Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*o* HelmenKalastajat *o* vk21

21.05.2007 |

Huomenta ja uusi pino auki!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja ANNLINN!!! Upeaa! ONNEA!!! Olikohan se sitten herkkä testi? Tai sulla ollut ovis aiemmin? Mutta siis plussa se sitten on, en todellakaan usko, että olisi vahingossa plussaa! ONNEA ihan sylin täydeltä! Ja nythän sille uudelle kehdolle olis tulossa käyttöä, ihanaa ;)

GALLIE, pahoitteluni menkoista :( Paljon plussaonnea seuraavalle kierrolle!!! Meniskö la jo maaliskuulle? Vai jäisitkö tänne meidän seuraan?

POCOLLE paljon jaksuja! Toivotaan, että teillekin vihdoin se kolmas nyytti tulisi nyt!

FANNYLLE myös jaksuja ailahtelevan miehen kanssa!

ROMILLE rentouttavaa matkaa! Nauttikaahan ihanasta ympäristöstä!

Omassa navassa ei mitään...Yritän olla ajattelematta liikaa. Ensi viikkoon kestää tätä piinaa.

Nyt syömään ja ehkä lepäämään.

Nelliina kp18/24-28 yk5 (dpo7)

Vierailija
42/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Ei kyllä mitenkään vois näyttää plussaa ainakaan mun mielestä, jollei todella oo plussa. Mutta hulluksi tulisin minäkin tuossa tilanteessa!

Ihanaa kuulla plussa-uutisia!!

Hauskaa keskiviikkoa kaikille! Pahoittelut tädin runtelemille!

Täällä odotellaan tätiä häipyväksi... eiköhän se viikonloppuna viimeistään *huoh*

Tikruäiti kp6/25-30??? yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea Annlinn!! Oletkohan sinä ensimmäinen plussannut helmikuisista? Hieno juttu!

POCO; niin, samalla linjoilla se minunkin gyne oli tuon keltarauhashormonin suhteen. Oli sitä mieltä, että vaikka minulla tiputtelua on viikkokin ennen kuukautisia, ei se välttämättä vaikuta millään tavalla raskaaksi tulemisen mahdollisuuteen. Minulle antoi kyllä sitten terolut-reseptin, mutta se oli enemmänkin että ota jos sinua se tiputtelu häiritsee. Kehotti jatkamaan ihan näin luomusti tässä vielä hyvän aikaa. Itse en meinaa vielä niitä teroja käydä ostamassa, katsotaan ensin onnistuuko näin. Ota noista nyt sitten selvää, taitaa tuo olla sellainen asia, mitä ei niin hirveän hyvin tunneta, kun kerran asiantuntijat ovat keskenään niin eri mieltä asiasta.

GALLIE; pahoittelut tädin vierailusta! Kurjaa kun tuli vielä myöhässä, että ehtii tetysti jo toivoa ovasti plussaa.

FANNY; tsemppiä, joskus se vain on tuollaista. Toivotaan, että paremmat ajat koittavat pian. Kovasti voimia :)

ON; odottelen tätiä saapuvaksi, jotta pääsisi taas toivomaan sitä vauvaa :). Vauvakuume yltyy, mutta jollakin tavalla silti aika rauhallinen mieli, sillä siinäkin on omat puolensa, jos vauvaa ei vielä kuulu. Saa vähän töitä eteenpäin, ja voi vaikka vähän matkustella miehen kanssa kahdestaan vielä tässä välissä nyt kun tuo esikoinen on jo vähän isompi.

Plussia kaikille, olikos joku tällä viikolla testaamassa?

Liisuliini 21/21-25 yk3

Vierailija
44/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että ensimmäinen (?) plussa saatiin tähän pinoon :).. Otapa meitä muitakin sitten samaan kyytiin ;)

ON: joku kyseli tämän viikon testailijoita *nostan käden ylös*.. Mutta vasta sunnuntaina voisi kai odottaa tuloksia, kun sillon tulee 10 dpo täyteen.. Mahdollinen ovis kun oli vasta kp 20 (tuntemusten mukaan) ja tosiaan ensimmäinen pilleritön kierto joten saapa nähdä.. Jännityksellä odotan.. Ja henkisesti yritän valmistautua siihen, että täti kurvaa paikalle.. Tuskaista odotusta..

Tuitu kp 26/?

Vierailija
45/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan kaikki helmenkalastajat :)

en vielä jaksanut nuita teitin viestejä lukee, lueskelen ne sit paremmalla ajalla :) ainoastaan AnnLii (meniköhän oikein:)) oli tainnut jo plussata, ONNEKS OLKOON!!!

