Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*o* HelmenKalastajat *o* vk21

21.05.2007 |

Huomenta ja uusi pino auki!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon AnnLinn plussasta, toivottavasti tullaan muut perässä!!!!

On tosi kiva kun ihmiset on niin eri vaiheissa kierrossa, toiset kun plussailee niin toiset vasta alottelee oviksen bongailua... annetaan samalla toivoa toinen toisillemme!

Mulla tosiaan viikon viimeinen viesti. Lähden huomenna töitten jälkeen Helsinkiin kaverin polttareihin ja tulen sitten sunnuntaina takasi. En ookaan ollu erossa esikoisesta vielä näin pitkään koskaan, vain yhden yön reissuja. Toivottavasti on hauska viikonloppu, enkä koko ajan ehdi piinaile. Ens viikon ti/ke pitäs tädin periaatteessa tulla... toivottavasti ei. Nyt tuntuu massussa sellasta pientä jännitystä, toivottavasti en vain kuvittele.

Mitäs suunnitelmia teillä on viikonlopuksi?

t. SannaNu kp 20/24

Vierailija
62/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut Annlinnille! Vauvalle paljon tarrasukkia mukaan!

Tervetuloa Prunelle ja daniel05 mukaan helmikalastajiin!

(.) Täti ilmoitteli jo eilen tulostaan ja tänään on sitten hanat auki. Eli uusi kierros alkaa taas. Toivottavasti vähän paremmalla onnella tällä kertaa. La menkkojen mukaan siirtyi nyt sitten helmikuun viimeiseen päivään, eli nippa nappa mukana ollaan vielä. En kyllä yhtään tiedä tulevan kierron pituutta vielä kun kierto on vaihdellut 28-38 välillä. Eli pitkän kierron sattuessa saatan oikeastaan maaliskuisiin kuuluakin, mutta täällä nyt ajattelin kuitenkin olla tämän kierron loppuun saakka.

Lopuksi vielä paljon onnea ovismetsästäjille ja pitkää pinnaa piinailijoille!

Hyvää viikonloppua kaikille toivotellen,

Pikkupapu kp 1/28-38 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallie: Voimia muuttoon! Täällä p-k seudulla on hyvät harrastusmahdollisuudet, lastentarvikeliikkeitä joka kulmassa eli tervetuloa tänne!

Paaru: Sulle myös voimia muutton! oletko varma että menkat oli oikeat, joillakin voi vuotoa tulla alku kuukausina toivotaan että ultrassa tuliski" iloinen ylläri" .

Romi: Hauskaa matkaa olet todella sen ansainnut.

Tikruäiti: Pyydä miestäsi perumaan työmatka eihän sellainen sovi jos ovulot juuri silloin. Korosta että miehelläkin on velvollisuuksia( vähän huumoria mukaan....)

Väiskitär: Pidän peukkuja sulle työpaikan suhteen. Kävin katsomassa uuden äitiyspakkauksen ja mustakin se on aivan ihana. (olen aina valinnut äitiyspakkauksen rahan sijaan eli kokemusta on huonommastakin....)

Tervetuloa uusille mukaan mahtuu....

Khaos: Suosittelen tätä mun vauvantarvike-harrastusta todella lämpimästi.Teen juuri listaa mitä aijon ostaa ja mitä en missään tapauksessa osta. Olen isolla bussilla liikkeellä eli hypppää mukaan vaan.

Tuntemukset alavatsassa vaan vahvistuu ja toivon ettei tätikään huomenna paikalle ilmaannu. Vielä pari viikoa kun menis niin pääsisin ultraan jossa vois pois sulkea muutamia ikäviä asioita( tuulimuna ja kohdun ulkoinen). Toivon sydänmestäni että viikonloppuna ja ensiviikosta löytyy muitakin plussaajia. Siirrytään sitten yhdessä tonne odottajiin.....+++++tuulia kaikille ja pieni kevennys tähän loppuun... HANKKIKAA VAUVATARVIKKEITA

Vierailija
64/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut sellaisille joille täti kurvasi kyllä&onnea uuteen kiertoon.

