Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*o* HelmenKalastajat *o* vk21

21.05.2007 |

Huomenta ja uusi pino auki!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kysymys: Kun sain melkein yhtä vahvan viivan ovistikkuun kp11, ja kp12 oli jo ihan nega, niin voiko ovis olla just silloin kp12, vaik negaa jo näytti testi? Siis jos ovis on 1-2vrk plussan jälkeen, niin näkyykö testissä silloin enää mitään? Ymmärsiköhän kukaan mua...

Tänään on mulla taas tämmönen tosi pessimisti-päivä :( En usko, että on tärpännyt. Ku en saanut sitä tosi selkeetä plussaa tikkuun :( Pelottaa ihan helvetisti, että jos en sit ovuloinukaan! Mutta toisaalta taas uskon ja haluan uskoa, että se ovis oli sillon kp11 tai 12. Se tarkoittaisi sitä, että kierto olisi lyhkäsempi tällä kertaa, noin 24-25 päivää. Mene ja tiedä, ei auta kuin odotella reilu viikko!!! En toivo nyt mitään muuta niin paljoa, kuin että saisin sen plussan vihdoin!

SannaNu: Täällä yksi jolla esikoinen syntynyt 10/05, tyttö :)

Annlinn, huh, mulla ei olis kyllä mielenkiintoa hommailla joka päivä :/ Nytkin tuntuu välillä raskaalta joka toinen päivä. Oot sä aika hurahtanut noihin vauvatarvikkseisiin ;) Itselle ei tulis mieleenkään ostaa mitään uutta nyt, mutta siskolta ostin kaukalon ja sitterin, koska olisi muuten myynyt ne just pois. Samat oli meillä esikoisellakin ja halvalla sain ;) Mut siis mitään vaatteita en ostele enkä leluja, niitä on niin paljon, varsinkin jos joskus toinen tyttö tulee. Esikoista kun kuumeilin, ostin vaatteita ja pari vauvalelua :)

Voi vitsit, kun mua mietityttää nyt tuo oviksen ajanhohta! Kyllä se ainakin on jo ohi. Toivottavasti oltais pupuiltu oikeaan aikaan, ei auta kuin toivoa.

No, jospa menis hetkeks lepäämään.

Nelliina kp17/24-28 yk5 (dpo6)

Vierailija
22/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliina: Eikös se ovishuippu voi mennä niin pian ohi, ettei ehdi vahvaa viivaa saamaankaan?

Paaru ja Ida: Ihan samat ajatukset mulla. Testaan vasta, kun täti on viikon myöhässä. Jos pystyn.... Mietin, että olisko se hyödyllistä tietää noista haamuista? Ei henkisesti ainakaan, hirveä pettymyshän siitä tulee.

piipaa00: Kiitos listan päivityksestä!

ON: Alan tikutella ovista, tosin en vielä usko sen olevan ihan lähipäivinä. Meillä ikävä kyllä erilaiset työajat ja lapsi haittaavat kovasti spontaania vauvan yritystä. Kalenterista jo arvuuttelen ovispäivää ja mietin satutaanko olemaan sopivasti molemmat kotona... Jos vaan ajattelis, että antaa tulla kun on tullakseen, sais varmasti useamman vuoden odotella ;). Enkä muutenkaan taipuisi tuollaisiin joka päivän juttuihin. Tuntuu, että lapsi&työ-yhdistelmä vie välillä kaikki mehut.

Täällä jo jotkut ovat kierron loppupuolella. Paljon onnea piinailuun. Olisinpa jo itsekin siellä!

AnniHelen@ kp8/22-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissuliveissuli!

Täällä töissä " salaa" naputtelen viestiä :)

Romille: Hyvää matkaa! Täällä kateellisena haaveilen etelän lomasta, mutta taitaa siirtyä tuleviin vuosiin.... lähetään onneksi kaupunkilomalle kesällä, että johonkin pääsee:)

Khaoksen uni tuntui niin tutulta, niin kauhea tunne kuin onkin hukkailla vauvaa unessa. Ja kuume on yhtä kova. Vietin viikonlopun raskaana olevan ystäväni seurassa ja tädin tullessa juuri silloin oli tosi mälsää...