Tänään täti kurvaili sit paikalle, vaikka oireet kerto ihan jotain muuta, täällä on tuttujakin nimiä joitten kanssa tuolla tammikuisissa piinailtiin :) mutta nyt sit yhessä piinaillaan täällä :)

Elikäs hiukan oudoimmille tiedoksi, mieheni kans yritetään ensimmäistä lasta ja yritys on alotettu 10/06 :) ikäeroo meitil on melkeen 10 vuotta :) mut ei se ikä meittii pahenna, eihän?? :D Ilmottauduin jo tuonne helmenkalastajiin tai lisäilin tiedot sinne, voiku tää täti menis pois et pääsis iha urakalla helmivauvaa tekemään :)

Mutta nähdään täällä :) ja anteeks ku tää viesti oli kokonaan mua, mut en oikeen osaa viel kellekään mitää sanoo, ku en nuita viestejä lueskellu viel :)

Mut nyt o kaikille plussatuulia ++++++++++++ paljon, paljon :) ja seuraavaan bussiin sit hypätään kaikki, eikö niin?? :)

an-nuliini

Vierailija
46/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli nukkua pienet päikkärit kun tuntui että meen aivan ylikierroksilla.

Miehellekin tekstailin asiasta päivällä mut se on niin rauhallinen viilipytty toisin kuin mä.

Miten saisin ajan kulumaan nopeammin?

Onneks lapsilla on nyt niin paljon asiaa (ei onneks riitoja) että aika menee heidän kaa jutellessa.

Odottelen tässä että mieheni tulee töistä ja sitten menemme lempiharrastukseni pariin ....VAUVATARVIKKEIDEN hipelöintiin hän lupasi viedä mut vauvaliikkeisiin samalla kun ostetaan kevätjuhla asut lapsille.

Lueskelin tässä myös noita vaunuesitteitä kun pojat ilmoitti että jos sä äiti jotku vaunut ostat niin värin pitää olla musta.

Mitä mieltä te kanssasisaret olette mustista lastenvaunuista?

Toivon hartaasti PLUSsäteitä Teille kaikille!

Vierailija
47/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava uutinen, olen onnellinen sun puolesta! Itse kavelin kuin pilvien paalla viela maanantaina aamulla ja tiedan sen ihanan tunteen kun on raskaana. Paljon onnea raskauteen ja nautihan taysilla!

Kiitos kovasti kaikille empatiasta. Eilen oli raskas paiva, mutta nyt jo vahan pirteampi olo, mutta aika vahan... Kylla taa tasta, onneksi on aina uusi yritysmahdollisuus.

Meilla on iso muutos edessa, muutamme pk-seudulle taalta rapakon toiselta puolen! Eli en paase koneelle vahaan aikaan, mutta heti kun paasen, niin tulen lukemaan kuulumisianne. Anteeksi vain, nyt en ehdi kommentoida muuten, mutta toivotan onnea itse kullekin vauvan yritykseen!!

Gallie

Vierailija
48/96 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNLINN onnea onnea hurjasti plussasta....olen hyvällä tavalla hymyillyt ' keräilyharrastustasi' -osaisipa sitä itsekin ottaa kaiken irti jo haaveiluajasta!Mutta nyt kaikkea hyvää pienelle piiperölle!

Aiemmin jäi mieleen,oliko LUMIUNI? (anteeksi,nyt en ihan tarkkaan muista oliko nikki noin...)....mutta minulla esikoiselta,ja siltä ainokaiselta,alkoi tuhru kiinnittymisen aikoihin,ja jatkui melkein viikolle 6.Välillä tuli kirkastakin siinä viikoilla 5-6.Eli pidetään peukkuja ja varpaita sinulle ja ++++ tuulia+++.

On kiva lukea tätä palstaa,kun kaikki ovat niin iloisen energisiä,vaikka täti edellisellä (ja jo tälläkin- ) kierrolla yllätti.

Ovispongareille hyvää tärppionnea ja pitkää pinnaa piinailijoille!!!

Ja tädin yllättäneille voimia ja tuota iloista energiaa uuteen kiertoon!

Niin ja kateellisena reissulaisten matkoista lueskelen -Hyviä ja antoisia matkoja!!!!