Mä oon nyt eilisestä asti mittaillut lämpöjä ja ne nousee tasaisesti,eli pitäs olla hyvä merkki=)

Vierailija
65/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari uutta oli tullut mukaan, tervetuloa lämpimästi!

Pikkupavulla alkanut menkat :( Mut kiva että jäit vielä seuraamme! Onnea tähän kiertoon! Niin ja eikös tänä vuonna ole helmikuussa 29 päivää?! Erikoista, jos syntyisi just sinä päivänä. Ei ole kovin usein synttäreitä ;) Heheh...

Omassa navassa ei edelleenkään mitään uutta. Tai no jos ääneen uskaltais nyt sanoa, niin muutaman kerran on vihlassut alapäähän?!?! Vaikea selittää...Mut no joo...Toivon kovasti raskautta, mutta pelkään pahinta...Jos ei alkuviikosta ole tullut mitään tuntemuksia, niin jään odottelemaan menkkoja :(

Plussia kaikille!

Nelliina kp20/24-28 yk5 (dpo9)

Vierailija
66/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanan BabyBjörn, babysitterin löysin ei ollu tollaista sillloin kun nuorimmaiseni oli vauva. Oli pakko ostaa kun se sattui olemaan tarjouksessa ja niin hurjan söpö farkkukangas.

Nyt metsästän vielä turvakaukaloa , vaunut olen valinnut (emmaljunga edge duo combi) ja odotan vain syksyyn että tulee uudet värit. Tällähetkellä pidän eniten mustasta, junglesta, ja copperista.

Sitten keskityn vain kestovaippojen hankintaan sekä ompelen lakanat kehtoon. En varmaan hanki mitään muuta.

Onneksi viikonloppuna on niin paljon ohjelmaa etten varmaankaan kerkiä vauvatarvikkeita miettiä.

Voi miten ihanaa olisi jos meillä olis jo sellanen söpö vauva jota voisi vaunuissa työnnellä kun toi eskarilainen on sellaiseen aivan liian iso.

Aivan ihana on lukea teidän muiden juttuja miten teillä eletään sitä pikkulapsi aikaa. Vaikka kyllähän mä joka päivä sanon mun eskarilaiselle että se on mun vauveli mutta hän on niin omatoiminen että ihan itku tulee kun mulla ei ole mitään hoidettavaa.

Tässä nyt vähän mun hölmöjä mietteitä taidanpa mennä noita vessoja siivoamaan..........

Vierailija
67/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annlinn - Sulla on kyllä toi harrastus jo tosi pitkällä! :) Ihanaa varmasti katsella tavaroita ja nähdä jo pikkuinen niissä. En usko mihinkään valekuukautisiin itseni kohdalla, kyllä vuoto oli niiiiin menkkamaista, että ei paremmasta väliä. Ja kävin eilen gynellä ihan perustsekkauksessa, eikä se edes vihjaissut, että voisi olla niin käynyt, että edelleen siellä joku olisi. Että ihan reilusti tässä helmikuisissa ollaan! :)

Pikkupapu - Pahoitteluni. Hauskaa silti että pysyt tosiaan vielä helmikuisissa! :)

Daniel05 ja Nelliina - bdbdbdbdbd!! Teillä on molemmilla piinallisimmista piinallisimmat päivät menossa. Pitkiä hermoja!

ON: ei uutta auringon alla. Vanhoilla mennään. Alussa ollaan jne jne. Kattellaan....

- Paaru kp8/27-33, yk4

Vierailija
68/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nelliinalle ja Paarulle toivotuksista! Kiva on jatkaa teidän kanssanne!

Nelliina, joo 29.2 olisi tosiaan seuraava laskettu aika. Ei kovin kiva päivä syntyä, lapsen kannalta ajateltuna. Milloinkohan niitä synttäreitä sitten vietettäisiin; 28. päivä varmaan?

No, olen kuitenkin vakuuttunut siitä, että kun esikoisen kanssa meni melkein kaksi viikkoa lasketun ajan yli, niin eiköhän seuraavakin raskaus mene taas saman kaavan mukaan. Eli lopulta maaliskuun puolella syntyisi. Onhan sitä aina mukava miettiä kaikkea, mutta tosiaan vähän liian aikaista pohtia niitä sen syvällisemmin kun kierto vasta alussa.

