nainen, 29, raiskasi törkeästi
13-vuotias afrikkalaistaustainen poika oli hatkareissulla aikuisen luona – nainen, 29, raiskasi törkeästi
Kommentit (49)
missä oli tuollaiset naiset kun itse olin yläasteella?
- lähden hatkaan
- pyydän apua joltain kukkahattutädiltä
- väitän että se rai kasi
- saan kymppitonnin
- Hyvä Minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla meni, africaano sai #metoo palkkiota vain 2500 euroa/rakastelu, yhteensä 10000 euroa. Samanikäiset naiset kuittaavat vähintään tuon verran yhdestä rakastelutuokiosta.
Sanaa "rakastelu" käyttää vain miehet
Ja naiset ja yleensä, kun naisten ja Siltsun tekemisistä kerrotaan. Kohta tuokin moniosaaja on raiskaile… korjaan rakastelemassa, korjaan. . rikastuttamassa ullatussexilla kantistyttöjä.
Luuletteko että vain sukupuoliyhteys on raiskaus? Valistakaa itseänne. Työnnät vaikka kynän peräaukkoon tai tytön emättimeen niin sekin on raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika sai vähän kokeneempaa kättä. Moni olisi iloinen
Sinua ei myöskään haittaisi jos melkein kolmikympinen mies tarjoaisi 13-v tytölle "kokeneempaa kättä"?
Se onkin toinen juttu sitähän te emakot ette tajua.
Miksei tehnyt sitä mulle kun olin pojan viikari, sääli jouduin runkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tehnyt sitä mulle kun olin pojan viikari, sääli jouduin runkuttamaan.
Varmaan sulle olisi sen sijaan joku antelias homosetä löytynyt. Et vaan jaksanut etsiä.
Ihmettelen vaan kovasti tuota suurta korvaussummaa, jonka poika saa. Ja myös naisen saamaa pitkää tuomiota, joka ei ole linjassa katuraiskareiden saamiin tuomioihin, jotka ovat usein vain 1-4 vuotta vankeutta, vaikka raiskaus on tapahtunut väkisin julkisella paikalla ja väkivaltaa käyttäen. Ja tyttöjen ja naisten saamat korvaukset ovat yleensä maksimissaan muutama tuhat euroa, vaikka henkiset ja fyysiset arvet ovat ikuiset.
Missä sanottiin että afrikkalaistaustainen? Saattoi hyvin olla jonkun meidän suomalainen sukulaiskakara.