Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*o* HelmenKalastajat *o* vk21

21.05.2007 |

Huomenta ja uusi pino auki!

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meinaa nahoissani pysyä, taitaa tulla oikea ennätys kuukausi ja plussaajia jokainen...toivotan onnea Teille kaikille mäkään en olis uskonu että tässä kuussa tärppää kun noi pupuilut jäi niin vähiin ja olin juuri valmistautunut että ensi kuusta sitten mies joutuu ihan tosi hommiin.

Romille: Kiitos vinkistä, jos se on vielä huomenna auki niin täytyypä käydä siellä.

Mullakin tulee kuvotus ja kaikki raskausoireet tosi aikaisin. Rinnat on aivan turvonneet ja kipeät, väsymys painaa, ja on pakko syödä kokoajan ettei huono-olo ala.( Pojasta voin huonommin kuin tytöstä.)

ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ TEILLE PIINAVIIKKOJA ELÄVILLE JA PISTÄKÄÄ HETI VIESTIÄ KUN PLUSSAATTE ja mä tiedän että te plussaatte.....(clearblue-testi näyttää 3päivää ennen kun kuukautisten pitäis alkaa ja on kai niitä muitakin herkkiä testejä)

Meillä retki meni tosi hyvin, vettä tuli kunnolla ja mä olin aivan poikki ja märkä sen jälkeen, mutta se ei lasten menoa haitannut ne oli tosi onnellisia ja väsyneitä kun tultiin kotiin. (eihän sitä sokerista olla)

Poiketteiin vielä Helsingin Stockmannille, pojat oli aivan haltioissaan kun Nikko-radio-ohjattavien esittely oli siellä ja kaikki autot oli 20% alennuksessa ja niitä sai testata. Tuli sitten tehtyä heräteostos kun vielä ilmaiset tikkarit ja suklaalevyt saatiin ja ostin pojille yhteiseksi yhden. (aikaisemmin olen aina sanonut etten osta niitä kun ne on niin kalliita, mutta se ILMAINENsuklaa tais pehmittää mun pään). Eli en käynyt ollenkaan vauvaosastolla, USKOMATONTA mutta totta.

Vierailija
82/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ONNEA Annlinn!! En ole taaskaan ehtinyt käydä palstailemassa vähään aikaan.

No niin täällä alkaa otolliset ajat kolkuttelemaan ovella ja pupuilut on aloitettu, varmuuden vuoksi ihan päivittäin ja onhan tämä vauvan tehtailupuuha ihan mukavaa hommaa ;)

Täällä oli jo monia piinailijoita ja vaikka mitä oireita. Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä odotellaan ihania plussauutisia ja helmikuussa pieniä nyyttejä!

Ida kp10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Idalle onnitteluista. Mäkin toivon kauheasti että sitten helmikuussa meillä kaikilla olis ne pienet nyytit kainalossa. Ja voimia pupuiluun.

Musta nää sunnuntait on oiken uskomattoman ihania saa niin rauhassa loikoilla kun noi lapsetkin on jo ulkona touhuamassa.

Kyllä on jännät ajat edessä, nyt plussa- uutisia tänne ja vauhdilla.

Aurinko- haleja multa kaikille!!!!

Vierailija
84/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annlinn! Nyt sitten vaan kovasti vetoapua meille muille ;).

Tervetuloa uudet! Kiva saada lisää Helmenkalastajia.

Moni on jo päässyt piinailuvaiheeseen ja lupaavia oireita on pongattu. Plussatuulta kaikille+++++++++

ON: Auttakaa joku mua, kun olen ihmeissäni ovistestituloksesta. Testaan aina puolen päivän aikaan. Eilen sain ekan kerran väriä testiviivaan, hailu viiva siis tuli. Innostuin sitten testaamaan illalla uudelleen ja sain testiviivaan enemmän väriä. Toinen puoli testiviivaa oli yhtä tumma kuin kontrolli, toinen puoli oli aavistuksen vaaleampi. Äsken tein taas testin ja taas testiviiva oli edelleen " jakautunut" . Toinen puoli oli vahvempi kuin kontrolli ja toinen puoli saman värinen kontrollin kanssa.

Oletan, että tuo on plussa. Kyseessä on Mammaksin liuskatesti. Tämä merkki on ekaa kiertoa käytössä. Eri merkkisillä en aiemmin ole saanut tuollaisia tuloksia. Onko tuollainen testiviiva " normaali" ? Ja kumpi päivä on ovisplussa? Ja mites se dpo laskettiinkaan? Ovispäivä on 0 ja päivä jälkeen on 1? Haluaisin seurata tuota dpo:ta, on hiukan vaihdellut.