Mutta ei ole liian aikaista pitää Nelliinalle ja Daniel05 paljon peukkuja! bd bd bd bd

Vierailija
69/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi taas klassiset kurjat, eli tarmolla näpytelty viesti katosi lähetyksen jälkeen jonnekin. Ei muuta kuin näpyttelemään uudestaan. Tässähän tämä odotuksen odotus mukavasti kuluu.

Laskeskelin tuossa juuri kalenterista, että nykyisin huikean kolmen kierron perusteella kierto näyttääkin olevan jopa 35 päivää!! Ennen esikoista se oli vaan 29-30 päivää. Nyt on siis vasta 18/35 pahimmillaan, vaikka siis olen kokoajan laskenut 18/30. Hö. Toisaalta olin lähes varma, että ovis olis ollut muutama päivä sitten. Ton kierron mukaan se olis vasta tulossa, joten täytyy edelleen pysyä ahkerana, kun on kunnon vauhtiin päässyt ;) Tänäänkin on jo varmisteltu, että frekvenssi pysyy riittävän tiheänä...

Mullakin on tuntunut vähän tuntemuksia alavatsassa ja olen optimistisesti toivoillut, että sillä olisi jotain tekemistä kiinnittymisen kanssa. Mutta jos siis ovista ei edes vielä ole ollut, niin kyllä nyt jo naurattaa... Miten teillä on kierto palannut synnytyksen jälkeen. Onko se ollut tällai vähän viivästynyttä verrattuna aikaisempaan eka kierroilla? Vai onko ollut jopa ihan sekaisin? En nyt viitsisi heti tikuttelemaankaan ruveta... Mutta kyllä heti viime kierron lopulla testailin, mutta kuten mainittu, tätiliini olikin vain juuttunut liikennevaloihin. Testi siis nega ja itku pääsi - vaikka ei edes oltu mitenkään kunnolla yritetty/ajoitettu.

Kamalaa sit piinailla se viikko. Kun tekisi mieli heti alkaa testaamaan, mutta järkevää olisi vähän odottaa - ja sit jos se täti mokoma kuitenkin tulee!!! No tiedätte kaikki varmasti tunteen...

No nyt meille tulee vieras, voin vaikka jatkaa sen lähdettyä. Toivottavasti tää nyt tulee listalle.

Kuulemisiin ja ihanaa pe-iltapvää,

Prunelle

Vierailija
70/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kannustuksista, tuntuu välillä etten ekstä housuissani kun tunne on " niin erinlainen kuin ennen" .

Mä en ees viitsi kertoa kierrostani synnytyksen jälkeen se on niin pitkä tarina.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille, minä odottelen pojan kanssa miestä kotio,pääsee vasta 22.00 töistä.

Onkos tällä palstalla hymiöitä käytössä?

Vierailija
71/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa perjantai iltaa kaikille!

Ilmoittaudun mukaan yritykseen ja kuumeiluun. Olen jonkin verran taustaillut aiemmin tammikuisia, mutta kierto vei helmikuisiin.

Olin myös odotuspuolella marraskuisissa, mutta putosin maaliskuun lopulla. Nyt yhdet menkat km:n jälkeen ja uusi yritys alkaa :)

Onnea ANNLINN valtavasti, ja hauskaa lukea ihanasta harrastuksestasi.

Plussa +++ ++ tuulia kaikille paljon!

Itselläni kierron alkupäivät meneillään, ja aika kulkee niin hitaasti.. Olisipa jo piina päivät ;)

Pahoitteluni ).( viestistä, täytyy lukee paremmalla ajalle teidän keskustelut, jotta pääsee kommentoimaan.

Nyt takaisin siivouksen pariin.

Mariia83 kp6/28-34

Vierailija
72/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä pitäny pienehköä palstataukoa ja keskittyny turhaan taisteluun voikukkia vastaan pihamaalla..!

Mutta iloisia uutisia oli heti odottamassa täällä! =)

Paljon onnea Annlin! Toivottavasti et pahastu vaikka lupaa kysymättä päivitin sut jo plussanneisiin?