Idalle, paarulle ja AnniHelen@lle heipat ;) ihan kivaa kun on tuttuja jo valmiiksi tällä puolella, paitsi mieluummin oltais jo O-puolella.. mä kans tuhlasin " sata" testiä viime kierrossa, mutta nyt en aio testata ellei todella ole aihetta (joo, joo) :)

Ja muiden kanssa varmaan tutuiksi tullaan, en malta näköjään olla vilkuilematta tuhatta kertaa päivässä uusia viestejä yms...

ON: Kuume on kova! Tädin tulo ei nyt ihan hirveä järkytys ollut, enemmänkin otti päähän ne kaikki oireet joita olin ollut tuntevinani. Sain kaverilta ovistikkuja, mutta päätin olla käyttämättä niita ainakin toistaiseksi. Mies on reissuhommissa ja kuolisin jos bongaisin oviksen juuri silloin kun toinen on seuraavat kolme vuorokautta kaukana kotoa. Katsotaan nyt jos ei ala kesän aikana mitään tapahtua niin ehkä rupean tikuttelemaan ja syöksyn ukkelin perään toiselle puolen Suomea jos vaikka on tarvis:) Nyt vaan sitten odotellaan tätiä häipyväksi. Itsellä yleensä todella pitkäkestoinen vuoto (jopa 3 viikkoa), joten kierrot on vähän hakusessa.... ja kun tuo kierukkakin poistettiin vasta reilu kuukausi sitten niin tiedä sitten noista.

Tulipas juttuja :) Hauskaa loppupäivää kaikille!

Tikruäiti kp 5 / 25-30 tai jottain sinne päi

Vierailija
24/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täältä taas aktivoidun vähitellen muutaman viikon hiljaiselon jälkeen. Meillä siis nyt kolmas yk meneillään, vaikka tosin tässä kierrossa olemme puuhastelleet kokonaista kaksi kertaa, ja nekin kerrat ovat ajoittuneet niin, että viikko oviksesta molempiin suuntiin on ollut täysin hiljaista sillä rintamalla. Eli tämä kierto on menetetty, mutta lyhyen kiertoni ansiosta myös seuraava mahdollinen laskettu aika ajoittuu helmikuulle, joten täällä ollaan ja pysytään :).

Jos joku muistaa kun tuolla tammikuisissa valittelin tätä lyhyttä kiertoani ja viikonkin tiputtelua, niin nyt tuli siihen haettua ammittilaisen mielipide. Gyne olis itä mieltä, että tiputtelu ei mitenkään välttämättä vähennä raskaaksi tulemisen mahdollisuutta, keltarauhashormonia saattaa silti olla ihan riittävästi. Kirjoitti kuitenkin terolut-kuurin, ja sanoi, että jos epätoivo alkaa iskeä, niin sitä voi kokeilla. Oli kyllä niin mukava ja ihanan reipas gyne, että taidanpa käydä hänellä aina tästä lähtien.

No, nyt tuli hyvin omanapainen viesti, nyt keskityn lukemaan teidän kirjoituksia, niin pääsen vähän sisälle helmikuisten juttuihin.

Lempeitä plussatuulahduksia kaikille!

Liisuliini kp 20/21-25, yk3

Vierailija
25/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tällä palstalla ja pinossa olen, terve kaikille kuumeilijoille :)! Ihanaa löytää samassa tilanteessa olevia. Omaa kroppaa tuijottaa vähän liikaakin tässä tilanteessa.. Ovis oli viime viikonloppuna todennäköisesti, mutta touhuja emme saaneet ajoitettua kuin yhteen päivään, eli 19. päivään, mutta ovis on voinut tulla tätä aiemminkin esim. 17. päivä. Tikkuihin en ole vielä perehtynyt, mutta jos yritystä joudutaan kauan jatkamaan, niin täytyyhän sitä..

