Miksi DNA-testi ei ole pakollinen lapsen synnyttyä?
Se olisi kaikkien etu, etenkin lapsen!
Miksi tämä on vaikeata ymmärtää?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä miehen, joka innostuu asiasta, kun vaimo ehdottaa isyystestin tekemistä ja perustelee sitä sillä, ettei ole varma onko lapsi oman miehen vai ei.
Niin. Suomalaiset naiset ovat aina todella epäluotettavia. Siksi moni mies etsii itselleen naisen ulkomailta jossa tarjonta on paljon laadukkaampaa. Suominainen kelpaa vain ääliöille.
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin ex miehelleni dna testiä, kun vainoharhaisesti väitti lapsemme synnyttyä, ettei ole hänen. Kumma juttu, hän ei suostunut. Narsistilta olisi ilmeisesti loppuneet perusteet, jos olisi testi tehty. Sinänsä hauskaa, lapsi oli ulkoisesti isänsä kopio.
Henkilökohtaisesti kyllä puollan testejä. Ongelmahan niissä on, mikä taho keräisi kaikki dna-tiedot ja onko nyky-Suomessa enää testeihin varaa.
Sinä voit ihan vapaaehtoisesti testata onko lapsi sinun, miksi siihen yhteiskuntaa tarvii?
Tähän ei kukaan näissä inttämisketjuissa koskaan vastaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin ex miehelleni dna testiä, kun vainoharhaisesti väitti lapsemme synnyttyä, ettei ole hänen. Kumma juttu, hän ei suostunut. Narsistilta olisi ilmeisesti loppuneet perusteet, jos olisi testi tehty. Sinänsä hauskaa, lapsi oli ulkoisesti isänsä kopio.
Henkilökohtaisesti kyllä puollan testejä. Ongelmahan niissä on, mikä taho keräisi kaikki dna-tiedot ja onko nyky-Suomessa enää testeihin varaa.
Sinä voit ihan vapaaehtoisesti testata onko lapsi sinun, miksi siihen yhteiskuntaa tarvii?
voi itkujen itku!
Vierailija kirjoitti:
Tutkijoiden mukaan "yhteiskuntarauhan ylläpitämiseksi". Noin 5-20% lapsista ovat jonkun muun kuin "isänsä" lapsia.
Ranska on mennyt niin pitkälle että on kieltänyt dna testit tuon takia.
Kirjaimellisesti mikään tässä ei pidä paikkaansa.
Verovaroin maksettava?Ei kiitos. Jos isukki haluaa varmistaa onko isä, niin isukki voi teettää testin ja maksaa sen. Olisit käyttänyt kondomia, jos asian hoitaminen ja maksaminen vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen idiootti oelt itsekin. Sitä paitsi tarinasi on valetta.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuliiiiiii
incel incel incel
Mahtava ja kerrassaan oivallinen kannanotto. Voitko jatkossakin tuoda mielipiteesi ilmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen testin maksaisi?
Minä voisin maksaa vähän enemmän veroja että miesten ei tarvitsisi kasvattaa toisten kakaroita tietämättään, sen verran empatiaa minultakin löytyy.
Laita tietosi niin halukkaat testaajat voivat ottaa sinuun yhteyttä maksaaksesi heidän testinsä, jos ei heillä itsellään kerran ole siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pitäisi dnn testin olla pakollinen.
Miksi?
Juurihan sulle on sanottu. Miksi kaikkeen muuhun paskaan voi rahoja laittaa mutta sitten kun se ajaa isän etua niin ei voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnan pitäisi puuttua, jos et voi luottaa puolisoosi? Jonkinlainen panovahti?
Avioliitossa sitä ei kysytä kuka on lapsen isä. Eikä se ole isän luottamuksesta kiinni myöskään. Vain äidin epärehellisyydestä. Miehet avioliitossa on tässä aika heikoilla.
-Neljän äiti
Ei miehet mitenkään heikoilla ole, heillä on täysi oikeus kieltää isyys tai pyytää isyyden varmistusta. Avioparia kohdellaan perheenä, on heidän oma yksityisasiansa miten lisääntymisensä hoitavat eikä se kuulu ulkopuolisille, ei edes valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi itkujen itku!
