niin ei tule salmonella.
Mitä se auttaa? Se salmonella oli siemenissä. Mistä sä tiedät onko käyttämäsi siemenet ok?
En ole koskaan mielelläni syönyt ituja, vaikka joskus nuorena harkitsin niiden idättämistä, koska niissä on salmonellariski. Tuntuisi niin typerältä sairastua itujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Nää oli jotain hippejä?
Ituja näkee usein ihan työpaikkojen luonasravintoloissakin.
Luulin että tämä buumi on jo mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele kun viher piipertäjät syö ravinne köyhää ruokaa että kuolee mutta vähemmän äänestäjiä ps vastustajille!
On sitä kananmunien salmonellaankin kuoltua ja maitotuotteiden eheciin.
SYÖKÄÄ PERUNOITA ASA TANAN VI TUN IDI OOTIT!!!!
Niitä kastellaan paskavedellä, mitä voisi odottaa?
Olen joskus kavattanut itse eikä mitään ongelmia ole ollut. Kuovauskaappi on hyvä paikka idätykselle: purkki harsolla kiinni ja kastelu, sitten purkin suu alaspäin, että vesi pääsee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta olen syönyt suomalaista kananmunaa kaikella paistoasteella. Myös raakana. Ime paskaa.
Vierailija kirjoitti:
SYÖKÄÄ PERUNOITA ASA TANAN VI TUN IDI OOTIT!!!!
No ei ne sun eiliset viinaksetkaan terveysruokaa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta olen syönyt suomalaista kananmunaa kaikella paistoasteella. Myös raakana. Ime paskaa.
Suomalaiset kananmunat olikin pitkään puhtaita mutta ei ne enää muutamaan vuoteen ole olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niitä suomalaisia kananmunia vedettiin takaisin ja munakanoja tapettiin, salmonellan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kananmunat olikin pitkään puhtaita mutta ei ne enää muutamaan vuoteen ole olleet.
Jaa jaa. No syö sitten niitä likaisina.
Kuka on Sini Mailanen ja miksi hän kasvattaa myrkkyituja?
Vierailija kirjoitti:
Kukas se syö ituja joka päivä? Teidän oma puheenjohtajanne elää vihermehuilla.
Salmonella on raju tauti!