Nyt tänään on ollut menkkamaisia vatsakipuja ja rinnat on arat.. Toiveajattelua ja kuvittelua varmaankin, että olisi kiinnittymiskipuja? :).. Nyt ei auta muu kuin odottaa. vielä vajaa 2 viikkoa, niin pääsee testaamaan.. ellei sitten täti kurvaa paikalle ajallaan. Toisaalta tämä toivominenkin saattaa aiheuttaa menkkojen myöhästymisen..

Kuinka te saatte ajatukset pois vauvatouhuista? Tuntuu, ettei päivän aikana saa oikein mitään tehtyä hyvällä teholla, kun ajatukset on ihan muualla :D

Vierailija
26/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on nyt täysin omanapainen viesti, oon vaan tästä tämän aamuisesta gynen soitosta niin hämmennyksissäni, et tuntuu etten kohta voi keskittyä mihinkään...

siis tosiaan aamulla gyne soitti, mulle täysin vieras, mutta lapsettomuuspolin gyne sanoi olevansa, ja leidit tässä tulee hämmentävää tietoa, ainakin mulle...

-Keltarauhashormonia (esim. terolut tai lugesteron) en saa, koska en sitä tarvitse?! Siitä ei ole kuulemma mitään tutkimustuloksia että kelt.rauh.hormoni auttaisi/edistäsi millään tavalla raskautumista, vahvistaisi limistä tai edesauttaisi kiinnittymistä..??! (mulla ekalla kierrolla otettu prog.testi kp 22 vahvisti silloisen ovikseni)

-se että saa ovisplussan tai on kipuja oviksen aikaan, ei vielä tarkoita että ovis olisi tapahtunut?? Sitä ei hänen mukaansa nainen voi tietää millään, siis ultralla tietty kai vois nähdä onko se tapahtunut, mut sinnehän en pääse enää..

-Aamulämmöt ovat erittäin epäluotettava seurantamenetelmä hänen mielestään, eikä kerro mistään, oviksesta tai hedelmöityksestä eritoten..?

Joten, ei muuta kuin clomeja vain nassuun, peukut pystyyn, kädet ristiin että se tärppi nyt näillä jäljellä olevilla kierroilla tulis...

Odotan kommenttejanne, mä oon nyt jotenkin niin puulla päähäni saanut etten tiedä mitä pitäis ajatella ja uskoa..mutta hoitolinjamme on siis tämä...Nyt täytyy mietiskellä että lopetanko mittailut ja testailut ja ruvetaan pupuilee kuin kanit kierron alusta loppuun, huh huh..kuinkahan meidän " ikäihmisten" siinä leikissä kävis ;)

Plussatuulia puhaltelen teille kuitenkin..puuhh..

-pöllähtänyt-poco-

Vierailija
27/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuommoin gynetapaus sulla tällä kertaa!

Mä en kyllä menis ihan allekirjoittamaan noita hänen väitteitään, mutta tiedän, että esim keltarauhashormonin tehosta ollaan montaa mieltä.

Itse oon nyt reilun vuoden sisällä käynyt kolmella eri gynellä joista eka määräs terolutit kutistamaan kystaa. Tämä just silloin sanoi, että asiasta ollaan montaa mieltä, mutta hänen mielestä kannattaa kokeilla. Ja kyllähän se siihen todistettavasti autto.

Tästä ylipäätään raskautumisesta oon kuullu väitteen, että jos tulee kunnon ovis niin tulee kunnon keltarauhanen ja näin ollen ei ylimääräsiä lisiä tarvita.

Eli kaksi kolmesta näistä mun lääkäreistä uskoo keltarauhashormonilisään, yksi määräsi vaikkei ollut itsekkään varma tehosta.

Toisaalta tää mun viiminen endokrinologiaan erikoistunut gyne oli sitä mieltä, että nimenomaan clomien kanssa on näitä syytä käyttää, koska ne auttavat hänen mukaansa nimenomaan limakalvoa säilymään mitä clomit rapistuttavat.

Noista kivuista ja lämmöistä oon ihan täysin eri mieltä. Itse ainakin tiedän varmasti milloin ovuloin ja pitkään pidetyt lämpökäyrät ne selvästi todistavat.

Omakin gyne alkuun piti lämmönmittauksia täysin turhina, mutta muutti sitten ainakin hitusen kantaansa, kun löin sille käyrät nenun eteen! =)

Näköjään nää mielipiteet on kyllä hyvin pitkälle selvästi gynestä kiinni. Ei oo ilmeisesti kovin yksiselitteistä tämä raskaaksi tulo lääketieteelliseltä kannalta.

Mä en itse lähtisi muuttamaan omia mielipiteitäni vain yhden erimielisen gynen mukaan, mutta jokaisen pitää minusta pähkäillä omassa päässään mitä uskoo tai haluaa uskoa! =)

Mutta eipä siitä kanityylistäkään luulis mitään haittaa olevan! ;D

piipaa joka ovuloi juuri kaksi tuntia sitten ja vieläkin kirvelee..

Vierailija
28/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin nyt on tullut sellaista ruskeaa vuotoa vähän.. voisiko olla kiinnittymisvuotoa ja kipuja? Voi tietysti menkat alkaa, mutta ei koskaan ole ollut näin lyhyttä kiertoa!! Voi että on jännät paikat.. mitäs luulette? Tosiaan oletetusta hedelmöittymisestä on nyt 4 päivää.. Ja tänään on ollut alavatsassa kipuja ja vähän alaselässäkin ja nyt sitten tuli pienehkö määrä rusehtavaa vuotoa.. Jännittää..!! Äääääk :D!

Vierailija
29/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa jaksan keskittyä vauva puuhiin.

Minä olen saanut samaa tietoa kuin poco ainakin kahdesta lähteestä. Lääkäriltäni ja apteekista.Täälläkin listoilla oli toinenkin joka oli saanut samat kommentit teroista. Mulle teroista oli sen verran apua että sain säännöllisen kierron kahden kuurin jälkeen. Raskaaksi en vielä ole tullut nyt menossa kolmas kierto ilman teroja.

niiloakseli kp15/28-30 ja ovis tänään :o)

Vierailija
30/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiuni: en osaa auttaa tuossa vuotoasiassa, mutta pidan sulle peukkuja psytyssa!!

Chaos: Mulla oli raskauden ajan ihan alyttomia unia. Hukkailin myos vauvaa tai unohdin imettaa sita. Myos kylvettaminen oli yhtaa tuskaa, vauva oli niin oljyinen ja liukas, ettei siita saanut millaan otetta ja sitten se oli tippua lattille! Unessa se oli ihan kauheaa, mutta aamulla tietysti nauratti.

Paaru (ja muut): ma olen samoilla linjoilla testailun kanssa. Teen raskaustestin vasta kun menkat reilusti myohassa. En kestaisi negaa nyt!!!

ON: Olen niin jannittynyt, etta melkein tutisen. Menkat olisi voineet alkaa eilen, mutta viela ei ole nakynyt (koputtaa puuta). Joskus tulee kylla parin paivan viiveella, mutta pitakaa nyt mulle peukkuja!!!

Gallie 26/ 25 yk 2

Vierailija
31/96 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Gallie, mä toivon sydämmestäni että nyt sulla ois tärpänny. Pocolle taas voimia pupuiluun, tiedän kokemuksesta että lääkäreitä on niin moneen lähtöön (mulla vaan eri asia jonka vuoksi olen tutkimuksissa ollut). Ihanaa kun lapset jo nukkuu täytyy tästä kohta itsekkin mennä. Mulla ei ole mitään odotuksia tän kuun osalle jotenkin vaan tiedän ettei ole tärpännyt olemme mieheni kanssa ollu niin väsyneitä että on pupuilutkin jäänny vähiin.......

Vierailija
32/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siita sitten, tati prkl tuli sit kuitenkin. Olis tullu eilen eika paivan myohassa, mutta minkas teet...

Periaatteessa meidan elamantilanteeseen sopisi paremmin kevatvauva, mutta kylla silti harmittaa niin vietavasti. Tunteet kay jarjen edella, niin se mulla menee. Itkujen itku.

Ei auta muu kuin vetaytya taustalle lukemaan teidan muiden kuulumisia, toivon parempaa plussaonnea!

Gallie

Vierailija
33/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä täti raivoaa oikein tosissaan ainakin pari päivää vielä..ovisliuskat ei oo vielä tulleet, varmaan nekin viimestään ylihuomenna tipahtaa postiluukusta.

mieli on vieläkin vähän apeana sen haamun takia ja nyt tässä koitetaan kursia kaikki uskonrippeet kasaan ja aloittaa uusi kierto paremmilla mielin...

kaikille piinailijoille plussatuulia ja tädin yllättämille pahoittelut!

marie kp3/26-29 yk5

Vierailija
34/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut negan tai tädin yllättämille, voimia uuteen yritykseen.

Ja sitten taas napapiirin kuulumisia.. Mun täytyy kyllä kans nyt antaa täydet pisteet armaalle miehelleni...kun iltapäivällä kaiken kiireen (oli esikoisen kevätjuhlat illalla) keskellä vuodatin sille lähes samat (ei se ihan oo perillä näistä kaikista hormonijutuista) kuin teille, mies oli hetken hiljaa ja kerkesin jo ajatella et mitähän kommenttia sieltä tulee...Hän tokaisi, no sittenhän lapsemme on ihmelapsia, nehän on saatu pyhällä hengellä! Eipä voinut kuin nauraa, en tosiaan ollut tullut ajatelleeksi eilen että meillähän on jo 2 lasta ;) Tän sekundäärisen lapsettomuuden takia joskus unohtuu noi hiukan tarpeelliset faktat :) Ja pakkohan täs on välillä nauraa, vaikka elämä nyt pyöriikin navan ja clomien ympärillä..

sit siitä limiksestä..oli kuulemma ollut silloin eka yk:lla 5,5mm, mun mielestä liian ohut, tän erittäin pätevän gynen mielestä ei ollenkaan liian ohut..tekis nyt mieli sanoo sille että no, jos kerran keltarauhasen mukaan ovis oli ja sun mielestä limis riittävä, niin kerroppa sitten miksen odota jo marrasvauvaa.. No, lukasin nopsasti noita esikoisen yritysajan epikriisejä, limis on silloin ollut 3-3,5mm eli aivan liian ohut ja siinä follikkeliultrassa, minkä jälkeen plussasin, oli limis 6,4mm. Eli oli se gyne sen verran oikeessa että mulle toi 5,5,mm on jo parempi, muttei kylläkään tarpeeks hyvä...

No, keltarauhashormonia ilman on pärjättävä, muuten jatkan aivan samaan malliin, yritän ottaa mahd. rennosti, käytän testejä ja mittailen lämpöjä, koska ne on mulla hyvin toimineet, niin miks pitäis lopettaa..Koska tuskin me yhtä yk:a pitempään jaksettais pupuilla all nigth long, lisäksi välillä pitää kuitenkin töissäkin näyttäytyä ;)

Plussatuulia kaikille, piinailijoille bdbd ja rauhaa. Kiitos kommenteistanne leidit!

poco kp 6/32 yk4

Vierailija
35/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Gallie! mä olen todella pahoillaan sun puolesta! Voimia sulle ja muille tädin yllättäneille !

Tänään musta alkoi ensimmäisen kerran tuntuu se painon tunne alavatsassa. Kuvittelenkohan vain??? jotenkin en vain usko että olis tärpänny kun on noi pupuilutkin jäänny tällä kierrolla vähiin.

(Pahus kun noita koululaisia on niin vaikee saada illasta nukkumaan että jäis aikaa pupuiluun.)

Olemme mieheni kanssa keksineet loistavan idean lähettää lapset käymään yhdessä alkuillasta jätskikioskille huom. ilman polkupyöriä ja kaikkien on mentävä samalla eikä riitaa saa syntyä. Näin saamme vähän kahdenkeskistä aikaa...........ovelaa vai mitä.