Ovismietteissä: AnniHelen@ kp 13/22-32

Vierailija
85/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstataukoa olen pidellyt, kun näin kesälomalla tuppaa olemaan menoa joka päivälle.

Onnea Annlinn! Hienoa että tärppäsi noin nopeasti. Esimerkkisi rohkaisemana olen käynyt kirppareilla hipelöimässä vauvan vaatteita vaikken ole vielä mitään ostanut :)

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille, on se vaan niin surullista joutua pettymään. Mutta parempaa onnea seuraavalla kerralla!

Oma tilanteeni on edelleen epäselvä. Tein testin keskiviikkona kp 26/26. Sellainen haalean haalea haamu siihen tuli. Mutta tätiä ei edelleenkään näy eikä kuulu!

Vierailija
86/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari-ella: Kuis sä et testaa toista kertaa? Menkat jo paljon myöhässä :) Ihan varmasti komea plussa tulee! Hopi hopi testaamaan, en kestä enempää jännitystä! =)

Apua, muuta ei sit jäänytkään mieleen :( Enkä jaksa toista ikkunaa availla nyt, sori.

Eiköhän olisi aika saada lisää plussia??? Varmaan moni piinailee just nyt, minä kans. Tosin oireita ei pahemmin ole, joten olen melko varma, ettei tärppiä taaskaan tullut :( Harmittaa, suututtaa, surettaa...Mä niin haluan jo saada plussan tikkuun ja esikolle kaverin!!! Ei auta kuin odottaa, jos ovis oli kp11, niin menkat alkais varmaan keskiviikkona tai torstaina. Toivon todella ettei ala. Mutta testaamaan en rupea ennen keskiviikkoa, vaikka 1 testi onkon kaapissa. Piinaa piinaa, ihan kamalaa.

Nelliina kp22/24-28 yk5 (dpo11)

Vierailija
87/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks Annlinnille suuret onnittelut plussasta:) Piinailijoille tsempit ja pitkää pinnaa...Pupuilu intoa meille muille:)

Omaa napaa sen verran että nyt on kp15, enkä ovista ole pongannut vaikka eka tikuttelukierros menossa...höh. Kp11 tunsin kipua vas.puolella alavatsaa ja aattelin onko nyt ovis..taisin testata sillon vasta sit vähän myöhemmin ja hailu viiva tuli niinkun on tullut koko testailun aikanakin. Että tiedä sitten eikö ole vielä ollut vai oliko kuitenkin jo sillon kp11..jos kerran päivässä tikuttelee, voiko vahva viiva mennä " ohisuun" ? jos ei satu oikeaan aikaan tikuttamaan, kertokaas konkarit...? Vaan voipi olla et ovis on vasta tulossakin, kun on eka kierto menos terolutin jälkeen ja kierto voi pikkasen pidentyä siitä mitä viimeks sen 28 oli.

Noh, pupuiltu ollaan joka toinen pvä tahtia, joten siimahäntiä ainakin on liikentees ollut:)

Johanniina kp15/?

Vierailija
88/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut piinailijat saatte pidettyä jalat maan pinnalla? Päätin että nyt en hakemalla hae oireita enkä edes mieti koko raskauden mahdollisuutta niin eihän niin voi elää. Ainakaan minä. Tänään on huimannut aivan älyttömästi. Joka kerta kun nousen, pitää istahtaa hetkeksi takaisin kun huimaa niin kovin. Ja koko ajan on hirmuinen nälkä. Juuri söin ruuan ja nälättää silti. Oikea rinta jotenkin hassusti pakottaa. Ei sinällään ole kipeä, mutta pinkeä. Voi että. Niin selviä raskausoireita ja ainakaan tuota huimausta ei voi vaan keksiä, mutta haluaisin osata sivuuttaa vuo oireet jottei sitten tulla korkealta ja kovaa jos en olekaan raskaana. Niin ja sitä tavanomaisinta raskausoiretta, älytöntä väsymystä, ei ole kyllä ilmaantunut. Kunpa päivät kuluisi nopeasti.

Plussatuulia, pupuiluvoimia ja haleja tädin kohdanneille.