ON:Aiemmin kirjoittelin,että tämä kierto on mennyt harakoille,kun iltalämmöt puuttuvat...puuttuvat edelleen,paitsi siitä oletetun oviksen jälkeisestä ensimmäisestä päivästä ja tästä illasta -mitä sitten lieneekin tarkoittaa??Illatkin ovat olleet yhtä lentoa,ja aamutkin epäsäännöllisiä heräämisiä täynnä,joten ehkei kannata näihin tai puuttuviin lämpöihin luottaa...(haluan elätellä toiveita,kuten varmaan huomaatte...pikkuinen kuume kun vaivaa ;-)....)

Niin ajattelin vaan kysäistä,että mistä mahtaa johtua todella huomattava turvotus koko vatsan alueella sen oletetun (todennäköisemmin sen puuttuvan) oviksen jälkeen?? Onko muilla koskaan moista ollut? Onko se merkki siitä,että ovista ei ole tapahtunut vai siitä,että on?? Muistan minulla olleen turvotusta ennenkin,mutta silloin en kyllä tarkkaillut itseäni näin.Ja ne kamalat aamuyön hikoilut? Ihan kuulostaa vaihdevuosilta?! ;-) Josko jollain teillä kokemusta tai oikeaa tietoa tai huhukin ehken auttaa...tai ainakin viihdyttää ja saa hymyilemään ;-)

Nyt ' ukkelin' viereen sohvalle ja sit petiin poikasen tuhinoita kuuntelemaan

PauliNea kp20/27-30, tjot 8

Vierailija
49/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista ja ihanasta kanssaelämisestä!

Pelkään vaan tippuvani täälta pilvistä. On niin suuri mahdollisuus että jokin menee pieleen....keskenmeno, tuulimuna, kohdun ulkopuolinen raskaus.

Ei mulla ole mistään niistä kokemusta mutta aina jokin niistä jonkun kohdalle sattuu niin miksipä ei minun.

Mutta mikä tässä elämässä olis varmaa voihan sitä jäädä auton alle tai sairastua syöpään.

Mä oon ollu joka raskausajan tosi ylihysteerinen (onneks mun mies on aivan erilainen ). Toivon hartaasti PLUSSAAA++++++ teille kaikille.

Vierailija
50/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta siis vaan neitoset!

Ihan eka: ANNLINN: ONNEA TUHAT KILOA!! :) Eka plussa helmikuisiin, huraa!! Toivottavasti tulemme sankoin joukoin perässä! Uskon kyllä, että hermostuttaa ja aiheuttaa jopa lievähköä hysteriaa, kun on niin suuri huoli. Tsemppiä! Eiköhän kaikki mene hyvin.

Gallie - Hyvää muuttoa. Se on yhdessäkin maassa niiiin stressaavaa, että en edes voi kuvitella millaista se on mannerten välillä. Koettakaahan jaksaa. Meillä on kans muutto edessä kuun vaihteessa ja ei kyllä yhtään houkuttele se homma.. Uusi koti on ihana, mutta miten sen muuttovaiheen voisi ohittaa ja sitten olisi jo asumassa ihanassa, rempatussa uudessa asunnossa????? :)

PauliNea - En kyllä yhtään osaa sanoa vastausta kysymykseesi, en edes viihdyttävää huhua. Toivottavasti viisaammat auttavat...

An-nuliini - Tylsää nähdä sinutkin täällä.. Tai siis tietty saat tulla :) ei sillä, vaan mä jo olin niiiin varma, että plussaat ja näemme seuraavan kerran o-puolella jos itse sinne joskus päädyn. Pahoitteluni siis tammikuisista tippumisesta. Uuteen nousuun, vai mitä?! :)

Liisuliini - Vai meni kierto harakoille. Noh, toivottavasti tulee menkat pian, että pääsette taas yritykseen.

Tikruäiti - Hauskaa! Meillä on samat kp:t, päästään jännäämään ihan samassa tahdissa. Mun kiertokin vois olla about sun kanssa samoissa mitoissa, tai pari päivää pidempi, en oikein tiedä. On pillereiden jäljiltä vähän sekaisin. Mut mennään käsikynkkää tuonne helmikuisiin odottajiin! :)

Khaos - Hyvää syntymäpäivää jo etukäteen! Toivottavasti saat toivomiasi lahjoja.. ;)

Fanny - Tsemppiä teille. Parisuhteessa tulee ärsyttäviä jaksoja. Ehkä teillä on sellainen nyt. Kauan olette olleet yhdessä? Joko on tilanne helpottanut, vai vieläkö tuntuu ahdistavalle? Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.

Väiskitär - Mites meni työhaastattelu???

Terkut myös muille! Lumiuni tais olla uusi, tervetuloa!