Osti eilen ihanan vauvan kehdon ja tossa se sänkyni vieressä nyt kököttää. Olin ihan unohtanut että lapset voisivat alkaa ihmetellä mun vauvatarvike intoa, ja niinhän pojat alkoi kysellä että koska meille se vauva tulee kun nyt on jo kehto. Isompi vielä valisti pienempiä miten niitä vauvoja tehdään...luoja miten noloa, mutta kultainen miehenipä väläytti:

" vauvatavarat on äidin harrastus siinä missä teillä muilla on kiiltokuvien, lätkäkorttien ym. keräily, joten älkää vaan koskeko mihinkään äitin vauvatavaraan. Se meni tosi hyvin läpi kyllä ne miehet osaa sitten olla välillä aivan IHANIA!

Musta tuntuu että mä tuun päiväpäivältä vaan kahjommaksi ...

Vierailija
36/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon haleja tädin yllättämille, nyt vaan hus hus paha täti. Ja onnea oviksen ponganneille, peukut pystyyn.

Ja matkaan lähteville mukavaa matkaa, täällä Suomen pilvisessä keväässä on kivaa :-)

Mun pitäisi mennä tänään työhaastatteluun, pitäkää peukkuja kaverit. Onneksi sisko tulee hoitamaan esikoista. Ovis tuli pongattua, ainakin tikkujen ja alavatsan mukaan joten nyt ei sitten muuta kuin odotellaan.

Mutta taidan lähteä laittamaan vähän " maalia" naamaan, että on sitten edustava haastattelussa :-)

Väiskitär kp 18/34

Vierailija
37/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerrankin olisi näin aamupäivästä ollut aikaa ottaa aurinkoa tai lähteä lenkille, niin vettä tulee kaatamalla.

Hauskaa matkaa romille! Toivottavasti anopit suo teille myös kahdenkeskistä aikaa :)

Annlinn, ihanalla tavalla oletkin " kahjo" , mutta onneksi taitaa olla miehesikin, kun ymmärtää äidin uuden vauvantavara -harrastuksen :) Kuulostaa niin ihanalta tuo teidän perhe-elämä :)

Meillä on kinastelua päivästä toiseen. En tiiä, miten tämä taas on tällaiseksi mennyt. Töissä suunnittelen, mitä kaikkea kivaa voisimme kotona illalla tehdä. Ja sitten kerkiää olla pari tuntia miehen kanssa kahdestaan, niin huomaan ajattelevani, että mielummin olisin töissä. Olen alkanut jo miettiä, että onkohan vauva sittenkään hyvä idea tähän elämäntilanteeseen. Mutta, ei tämä miksikään muutu. Mies on niin ailahtelevainen. Ensin haluaa jotain NYT HETI ja seuraavana päivänä ei kiinostakaan. Alan olla aika väsynyt. Toisaalta, lapsia minä haluan ja pärjäisin hyvin myös yksinhuoltajana. Tuokin asia on jo nyt otettava huomioon.

Ei niin iloinen fanny

Vierailija
38/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiskittärelle haastatteluun!

Fanny: Tsemppiä parisuhdekiemuroihin.

Poco: Hyvä huomio tuo, että onhan niitä lapsia ennestäänkin. Itsekin muistutan itseäni, että yksi jo on, ei tässä nyt sen kummallisempaa pitäs olla. Tässä palstailussa on hyvät ja huonot puolet. Johonkin on aatoksiaan purettava, mutta välillä tuntuu, ettei kukaan voi saada vauvaa. Niin vaikeaa ja monimutkaista se on. Sitten katselen vauvamasuja kaupungilla ja ajattelen, että jos nuokin, niin kyllä kai minäkin...

Lumiuni: Mun mielestä tylsin puoli tässä vauvahaaveilussa on se, että ajatukset on siinä koko ajan. Kaikki jutut suunnittelee sen mukaan, että vauva tulis. Voi kun vois vaan olla ajattelematta asiaa ja huomata jonain päivänä olevansa raskaana ja elää sitten sen mukaan. Mutta tuo ei oo ollenkaan mahdollista tällä luonteella..

Gallie: Pahoittelut tädistä. Nyt sitten vaan täysillä kohti sitä kevätvauvaa!

