Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä palstassa koukuttaa?

Vierailija
04.08.2025 |

Miksi me palaamme tänne aina ja uudestaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea, miten täältä pysytään pois?

Vierailija
2/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on riippuvuus.

Vierailija
4/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Melankolian tiellä on niin kovin, kovin kauniimpi kysyä kysymyksiä, joihin ei oikeastaan edes ole vastauksia."

Vierailija
5/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

draamaa ja sekiä

Vierailija
6/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyköistä on tehty todella koukuttava. Mietin välillä itsekin miksi ihmeessä palaan tänne yhä uudelleen. Hyvin usein keskustelujen taso työntää ennemmin pois. S€ Ns Uu r1 vie kiinnostavia keskusteluja erittäin paljon pois.

Joku kännyköiden koukuttavuuteen perehtynyt mies oliko jenkki. On kirjoittanut aiheesta kirjan. Mieleen jäi kirjan "lainauksesta", että kaikki muu jää, kun riippuvuus on niin voimakas.

Vierailija
7/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa käydä ihmisten tyhmiä juttuja postelemassa ja nauraa heidän moukkamaisuudella.

Vierailija
8/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäsentelen omia mielipiteitäni täällä kirjoittaen ne auki. Hyödyn siis itse tästä. Joskus löytyy hyviä vinkkejä ruokaan, elokuviin, ravintoloihin tai kirjoihin. Jos häirikkömies ilmestyy paikalle, poistun yleensä lukematta viestejään.

Joskus luen vasta 23 jälkeen kun häirikön viestit on siivottu pois. Mukavaa ja rauhallista.

Vierailija
9/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kivaa käydä ihmisten tyhmiä juttuja postelemassa ja nauraa heidän moukkamaisuudella.

Sama. Täällä ei ole yhtään normaali keskustelua ,joten poistelen typeryyksiä aikani kuluksi.

Jokainen saa irti maailman tarjoannasta oman kapasiteettinsa mukaan. Jos joku käy täällä nauramassa muille, ehkei hänellä on kapasiteettia käyttää tätä palstaa paremmin tai omaksi edukseen. Sehän on hirvittävän surullista. Pätee muuhunkin maailmassa.

Ilkeys ja muille nauraminen on helpointa maailmassa. Se ei vaadi ihmiseltä mitään.

Vierailija
10/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on niin huvittava, kun lukee teidän deittikumppaneistanne ja muista ongelmistanne. Tämä on viihdettä.

Vierailija
11/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on monia ulottuvuuksia. Ensinnäkin vapaa-aikaa on liikaa. Toiseksi olemme laiskoja. Kolmanneksi mielenkiinto siihen, mitä maailmassa oikeasti tapahtuu, neljänneksi putte-trollien uusimmat järjettömyydet, niille saa nauraa välillä aivan tosissaan. Viidenneksi persujen valitus-aloitukset sannasta, sorsimisesta, maanpuolustuksesta, jne jne, aivan yhtä huvittavaa viihdettä, kuudenneksi Ihan oikea kiinnostus jos voisi jotain oppia tai auttaa toista. Mutta se tosiaan tulee vasta viimeisenä. Hyvin itsekkäitä me olemme, eikös vain.

Vierailija
12/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pystyy ilmaisemaan itseään ja mielipiteitään ja täyttämään myös sosiaalisen kanssakäymisen tarvetta. Ei tietenkään korvaa kasvotusten ja omalla naamalla käytävää kanssakäymistä, mutta tälläkin tavalla saa yhteyden toisiin ihmisiin.

Itse olen ollut välillä ylilaudalla ja sielläkin on hyvää huumoria ja viihdyttäviä ketjuja, mutta myös valitettavasti toksisuutta ja negatiivisuutta.

Vierailija
13/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on niin huvittava, kun lukee teidän deittikumppaneistanne ja muista ongelmistanne. Tämä on viihdettä.

Sinä saat ilosi muiden vahingosta. Minulle tulee paha mieli, jos jollakin ihmisellä menee huonosti tai on ongelmia. Esim. nyt sinun kertomastasi, koska paljastat samalla, ettei sinulla mene hyvin etkä ole onnellinen.

Minulle viihdettä on hyvä seura, kirja tai elokuva. Jotakin mistä saan iloa ilman, että toista ihmistä sattuu.

Vierailija
14/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lue kuin otsikot vastaan enkä ikinä palaa lukemaan per sujen ja muiden päiden ulinaa. Vähän sama kuin piereskely. Ei siihenkään tarvi vastakaasua riittää et itseään naurattaa.

Vierailija
15/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä joidenkin tyhmyys ja myös tietämättömyys esim historiasta. Varsinkin lähihistoriasta. Ei muisteta edes 5 v takaisia asioita. 

Vierailija
16/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset. Itse fiksu joten tulee hyvä olo jutuistanne.

Vierailija
17/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suuri häiritsee todella. 

Monia mielenkiintoisia aloituksia poistuu. 

Vierailija
18/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla annetaan enemmän tilaa kirjoittaa ja lukea kommentteja kun kilpailijoillaan, verratkaa vaikka suomi24:ään jossa vain pieni tila keskustassa. (Näin siis tietokoneen käyttäjän näkökulmasta.) 

Suunnittelijoista varmasti pieneltä vaikuttava seikka vaikuttaa paljon käytännössä. 

Vierailija
19/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täällä, koska asun yksin ja kun kaipaan jutustelua tai haluan jakaa mielipiteeni, tulen tänne katsomaan, onko kiinnostavia otsikoita, joihin voisin osallistua.

Vierailija
20/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kirja joka ei lopu, eikä johda mihinkään ja ei ole juonta. saa myös sotkea kirjaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi