nainen, 29, raiskasi törkeästi
13-vuotias afrikkalaistaustainen poika oli hatkareissulla aikuisen luona – nainen, 29, raiskasi törkeästi
Kommentit (45)
Poika sai vähän kokeneempaa kättä. Moni olisi iloinen
Vierailija kirjoitti:
Poika sai vähän kokeneempaa kättä. Moni olisi iloinen
Kylläpäs täällä on paljon teitä lapsista seksuaalisesti viehättyneitä kommentoimassa. Vauvapalstalla vielä.
Hetkinen hetkinen... Jos sukupuolet olisi olleet toisin päin, niin suojaikäraja ei enää pätisikään? Eikö tytöt ole aina olleet alle 15, kun joku on käyttänyt hyväkseen? Sanokaa mulle pliis, että olen väärässä..
Missä oli se nainen joka olisi käyttänyt minua hyväksi kun olin murkkuikäinen poika, ei sitä valitettavasti ollut.Tekopyhää sontaa tuollainen uutinen että poju saa seksikokemuksia , joo hänet rais.........heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kloppi vastaan pisti.
Muistaakseni tässä on ollut useampiakin tapauksia missä sukupuolet on olleet toisinpäin ja junnu sanonut olleensa omasta tahdosta mukana, mutta tällaista sympatiaa niissä tapauksissa ei löytynyt alkuunkaan.
Miten nainen voi r*iskata? Vääntäkää rautalangasta, en ymmärrä.
Katsokaa elokuva Miestä ei voi rais... siinä on vähän eri meininki, se on kostotarina.Tapaus että vanhempi nainen antaa pojulle orgut ei ole mainitsemisen arvoista, tuskimpa jäi pojulla niinsanotusti pelko pillusta.
Tekijä selvää persuainesta. Siellä suvaitaan
Oikeuden mukaan törkeyttä lisäsi suuri ikäero, joka oli tekoaikaan 16 vuotta.
Onko noiden kahden välinen ikäero sitten muuttunut tuon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi siten, että toinen osapuoli on tenava.
Halvalla meni, africaano sai #metoo palkkiota vain 2500 euroa/rakastelu, yhteensä 10000 euroa. Samanikäiset naiset kuittaavat vähintään tuon verran yhdestä rakastelutuokiosta.
Siis nytkö valkoinen on rais kannut mustan? Kuulostaa kostolta.
Antaako joku nainen nek.... pillua hyi .
Vierailija kirjoitti:
Keksin useammankin tavan.
Mutta menes nulikka takas kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden mukaan törkeyttä lisäsi suuri ikäero, joka oli tekoaikaan 16 vuotta.
Onko noiden kahden välinen ikäero sitten muuttunut tuon jälkeen?
Toimittelijatar asialla, ei voi kauhalla vastia.
Vierailija kirjoitti:
Tekijä selvää persuainesta. Siellä suvaitaan
Ei persujen, vaan Vihreiden historiassa on jakso jolloin lapsen seksuaalisuus ja aikuisen seksuaalisuus yhdistettiin. 1970-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla meni, africaano sai #metoo palkkiota vain 2500 euroa/rakastelu, yhteensä 10000 euroa. Samanikäiset naiset kuittaavat vähintään tuon verran yhdestä rakastelutuokiosta.
Sanaa "rakastelu" käyttää vain miehet
Ennen näistä osattiin olla hiljaa ja tyytyväisiä.