Olehan nyt se moottori joka kiskoo meidät kaikki mukaan! ;)

Ja hirmu paljon tervetuloa uusille mukaan! Meidän listahan alkaa näyttää jo hienolta, kun on porukkaa paljon! Toivottavasti se on pian täynnä odottajia! =D

Mä tässä haikeilin juuri, samalla kun päivittelin. Mun kuopuksen la oli 8.2.05, no hän synty kyllä vasta 23. päivä, mutta oispa ihanaa, jos nyt tärppäis ja pääsis siihen samaan, karkauspäiväkin kävis vaikka hassulta tuntuiskin! =) Tuo helmikuu oli ainakin minusta loistava aika synnyttää... *huokaus*

Oli muuten siihen aikaan synnärillä melkosta ruuhkaa, hmm. tietäköön se kunnon plussa-aaltoa tähän meidänkin pinoon! ;)

Nyt on pakko jättää muut jutut kommentoimatta, ois niin paljon asiaa, mutta pakko mennä uinumaan.

Onnea matkaan jokaikiselle!

piipaa kp 18/30 dpo 3

Lämmöt muuten nous ihan kivasti joten kyllä mä ihan väitän oikein oviksen tunnistaneeni nytkin! Alotin lugetkin vasta tänään, kun halusin nähdä miten lämmöt nousee ilman niitä ja ihan hyvältä näyttää!

Tässä mun käyrä, laitelkaahan muutkin niitä käyriänne näytille!http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

Vierailija
73/96 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa00: Ihanaa kun sinustakin kuulee, toivottavasti me kaikki päästään pian odottajiin nimittäin en kyllä mene sinne yksin. Kiitos päivityksestä, eikö täällä ollut muitakin plussanneita???

Musta olis kivaa syntyä 29.2 olis ainakin vähän erilaisempi kuin muut ihan sama on se kun meidän tuttavapiirissä on kaksoset joilla on eri syntymäpäivä toisella on joulukuun 12 ja toisella joulukuun 13 sitä anoppi ihmetteli hetken että miten se voi olla mahdollista jos ne on kaksoset. (Arvatkaas naurattiko?) Kyllä se sitten hänelle rautalangasta väännettiin että jos toinen syntyy 10 vaille 24 ja toinen 5 yli 24 eikö se ole silloin eri päivä.

Tämä palsta on niin positiivinen ja mielyttävä mutta ikävä kyllä odottajien palsta ei ole samanlainen (johtuuko sitten hormooneista )vaan siellä yritetään masentaa ja syyllistää (luin muutamia juttuja ja tuli tosi kolkko olo).

Huomenna lähdemme retkelle lasten kanssa grillimakkaraa löytyy ja omenoita sekä retkeilymieltä. Saa nähdä milloin tulemme takaisin kun on tarkoitus lintuja bongailla.

P.S Sain tänään mieheltäni lahjaksi 50cm potkuhousut arvatkaas miten söpön pienet ne olivat. Eipä muuta kuin heipparallaa!!!!

Vierailija
74/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun muistan ANNLINNille piti tulla kertomaan että, Oulunkylän Fashion Forumissa on tänä viikonloppuna ystävänmyynti ja siellä myydään Kinderitin vauvan/lastenvaatteita! Viimeksi kävin niin sai bodeja ja potkareita jopa eurolla, neljällä eurolla jne jne. Ihan jos sinua kiinnostaa ja ehdit, taitaa olla huomennakin sunnuntaina auki.

Noin muuten omaa napaa niin eilen oli vatsa sillain menkkamaisen kipeä ja alavatsaa vihloo vieläkin. Menkoille liian aikaista, pitäis just sopivasti reissun päällä alkaa. Toivoin jo hiljaa mielessäni että sattuisikohan samalla tavalla kuin esikoista plussatessani...tein plussan lomamatkalla, jospa nyt taas...olisipa kiva.

No nyt aamukahvin keittoon ja tänään pääsen jalkahoitoon, ihanaa.