-possumunkki 25/28

Vierailija
89/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taasen täällä. Tai olen kyllä käynyt pikaisesti lukemassa juttuja, mutta nyt taas saan aikaiseksi kirjoitettuakin. Tässä kun on ollu näitä apen hautajaisjärjestelyjä edelleen ja töissä kiirettä, niin on jäänyt vähemmälle palstailu ja kuumeilu.

Toissailtana ehdottelin miehelle touhuja mut sit tuittuiltiin molemmat toisillemme ja se jäi. Eilen aamulla sit personamonitori näytti ovismerkkiä ja suoraan sanoen purskahdin itkuun. Että tietty just tuittuiltiin ihan väärään aikaan ja ovis on nyt tosiaikaisin ja iski päälle kaikki viime kuukausien vauvahaaveet ja epäonnistumiset ja nyt oli taas menossa koko kuukausi ihan ohi. No ehkä me vielä eilen ehdittiin mukaan, voihan ovis olla vasta tänäänkin. Lämpöjä en nyt viikonloppuna ole mittaillut, joten en osaa niistä päätellä. Eilen oli vähän oviskipuilua, mutta ei mitään selkeää. Tänäänkin on tuntunut vielä jotain epämääräistä.

Mutta jospa tässä siis voi vielä toivoa tälle kuukaudelleki tulosta. Toivottavasti ei nyt myöhästytty ainakaan.

Olen kyllä, sori vaan, ihan ulkona teidän muiden piinailuista yms. :o Paitsi Annlinn, sulle kovasti onnea vielä plussauksen johdosta! Mahtavaa.

Plussasäteitä kaikille kovasti!

Koralli73 kp 11 dpo 0? yk 11

Vierailija
90/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

eipä juuri kyllä käyrää ole, kun olen lämpöjä niin niukasti mittaillut. :/

Vierailija
91/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkös Annlinn siellä ystävänmyynnissä?

Täällä mennyt päivä silittäessä ja pakatessa, juuri laitoin miehet ulos jotta saan rauhassa jatkaa pakkailuja....poika kun muuten tulee ' sotkemaan' juuri pakatut vaatteet...

ON: Perjantaina oli vatsa kipeä ihan kun menkka-aikoihin, tänään on sitten alavatsaa vihlonnut. Menkat pitäisi alkaa tuossa 2-4 pvän päästä, ja yleensä menkkaoireet tulevat päivään ennen tai jopa samana päivänä kun menkat. Nämä tuntuvat lähestulkoon samanlaisilta mutta paljon aiemmin....mitähän mahtaa olla?! Mitään muita oireita ei kyllä ole kuten rintojen aristusta. Tosin alavatsassa myös välillä ' paineen tunnetta' .

Meillä on niin kuuma asunto vaikka vain päivän ollut näin upea ilma, taitaa poju nukkua vaippasillaan ens yön. Kaveri kun muutenkin hikoilee...

Juu mutta tosiaan nyt siihen pakkailuun. Aurinkoista jatkoa sunnuntaille ja plussia toivottelen kaikille!

kp 22/24-26

Vierailija
92/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuo ajoitus kuullosti. Personamonitorista en tiedä, mutta eikös se saman lailla kerro oviksesta kun tikut? Mukavaa, että jaksat taas käydä " juttelemassa" .

Itse kyselin tuolla aiemmin Mammaksin ovistestistä. Mutta kyllä ovis nyt on meneillään, alavatsa on niin kipeä. Eikä ikävä kyllä voi ajatellakaan pupuilua tällaisilla oviskivuilla =(.

Eilen lähti simpat matkaan ja toivottavasti huomenna. Olisin toivonut, että tänäänkin mutta ei niin ei.

AnniHelen@

Vierailija
93/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä ollut upea ilma. Koko päivä onkin vierähtänyt ulkona ja taisi vähän rinnusta kärähtää, paha paha..

Koralli: Mukava kun pääsit taas mukaan palstailemaan. Teillä on ollut raskaat ajat, mutta toivottavasti elämä alkaa voittamaan ja kesäaurinko paistamaan.

Annihelen@: harmi kun noin kovat kivut lykkäsi. Mutta onhan se jo hyvä, jos eilen ja huomenna lähtee simpat vaellukselle. Pidetään peukkuja!

Itsellä ei vielä mitään suurempia ovistuntemuksia, paitsi tuo pupuilu maistuu paremmin kuin hyvin. Pupuilua on harrastettu 1-2krt päivässä, ei siis ainakaan määrästä ole kiinni, toivottavasti ei laadustakaan ;) No täytyy varoa " ylikuntoa" , ettei into lopahda juuri oviksen aikaan.