Tikruäiti: Mulla on ihan sama. Otti oireet ihan älyttömäsi päähän, kun täti tuli. Mitä tää kroppa viestittää, että jotain olis tapahtunut, kun ei oo. Murrr!!!

piipaa00: Onnittelut oviksen pongauksesta. Tarkasti sen määritit. Täällä toivon kovasti jo ovista, huoh...

AnniHelen@ kp 9/22-32

Vierailija
39/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallie: Pahoittelut tädistä ja rutkasti onnea seuraavaan kiertoon!!

Annlinn: Ootta te ovelia. :D Ja on sulla kyllä ihana " keräilyharrastus" . Jollain tapaa kahjoksi tämä kuumeilu kai vähän meidät itsekunkin tekee. :)

Väiskittärelle onnea työhaastatteluun! Pidän peukkuja. :)

Poco: Käytä sinä vaan testejä ja mittaile lämpöjä, varmasti niistä on hyötyä! Kyllä kai kaikki sen ymmärtää, ettei lämpöjen mittaus sataprosenttisen luotettavaa oo, mutta näyttääpä ainakin oikean suunnan. Ja onnea yritykseen, toivottavasti teillä tärppää!

Marie82: Häntä pystyyn ja uutta intoa tähän kiertoon!

Fanny78: Toivottavasti teillä asiat kotona järjestyy. Kurjuuksien kurjuus, täälläkin tulee vettä. Tottakai, kun on vapaa päivä.

Ja Romille antoisaa matkaa! :)

Sitten täällä oli joku uusi... Lumiuni? Tervetuloa mukaan kalastusmatkalle! :) Toivottavasti sulla on tärpänny! bd bd

Omasta navasta ei ole mitään uutta kerrottavaa. Tänään sain ovistikkuun ensimmäisen haalean viivan. Varmaan se ovis tulee loppu viikosta. Täytyykin toivoa paljon vauvansiemeniä synttärilahjaksi, ne kun on tuossa viikonloppuna.:)

Nyt vähän siivoamaan paikkoja ja sitten ajattelin lähteä kotosalla käymään. (Vähän vauvakuumetta nostamassa, siellä kun on maailman suloisin 4kk ikäinen vauveli.) Niin kun ei olis jo lukemat vielä riittävän korkealla. Ei taitais kuumemittari riittää, jos sillä vois tätä kuumetta mitata. :) On tää odottamisen odottaminen tukalaa, niin ku Ida tuolla totesi. Tämä haaveilu aika on yhtä odottamista, vaikkei vielä odotetakaan. Ei odoteta, mutta odotetaan... Heh, on tää suomenkieli ihanaa. :D

Plussatuulia kaikille!+++++++++++++++++

Khaos, kp 11/25-29

Vierailija
40/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin niitä tuntemuksia aamusta ja ostin tässä kauppamatkalla clearblue-raskaustestin ...en voinnut vastustaaa kiusausta....

Nyt en tiedä mitä ajatella kun se päivävirtsasta näyttää selkeetä PLUSSAAA. Mun menkkojen pitäis viikonloppuna alkaa voiko se pitää paikkansa?.. kuinka usein ko. testi antaa väärän vastauksen?

Nyt mä todella tuun hulluksi miks mä menin sen testin tekemään eihän me olla keritty pupuilemaan montaakaan kertaa...mä en voi uskoa tätä todeksi, miten mä nyt kestän odottaa viikonloppuun ja katsoa tuleeko täti käymään.

On kuin tulisilla hiilillä seisois.....anteeksi itsekkyyteni..... piti tässä Fannille (toivottavasti nim. meni oikein) joka kirjoitit ailahtelevasta miehestä-- toivottaa voimia...kyllä se miehelläsi ohi menee...meidän suvussa on yksi tohtoriksi väitellyt mies ja ihailin häntä hänen saavutuksistaan kunnes hänen vaimonsa kertoi minulle että ko. mies on kotona aivan kuin viisivuotias pikkupoika ja sosiaaliset taidot on mitä on. Eli siitä otin opiksi että jos mieheni joskus kiukuttelee niin täytyy vain vähän ymmärrystä antaa kun jokaisen miehen sisältä löytyy se viisivuotias pikkupoika.