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia! Ja jos en koneelle kerkiä ennen reissua niin plussatkaaaaaa.....niin on kiva tulla lukemaan sitten reissun jälkeen.

kp 20/24-26

Vierailija
75/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, täti saapunut! Pääsee siis taas toivomaan sitä vauvaa :). Edellinen kierto meni meillä siis ajoituksen kanssa ihan harakoille. Nyt kyllä ollaan sitten tarkkoina, että peitot heiluvat reippaasti noin viikon kuluttua.

Piipaa; meidänkin esikoinen on syntynyt helmikuussa, ja haikeasti minäkin muistelen esikoisen syntymää, ja mietin kuinka kiva olisi kun nyt tärppäisi :)

Mukavaa viikonloppua kaikille, toivottavasti kohta saadaan lisää plussia!

Liisuliini

Vierailija
76/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa ja Liisuliini: Täällä yksi synnärimuistelija joka katseli eilen illalla esikoisen synnärikuvia tippa silmässä ja haaveili kovasti uudesta keikasta... Meillä esikko oli kevätvauva (4.4) Ja Liisuliinille pahoittelut tädistä ja onnea uudelle kierrokselle!!!

Romi: Toivotan oikein plussantäyteisä matkaa!!! Ja kevyitä askelia...

Annlinn: Toivottavasti pääsitte sisätiloihin, ettei tullut sadetta niskaan. Vai peruuntuikohan retkeily. Ihan hurja kaatosade tuolla on! (Tosin itse nautin, kun pöly laskeutuu, kun olen astmaatikko...) Olen kovasti jo miettinyt, mitä kaikkea tulevalle pienokaiselle täytyisi hankkia. Täytyy katsoa, ehkä kesäkuussa Pariisista!

Mariia: Tervetuloa ja Kärsivällisyyttä. Kohta on jo ovisaika ja sit pian piinailu alkaakin! Hmm... Tuo mun pitäisi sanoa itselleni! Siis että kärsivällisyyttä :)

Daniel: Tuu sit heti kertomaan, kun jotain uutta tapahtuu. Muakin alkaa jo pian jännittää :)

ON: Aamulla heräsin siihen että mua oksetti ihan kunnolla. Ei siis vaan pikkuisen ollut pahoinvointia. Olin ihan intona sen minkä siltä oksetukselta saatoin. Edellisellä kerralla nimittäin pahoinvointi alkoi HETI ja oli tosi voimakasta n viikoilla 5-16. Ja nautinkin useita tippaperiodeja sairaalassa. En nyt toivo että samaan rumbaan joudun, mutta jos joudun, niin onpa hyvää odotettavaa.

Tosin mulla on ollut ruokahaluttomuutta ja ajoittaista pahoinvointia muutenkin, ja olen laihtunut viimeaikoina ihan alipainoiseksi. Sitä tutkitaan parhaillaan :( Välillä olen ajatellut että pitäisi malttaa yrittää lihoa ennen uutta raskautta, mutta kun ei siitä koskaan tiedä. Ja pian olen jo kolmenkymmenen ja haluaisimme kenties vielä useita lapsia. (Nyt siis meillä vasta yksi 1;2).

Onko muilla näitä rankkoja pahoinvointitaustoja?

No anteeksi kun tuli näin oksetusviesti :) Nyt ryhdyn siivouspuuhin kun esikoinen on päikkäreillä.

Plussaviestejä odotellen teidän,

Prunelle

Vierailija
77/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellekin jo sanoin, että en minä kyllä raskaana ole, kun tuntuu, että ovista ei ollenkaan tullut (ihan vaan sen takia kun ne limat puuttui). Nyt on kuitenkin aivan järetön piinailu päällä. Että jos kuitenkin. Eilen rakasteltiin ja jotain ruskeaa töhnää tuli hitusen. Ja tänäänkin jos pyyhkiessä paperia oikein suurennuslasilla (ei oikeasti) syynäili, niin saattoi siinä jotain rusehtavaa olla. Että mitäs tämä nyt sitten on? Alavatsaa sattuu välillä aivan vietävästi. Esikoisesta kerroin miehelle hänen tullessa työmatkalta, ensi viikolla miehellä on työmatka samaan paikkaan, olisi kiva ottaa hänet samalla tavalla vastaan kuin viimeksi. Hymy.