ON: Samaa vanhaa. Alkukierto. Mies patistelee gynelle, kun oli viime kierrossa se haamu, ja nyt menkat on ohi ja edelleen tuntuu " pistos" samassa kohdassa kuin ennen menkkoja. Kun mä kuvittelin silloin ennen tätiä, että just siihen kohtaan se yritti kiinnittyä ja nyt kun se ei onnistunut, niin mikäs siellä vielä kaivelee? Mun mielikuvitus? Noh, pitäs vissiin muutenkin mennä tsekkaukseen, kun en oo pariin vuoteen käynyt kunnollisessa.

Mut muuten treenit täällä vaan jatkuu helmen kuvat silmissä. :)

- Paaru kp6/27-33 ehkä??

Vierailija
51/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla kun muistan vastaan siihen vaunujen värikyselyysi...meillä mustat vaunut (Hartan Skater X) ja ollaan oltu väriin ja vaunuun tosi tyytyväisiä. Tilattiin Saksasta.

Kiitos myös hyvän matkan-toivotuksista! Toivon itsekin että matkasta tulee leppoisa ja rentouttava, meillä on ollut aika raskas talvi, poikamme oli avosydänleikkauksessa tammikuussa.

Jeps mutta tämä oli tällainen pikapyrähdys, täytyy lähteä puistoon pojan kanssa, ollaan jo myöhässä sovitusta ajasta ystävien kanssa kun nukuttiin jopa 9 asti.

kp 18/24-26

Vierailija
52/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepä terve kaikille!!! Ryhdynpä minäkin jännittämään porukassa. Poikamme tulee pian 1;2 ja viime kierrolla tein jo ekan testin, mutta eipä tärpännyt. Emme kyllä olleet kovin säännöllisesti yrittäneetkään, joten tulos ei ollut suuri yllätys. Kuitenkin hiukan nyyhkyttelin sitäkin...

Nyt on taas ollut ovisaika ja kovasti ollaan pantu toimeksi. Jotenkin jännitän kauheasti sitä, että kuinkahan kauan tässä saa odotella ennen kuin pääsee odottamaan. Oviksesta olen melko varma, että se siis nyt oli. Toisaalta kierto on ollut vähän epäsäännöllinen, kun lopetin imetyksenkin vasta muutama viikko sitten. Menkat on ollut kuit. jo muutaman kerran, joten toivoa on...

Menenpä tuonne laittamaan tietoni listaan, kun nyt on vielä aikaa. Poika on kunnon päiväunilla.

Nyt olen unohtanut kaikki nikit ja mieleeni tulee (hieman vastavuoroinen ollakseni :) että onnea paljon plussanneelle. Ai juu, muistankin: Annlinnille!!! Ja muille mukavaa jännitystä!

t. Prunelle

Vierailija
53/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peukkuja kovasti jännäjille bdbdbdbdb!!

paaru: juu huomasin juuri itsekin noi meidän samat kp:t. Mennään ihan mielellään yhdessä odotuspuolelle. Mua tosin vähän hirvittää, kun miehellä on just Viroon työreissu oletettuna oviksen aikana. En aio tikutella koska kuolen jos bongaan sen juuri silloin. :/. Mut jos sulla tärppää niin tuun sit perässä ;) Juu ja munkin kierto on kovin epäsäännöllinen juuri poistetun hormonikierukan vuoksi... olettaisin

Plussatuulia kaikille puuuuuuhhhh ++++++ :)

Heis taas!

Tikruäiti kp6/25-30 noin...

Vierailija
54/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelusta selvitty, on se vaan sellaista tykitystä, että ei meinaa ehtiä omia ajatuksia pistämään kasaan, kun tulee taas seuraava kysymys, mutta katsotaan,ensi viikolla sitten jännätään sitä.

Ja paljon onnea Annlinnille, ihana tunne kun se plussa paukahtaa. Ja tervetuloa uudet kuumeilijat tilaa riittää varsinkin jos käyttää Rexonaa :-) No joo siinä oli päivän kevennys.

Tsemppiä teille piinailijoille, hengessä ollaan mukana, perässä tullaan jonkun ajan päästä. Ja peittojen pöllyttelyä oviksen bonganneille.

Minä itse: Ovis tuli tosiaan tikkjen avulla löydettyä, koska tänään oli puhdas neg. Eilen illalla oli jännä tunne, mahaa alkoi polttamaan oikien kovin ja vähän ajan päästä oli vatsa aivan löysällä ja samalla tuli limat, onkohan mitään yhteyttä vai hetken toimintahäiriö se oli. Kokemusta? Olipas ällöä tekstiä, no se siitä joten kohta siis alkaa oireiden bongailu ja kehitellääb vakka mitä raskausoireita.