Ida kp11

Vierailija
94/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mallilla teillä tuo yritys, plussatuulta++++++

AnniHelen@

Vierailija
95/96 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut lämmin ja kaunis päivä. On meilkein kuumeilu unohtunut hetkeksi - joskin on sitten toisina hetkinä tullut kahta kauheampana. Onneksi pinkkaa on kuitenkin kertynyt kivasti ja jännitys tuntuu kyllä nyt käsinkosketeltavasti viesteissä.

Possumunkki: Enää muutama päivä, nyt on jo hetket melkein käsillä. Ehkä muutama päivä vielä pitää malttaa ennen testausta, mutta tule sit kertomaan, mitä testi lupailee. Toivotaan parasta!!!

Liisuliini: Luin tuossa hieman tarkemmin taaksepäin ja perunkin tätipahoittelut. Se olikin harvinaisen mukava täti tällä kertaa, kun oli oikein tervetullut!

PauliNea: Toivottavasti päästään samalle kuulle odottajiin, että saadaan vertailla noita ihania ykäkokemuksia. Tosin viimeksi oli pari kuukautta, etten voinut olla tietsikalla yhtään, kun ruudun liike lähetti heti kurkkimaan pyttyyn. Mutta siis ei mennä asioiden edelle, vaan keskitytään nyt jännittämään oikein olan takaa. Enää muutama päivä! Aikas tosi hyvältä musta nyt kuulostaa noi oireilut :)

Tuitu: Ei menetetä toivoa, ennen tätskän jyräämistä! Ja jos se sitten kuitenkin yllättää, niin uusin voimin uudelle kierrolle! Nyt kuitenkin täällä kaikki jännitetään, kun päivät on käsillä. Tulehan kertomaan heti kun tiedät lisää!

Daniel: Musta näyttää kyllä ihan selvältä :) Toivottavasti nyt vaan kaikki etenee hyvin. Sit kiireesti kertomaan, kun saat varmuuden eli Plussan!! Niitä ei ole täällä koskaan liikaa...

Annlinn: Toivon hyvää otetta, että saat vedettyä meidät kaikki mukaan odotuspuolelle. Kiitos kun olet kannustamassa. Olet oikea tähti ja kuuluisuus tässä porukassa. Ensimmäinen ja ainut - mutta toivottavasti vaan hetken, ettei elämä nosteessa käy yksinäiseksi ;)

Ida: Toi on just hyvä asenne ja mietittiin sitä just tänään miehen kanssa, että täytyy nauttia myös tästä tehtailusta, eikä keskittyä liikaa vaan " tuloksiin" :)

AnniHelen@: Kiitos tervetulotoivotuksesta. On kiva olla mukana. Ja ovisplussatuulia!

mari-ella: Hyvältä näyttäisi. Testaa myöhemmin uudelleen ja tule kertomaan!

Nelliina: Toivon totisesti että täti pysyy loitolla ja plussa yllättäisi iloisesti oireettomuudesta huolimatta. Tsemppiä jännitykseen. Muista että mekin jännitetään, joten käythän kertomassa miten käy!

johanniina: Noin mainiolla pupuilutahdilla ei kyllä tarvitsisi oviksesta hirveesti huolehtia. Pitäisi siimahäntien ehtiä paikalle ajoissa ennen tai jälkeen. Tsemppiä pupuiluun!

Koralli: Täytyy vaan mennä päivä kerrallaan. Tuossa tilanteessa on varmasti valtava työ pelkästään tunne-elämän käsittelyssä, muutenkin kuin surun tunteissa... Toivon valtavasti voimia - ja kaikkea hyvää molemmille.

Ja vielä Romi: Että kyllä kyllä aikas hyvältä näyttäisi. Muistahan tulla kertomaan kuinka kävi!

Oma napa: Ei mitään uutta auringon alla. Olo on suorastaan navaton.

Toivottavasti en sekoillut nimimerkeissä...

Teidän,

Prunelle kp20/29(-35)

Vierailija
96/96 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä siirryn maaliskuisiin.. Täti tekee pikkuhiljaa tuloaan, ja hcg:t nollissa, joten uuten yritykseen vaan.. Plussaa tässä on se, että kierto täsmälleen sama (n.30 päivää) mitä ennen pillereitäkin, että varsin tyytyväinen olen siihen :). Kauheasti tsemppiä kuitenkin muille ja plussatuulia kovasti!!