-possumunkki 24/28

Vierailija
78/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut taas pitkä pino....anteeksi,mutta odotan poikasen heräävän hetkenä minä hyvänsä päikkäreiltä,niin en ehdi ottaa kynää ja paperia ja kirjoitella asioita ylös ja kommentoida....miten te muut sen teette?Kahdet sivut auki varmaan...?

Tulin vaan tarkastamaan,kuinka piinailijoiden laita on ja millaisia meheviä oireita on ilmestynyt!!!!Edellä epäiltiin,että ovista ei ole ollutkaan,niin minäkin epäilin.Joku taas kirjoitteli raskauspahoinvoinnin vieneen usein sairaalaan....itsellä ei yhtään sairaalakeikkaa,mutta pahoinvointi,hirveä sellainen oli 24 h/vrk ja viikolle 20 saakka -yäks todella!!!

Toivottelen kaikille joko ihania ja ' tehokkaita' pupuilija tai nautinnollisia piinapäiviä ja paihoitteluja tädin yllättämille ja tervetuloa uudet!!!

ON:Anteeksi kun näin pian omaan napaan ryntäsin,mutta....Taidan sittenkin alkaa piinailla, vaikka aiemmin munista epäilin puuttuvien iltalämpöjen takia,sillä....aaapuuuaaa....kävin äsken wc:ssä,kun kohtua on tänään särkenyt ,ja pyyhkiessä tuli tuhrua paperiin!!!!!!

Heti otin vuoden 2005 kalenterin ja laskin:kp23 alkoi tuhru (kiinnittymisestä silloin ja kp26 testasin haamun,joka nyt nukkuu päikkäreitään).Tänään on kp23 ja kierto kylläkin 27-30,vaikka silloin se oli aikaslailla 27-28.

Tuhrutus alkaa aina vasta yksi päivä ennen tätiä,eli aikaisintaan kp26....Muita oireita kuin alamahan särkyä ja ajoittaista rintojen särkyä (jota ei nyt imetysaikan ole ollut vaikka täti onkin säännöllisesti vieraillut).Ja pientä kirkkaan liman lisääntymistä aamulla...

Olen kyllä nyt aika sekaisin ja ihmeisäni ja jännittynytkin.Tulen kyllä kertomaan,jos täti jyrää päälle....huh...

++++tuulia helmen kalastukseen kaikille tasapuolisesti!!!

PauliNea 23/27-30

Vierailija
79/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PauliNea ja Possumunkki, saatte musta piinailuseuraa.. Tosin mulla ei mitään oireita ja alan luopua pikkuhiljaa ajatuksesta että tässä kierrossa olisi tärpännyt :( ja kopioin tohon alle mun viestin toisesta pinosta niin ymmärrätte miksi..

" Verestä HCG mitattu ja puhdasta nollaa näytti.. :( Tosin voi olla että liian aikaista, kun se oletettu ovis oli vasta viime to, joten eilen illalla vasta 8 dpo, eli tosi aikaista vielä.. mun käsitykseen mukaan sitä hcg:tä alkais muodostumaan vasta siinä 10-11 dpo aikoihin, mutta mene ja tiedä.. Voi olla että mittailen maanantai-aamuyöstä vielä uudestaan, sit olis se 10 täynnä.. Henkisesti jatkan valmistautumista tädin tuloon..

Yön pimeinä tunteina Tuitu kp28/? dpo 9? yk1"

Ps. Anteeksi etten minäkään sen enempi ehdi muita kommentoimaan,yövuorot menossa, vasta heräilin ja kohta kauppaan vielä pitäis ehtiä..

Vierailija
80/96 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen moista nähnyt rinnoissani, nännin pinnat on suurentuneet&tummentuneet ja tumman alueen ulkopuolta ympäröi " sädekehä" täynnä valkosiia koholla olevia " rauhasia" ? siltä näyttävät blink.gif Tää tyttö ei meinaa pysyä kauaa pöksyissään

kaikki ympärillä hoputtaa että testaa jo mie maltan mieleni ensi viikon loppuun=) aika sekava jännityksen,ilon samlla pelon tunteita. alkaa olo varmistua siitä että voidaan oikeesti olla raskaana