Oletteko käynyt katsomassa sen uuden äitiyspakkauksen Kelan sivuilta? On muuten aika hyvän näköinen...

Mutta mä lähden nyt hakemaan jäätelöä suurempaan makean nälkään.

Väiskitär kp 24/34? yk 2

Vierailija
55/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, mä kirjoitin vahingossa tonne toiseen helmijuttuun vähän tietoa itsestäni..=)

Eli uutena tulen tänne helmikuun nyyttiä toivomaan.

Toista lasta ollaan toivottu jo 04/06 asti ja clomit on meillä apuna nyt 3kk;tta olleet,en todennäköisesti ilman niitä voi tulla raskaaksi. Muutamia oireita on ja olen vähän positiivisemalla mielellä.

Myös muutama oire on; 2päivän ajan on ollut menkkamaista kipua&vellontaa vatsassa ja nukuttaa kokoajan. Mutta 50/50% ettei tule paha pettymys.

Vierailija
56/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussasta Annlinn!! Mahtavaa, eka plussa helmikuisiin. :) Toivottavasti avasit nyt sellaisen plussaputken. Pitäisköhän meidän muidenkin alkaa harrastamaan tuota vauvatavaroiden keräilyä.. Sillä kun näyttää olevan positiivinen vaikutus. ;)

Ja tervetuloa Daniel05. :) Tännehän mahtuu..

Minä oon ilmeisesti saanu kevätflunssan hoitolapsilta. Kurjaa... Kurkkua pistelee ja nenä tukossa. Kuumettakin taisi yöllä jonkun verran olla. Ei kiva olo siis. :( Ei täällä oviksen suhteen vieläkään mitään uutta. Tulin vain lukemaan teidän muiden kuulumisia ja kyllä kannattikin tulla, kun täällä näin mukavia plussauutisia oli. :)

Plussatuulia kaikille ja tärppi onnea muille oviksen oottelijoille. :) Hypätään porukalla Annlinnin matkaan.. Toivottavasti oot isolla bussilla liikkeellä. :)

Khaos kp 12/25-29

Vierailija
57/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa myös sinulle!! :)

Vierailija
58/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussauutiset on aina niin ihania!

En ole aikoihin käynyt ja nytkin vain nopeasti kirjoitan kuulumiset. Oma kroppa on kenkkuillut koko kuukauden. Ihan vauvantekoon liittymättömiä juttujakin on ollut ihan liikaa; mm 2 kertaa vuotavat peräpukamat ja kerran kahden päivän kuume. Alkukierrossa (siis menkkojen jälkeen kuitenkin) mahaa sattui aivan vietävästi pari päivää, mutta luulen sen johtuuneen ulostusongelmista mistä sitten nuo peräpukamatkin putkahti. Yök.

Minusta tuntuu että täällä ei ovuloitu ollenkaan tässä kierrossa. En kyllä sillä silmällä ole ennen itseäni tutkinutkaan, vasta vähän aikaa sitten tajusin mitä ne tajuttomat limat aina välillä on. Mutta tämä kuu on ollut kuiva kuin sahara, ei mitään tietoja limoista. Paitsi nyt. Mitäs tämä sitten on? Koskaan ei ole kierto ollut niin pitkä että ovis vois olla vasta nyt. Pillerithän kyllä lopetin vasta 2kk sitten. Pupuilu jäi päivinä 15,16,17 kokonaan pois juuri sairasteluideni takia, mutta ovulaatiosta ei tosiaankaan ole mitään tietoa. Mahdollista ovulaatio varmaan on ilman oireitakin, mutta kuinka yleistä? Kertokaa viisaammat.

Juhlahumua koko tämä toukokuu. Kiirettä pitää siis.

-possumunkki 22/28 yk2

Vierailija
59/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä täti alkaa pikkuhiljaa pakkailla laukkujaan..toivottavasti seuraavaan vierailuun menee reilusti yli vuosi ;)

ovistikut oottelee kaapissa, testailut aloitan tuossa kp11->

vielä pitäisi jaksaa ootella ovista ja sitten vasta pääsee piinailemaan..kyllä tää alkukierto on aina ihan kamalan tylsää aikaa :/

piinailijoille plussatuulia +++~~~!!

marie kp4/26-29 yk5

Vierailija
60/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kp24/28-30 menossa jo.=)

Esikoinen on tosiaan syntynyt 12/05<3