Sinäkään et osaa siihen vastata😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pitäisi dnn testin olla pakollinen.
Miksi?
Juurihan sulle on sanottu. Miksi kaikkeen muuhun paskaan voi rahoja laittaa mutta sitten kun se ajaa isän etua niin ei voi?
Vastaa nyt vain kysymykseen mihin tarvitset yhteiskuntaa testin tiimoilta kun voit teettää sen ihan hyvin itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen testin maksaisi?
Minä voisin maksaa vähän enemmän veroja että miesten ei tarvitsisi kasvattaa toisten kakaroita tietämättään, sen verran empatiaa minultakin löytyy.
Laita tietosi niin halukkaat testaajat voivat ottaa sinuun yhteyttä maksaaksesi heidän testinsä, jos ei heillä itsellään kerran ole siihen varaa.
Yhdessä maksetaan testit. Joudun minäkin maksamaan veroja monesta asiasta mitä en haluaisi maksaa. En minäkään voi päättää mihin verorahat menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi itkujen itku!
Sinäkään et osaa siihen vastata😂
Kaikki ei pysty välttämättä testiä syystä tai toisesta teettämään, ei ehkä ole rahaa tms. Osaatko yhtään miettiä?
Mitä turhaan kun ei voi epäillä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka testaus olisi pakollista, ei se riitä ap:n kaltaisille. Nainenhan on voinut maksaa testaajalle, jotta se väärentää tulokset. Naiseenhan ei voi luottaa, tottakai nainen voi tehdä näin.
Mies voi testauttaa isyytensä nytkin ja kokonaan naisen tietämättä. Silloin nainen ei voi myöskään väärennyttää testin tulosta, kun ei siitä tiedä. Eikö se kuulosta vainoharhaisen korvaan kivemmalta?
Ei onnistu Suomessa mitkään testien väärennökset vaikka niin haluaisit.
No kyllä onnistuu. Jos nainen tietää testistä, hän voi ottaa yhteyttä testaajaan ja tarjota tarpeeksi rahaa tuloksen väärentämisestä. Etenkin jos nainen on rikas. Tietenkin se onnistuu. Onhan sun mielestä naiset lähes valehtelevia rikollisneroja.
Ai minun mielestä? Olen itse nainen. Ja ei onnistu vaikka miten rikas olisi, pian jäisi kiinni. Kaikki on Suomessa niin valvottua.
Tosi heikot mahikset jäädä kiinni. Siitä tietää vain 2 henkilöä. Mitä rikkaampi testin vaatija, sitä paremmin jäljet saa peitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin maksettava?Ei kiitos. Jos isukki haluaa varmistaa onko isä, niin isukki voi teettää testin ja maksaa sen. Olisit käyttänyt kondomia, jos asian hoitaminen ja maksaminen vituttaa.
Raskaaksi voi tulla kondomin kanssakin. Kuuntelitko yhtään biologian tunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä miehen, joka innostuu asiasta, kun vaimo ehdottaa isyystestin tekemistä ja perustelee sitä sillä, ettei ole varma onko lapsi oman miehen vai ei.
Niin. Suomalaiset naiset ovat aina todella epäluotettavia. Siksi moni mies etsii itselleen naisen ulkomailta jossa tarjonta on paljon laadukkaampaa. Suominainen kelpaa vain ääliöille.
Heh. Näin voi sanoa vain miesoletettu, joka ei tunne oikeasti ulkomaalaisia naisia.
Varmasti iso osa ulkomaalaisista on kivoja. Mutta ne, jotka alentuu ottamaan toisen maan inselin, ei ole niitä luotettavimpia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut isätön lapsi koko elämän. Äiti ei suostunut aikanaan kertomaan minulle kuka isä on. Sanoo vaan "että pitempi ettet tiedä". Edelleen mietin millaisen miehen kanssa äiti on lisääntynyt? Minulla ei ole sisaruksia ja nykyään äitini on kuollut, joten tuskin tulen koskaan enää saamaan isääni selville. N57
Jospa on äitisi isä myös sinun isäsi !
Oletteko lestoja ?
Ai minun mielestä? Olen itse nainen. Ja ei onnistu vaikka miten rikas olisi, pian jäisi kiinni. Kaikki on Suomessa niin valvottua.