Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätöntä, että porukka vielä vuonna 2026 käristää itseään auringossa!

Vierailija
11.07.2026 |

Katselin jotain uutispätkää uimarannalta ja siinä kaikilla haastateltavilla oli auringon polttama iho ja rouvilla kunnon norsunnahkaiset dekolteet vuosikymmenien aurinkovaurioineen.

Luulisi tänä päivänä jokaisen ymmärtävän uv-säteilyn vaarat.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan nähneet näitä vanhempia rouvia, jotka viettävät elämäänsä Mallorcalla tai muualla etelässä golfkentillä ja huvijahdeilla?  Varsinkin ruotsalaiset ladyt harrastaneet tätä jo kauan.  Heidän kasvonsa on pelottavan korppuinen ja ryppyinen, aurinkokuorman takia.  

Vierailija
22/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän sama juttu kuin tupakoinninkin kanssa. Syöpä tulee vuosien/vuosikymmenten päästä, niin ei sitä osata pelätä. Jos ottaisit aurinkoa ja seuraavana aamuna heräisit syöpäkasvain naamassa, niin voisi suhtautuminen olla hyvin eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kultainen keskitie tässäkin kannattaa. Ei ehkä optimaalisinta olla ihan kalkkilaivan kapteenikaan?

Se on vain sinun mielipide.

Vierailija
24/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tässä jonkin aikaa paineskellut rouvaa, jonka rinnat ovat aivan rypisteneet ennenaikaisesti liiallisen auringonoton seurauksena. Tissit on toki aina tissit, mutta ei tälläisen kanssa mitään vakavampaa voi suunnitella.

Oletko yrittänyt puhua äidillesi auringonoton vaaroista?

Vierailija
25/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa nämä naurettavat aloitukset. Nyt on kesä, nauttikaa minkä voitte ja lopettakaa terveellisten asioiden pelkääminen. Ulkona auringossa oleminen on miljoona kertaa parempi terveydelle kuin sisällä näytön tuijottaminen. Rannalle vaan

Vierailija
26/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta. 

Siis inhoan sua ap. 

Mode ole hyvä ja poista mauton/epäasiallinen aloitus. 

Vierailija
27/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että lääketiede ei osaa vielä sanoittaa kaikkia auringonoton hyötyjä. On todettu perustellusti "hödyt ovat suuremmat kuin haitat". Ja vielä kun muistaa kohtuuden.

Vierailija
28/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni paljon terveemmäksi kun oleilen jonkun aikaa auringossa. Olen jo sen ikäinen, et jos jotain tulee tulkoon. Nyt pitää elää ja nauttia auringon kultaamista säteistä.  Joskus tätä elämän antajaa ei ole eikä koskaan tule, se on äärimmäisen surullinen ajatus.

Vierailija
29/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta. 

Siis inhoan sua ap. 

T: ryppynaama

Vierailija
30/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilman aurinkoa ei tällä planeetalla olisi mitään elämää. Kohtuus kaikessa, itsensä älytön grillaus on ajan haaskausta, mutta pieni päivetys tekee ihmisestä terveemmän näköisen. 

Jaa. Itse olen mieluummin terve kuin terveen näköinen.

Vierailija
31/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta. 

Siis inhoan sua ap. 

T: ryppynaama

Olet hirveä ja vastenmielinen, inhottava ihminen. 

Vihaan sua. 

Vierailija
32/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantakaa nämä naurettavat aloitukset. Nyt on kesä, nauttikaa minkä voitte ja lopettakaa terveellisten asioiden pelkääminen. Ulkona auringossa oleminen on miljoona kertaa parempi terveydelle kuin sisällä näytön tuijottaminen. Rannalle vaan

Ulkona voi olla myös polttamatta ihoaan. Jos et huomannut, niin kyseenalaistin vain auringonottajia. Sisällä istumisen ja keskipäivällä ihon grillaamisen väliin mahtuu paljon toimintaa.

Ap

Vierailija
33/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni paljon terveemmäksi kun oleilen jonkun aikaa auringossa. Olen jo sen ikäinen, et jos jotain tulee tulkoon. Nyt pitää elää ja nauttia auringon kultaamista säteistä.  Joskus tätä elämän antajaa ei ole eikä koskaan tule, se on äärimmäisen surullinen ajatus.

Naisilla nyt on se etu, että kaikenlaiset möröt saavat halutessaan seksiä, mutta miehellä tulee aina olla keho ja naama mintissä. Siksi iso ei auringolle.

Vierailija
34/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyihmisen tyhmyydelle tullaan nauramaan kivaa tuossa muutaman sadan vuoden päästä, jos nyt ihmislaji vielä tallella on. 

Nyt eletään sellaista taantumuksen aikaa, että en ihmettelisi, jos ihmiset olisivat muutaman sadan vuoden päästä takaisin luolissa.

Vierailija
35/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni rusketus on aina kaunista. Sen olen todennut satojen ihmisten perusteella. Liika rusketus taas näyttää vähän hölmöltä ja on myös epäterveellistä.

Vierailija
36/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kultainen keskitie tässäkin kannattaa. Ei ehkä optimaalisinta olla ihan kalkkilaivan kapteenikaan?

Millä tavalla ei optimaalisinta?

Minuakin kiinnostaa. Tevreysnäkökulmasta en keksi muuta kuin d vitamiinin ja sitä saadakseen ei tarvitse ruskettua. Jos kyse ulkonäöstä, niin se on makuasia ja purkista saa rusketusta niin halutessaan.

Vierailija
37/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin että joku luulee että 2026 on siistiä juhlia ympäripäissään sekoillen välillä tupakka huulessa. Ei kovin terveellistä tai tyylikästä. Ja sitten ihmetellään kun ei jakseta oikein arjessa ja ahdistaa

Vierailija
38/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa olla sisällä vaikka koko kesän jos huvittaa (en nyt oikeasti ole), oksettavaa tuo ”nyt on nautittava”-asenne, mikä on isolla osalla suomalaisista. Ja typerimmät vielä tosiaan grillaavat itseään, no ei se multa ole pois. D-vitamiinitasonikin ovat hyvät, on testattu.

Vierailija
39/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla nyt ikää jo 61, mut sitä ilmaista d-vitamiiniä.

Toinen juttu: Mulla se rusketus ei ole koskaan (teinistä lähtien) ollut sellasta tasaisen ruskeaa vaan laikuttaista - ihan niinkuin olisin möyrinyt jossain multakasassa.

Vierailija
40/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verovaroista maksetaan turhien ihosyöpienkin hoidot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän