Mies maksaa treffeillä niin onko se joku palkinto miehelle että nainen suostuu treffeille?
Yleensähän nainen ei sitten enää halua toista kertaa nähdä miestä.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden ainoastaan maksullisiin, julkisiin paikkoihin treffeille. Jos miehelle ei kelpaa niin ei ole mies minun makuuni. Maksan tietysti oman osuuteni, mutta ehdottomasti en halua miestä jolle on vastenmielistä käyttää rahaa vaikkapa kahvilaan tai näyttelyyn.
Oletko tarpeeksi kaunis, jotta sinulla on varaa vaatia tuollaista?
Kellään ei ole varaa vaatia mitään, koska toisen ei tarvitse suostua mihinkään. Mutta voi ja kannattaa tehdä itselleen rajat selväksi, että millaista elämää haluaa elää ja etsiä siihen sopivaa kumppania.
Et ole tainnut huomata, että eihän mitään muuta enää tehdäkään kuin vaaditaan asioita. Mitään ei suostuta itse antamaan tai tekemään, mutta jatkuvasti muiden pitäisi olla antamassa ja tekemässä. Kaikksta on tullut inceleitä. Ihan vaan laiskuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaminen on prostituutien muoto.
Seksistä maksaminen kyllä. Ruoan tarjoaminen ei sitä ole.
ruokaa saa ruokajonosta. ei kaupassakaan makseta tavarasta etukäteen. ensitreffeillä jos naisella on nälkä, niin nainenhan kokkaa ja esittelee vaimon taitoja.
Nainen kokkaa itselleen ennen treffejä. Ensitreffeillä ei mennä kenenkään kotiin ellei toista tunne hyvin jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden ainoastaan maksullisiin, julkisiin paikkoihin treffeille. Jos miehelle ei kelpaa niin ei ole mies minun makuuni. Maksan tietysti oman osuuteni, mutta ehdottomasti en halua miestä jolle on vastenmielistä käyttää rahaa vaikkapa kahvilaan tai näyttelyyn.
Kellään ei ole varaa vaatia mitään, koska toisen ei tarvitse suostua mihinkään. Mutta voi ja kannattaa tehdä itselleen rajat selväksi, että millaista elämää haluaa elää ja etsiä siihen sopivaa kumppania.
Et ole tainnut huomata, että eihän mitään muuta enää tehdäkään kuin vaaditaan asioita. Mitään ei suostuta itse antamaan tai tekemään, mutta jatkuvasti muiden pitäisi olla antamassa ja tekemässä. Kaikksta on tullut inceleitä. Ihan vaan laiskuuttaan.
Väärin. Ihmiset elää itselleen sopivaa elämää ja tekee hyviä juttuja itsestään lähtien. Se ei ole vaatimus, jos siihen elämään otetaan vain sellaisia ihmisiä, jotka siihen elämäntyyliin sopivat. Ei kenenkään tarvitse muuttaa omaa elämäntyyliään toisen takia isoissa asioissa, vaan pitää etsiä kumppani, jonka kanssa tehdään niitä itselle kivoja juttuja (ja ehkä muitakin juttuja). Mutta ei eletä niin, että vaadittais että jonkun muun täytyy muuttua. Ei tarvii, eikä itsekään haluta muuttua. Siihen meillä on vapaus nyt. Sitten tulee vähemmän pareja, mutta sittenpähän tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että haluaa tietynlaisen kumppanin itselleen ei tarkoita sitä, että sinulta mitään vaadittaisiin. Se tarkoittaa sitä, että sinä et ole se sopiva kumppani jos et niitä vaatimuksia täytä. Saat jatkaa elämääsi aivan omana itsenäsi, kukaan ei sinua vaadi muuttumaan yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaa peliä jos ensin pitää maksaa treffistä ja vielä hurmata se nainen.
Että ihan pitää nähdä vaivaakin????? Siis Wwwwwwat???
Se, miten mies toimii ensitreffeillä kertoo siitä, mitä tuleman pitää. Siitä vähennät 70%, niin sellainen mies on todellisuudessa ja oikeassa elämässä. Mies joka ei tee mitään tai näe mitään vaivaa ensitreffeillä on pariauhteessa= raskas perässävedeträvä perunasäkki ja mieslapsi ja rasite.
Ei kiitos!
Molemmat trollikaksosista heti paikalla ulvomassa
Treffeillä miehellä on mahdollisuus tarjoutua maksamaan. Jos nainen tämän hyväksyy niin naisen mielessä treffejä on tulossa lisää ja mies tarjoutuessaan myös viestittää omasta kiinnostuksesta uusille treffeille. Mun mielessä jos mies ei tarjoudu maksamaan niin se on sitten automaattinen ei mennä jatkoon ele, ei ole kiinnostusta toisille treffeille ja se on ihan ok koska aina ei synkkää. Tällöin kumpikin maksaa omat tilauksensa ja sanotaan kohteliaat heipat. Mutta jos mies ei tarjoudu maksamaan ja haluaisi uusille treffeille niin mun mielestä mies on pihi eikä todellakaan pääse jatkoon😂 Eli arvon miehet ja hyvin käyttäytyvät herrasmiehet tässäpä teille totuutta kerrakseen siihen miksi ei pääse toisille treffeille vaikka teidän mielestä kaikki meni hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nuorista naisista ei koe tarvitsevansa miehiä mihinkään joten he eivät ole parisuhdemarkkinoilla. Parisuhdemarkkinoilla vallitsee tästä syystä raju epäsuhta sukupuolten välillä ja se mies joka saa naisen tulemaan treffeille kanssaan on poikkeuksellisen onnekas.
Mihin tämä väite perustuu? Ihmettelen näitä väitteitä miehenä kun kuitenkin tinderissä on näitä nuoria naisia todella paljon eikä miehelle ole ollenkaan vaikeaa saada heitä vaikka jonoksi asti. Miksi miehen silmin tilanne näyttää siltä että nimenomaan naiset haluavat hyvän miehen ja parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nainen sitten lady?
Hyvätapainen ja siveä, itsestään huolta pitävä nainen joka käyttäytyy feminiinisesti ja empaattisesti, luoden lämpöä ympärilleen ja hyvän mielen sillekin omituiselle miehelle joka rohkeni tehdä aloitteen, mutta sai pakit? Sellainen nainen, joka varmistaa kivan ilmapiirin jossa mies voi keskittyä olemaan mies?
Sellainen nainen on herrasmiehen vastine. Ei kuka tahansa naissukupuolinen.Tuo kuulostaa enemmän piialta. Lady on vahvatahtoinen, oman arvonsa tunteva nainen, joka osaa ottaa tilan haltuun, tietää mitä haluaa ja myös osaa sitä vaatia. Kohteliaasti, tietysti.
Feministien mukaan varmasti. Tuo ei ikävä kyllä vastaa perinteistä käsitystä ladysta. Ja te naiset itse aloitte puhumaan perinteisistä herrasmiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä miehellä on mahdollisuus tarjoutua maksamaan. Jos nainen tämän hyväksyy niin naisen mielessä treffejä on tulossa lisää ja mies tarjoutuessaan myös viestittää omasta kiinnostuksesta uusille treffeille. Mun mielessä jos mies ei tarjoudu maksamaan niin se on sitten automaattinen ei mennä jatkoon ele, ei ole kiinnostusta toisille treffeille ja se on ihan ok koska aina ei synkkää. Tällöin kumpikin maksaa omat tilauksensa ja sanotaan kohteliaat heipat. Mutta jos mies ei tarjoudu maksamaan ja haluaisi uusille treffeille niin mun mielestä mies on pihi eikä todellakaan pääse jatkoon😂 Eli arvon miehet ja hyvin käyttäytyvät herrasmiehet tässäpä teille totuutta kerrakseen siihen miksi ei pääse toisille treffeille vaikka teidän mielestä kaikki meni hyvin.
Se joka ei maksa molempien puolesta, on pihi.
Se, joka ei maksa edes omiaan...
Hetkinen. Mikäs sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ketkäs tässä ovat vaatimassa, että vastakkasen sukupuolen pitäisi tarjota ja pistää parastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka ei maksa molempien puolesta, on pihi.
Se, joka ei maksa edes omiaan...
Hetkinen. Mikäs sellainen on?
Arvoton
Googlen mukaan:
Leidi (lady) käyttäytyy tilannetajuisesti, arvokkaasti ja kunnioittavasti. Hän huomioi ympärillään olevat ihmiset, puhuu kauniisti, pitää lupauksensa ja osoittaa hyviä käytöstapoja eli etikettiä tilanteessa kuin tilanteessa. Todellinen leidi on myös itsevarma, luotettava ja ystävällinen sekä pukeutuu tilaisuuden vaatimalla tavalla.
Nykyaikainen herrasmies on tahdikas ja huomaavainen mies, joka ottaa muut huomioon. Hän pitää sanansa, on luotettava ja kunnioittaa muita. Arjessa tämä näkyy esimerkiksi hyvänä kommunikointina, täsmällisyytenä ja pienenä arjen kohteliaisuutena, kuten oven avaamisena.
Huom. esimerkiksi seuraavat vanhanaikaiset odotukset puuttuvat:
- miehen tulee maksaa
- naisen tulee pysyä siveänä
Naisilla on valikoiva tasa-arvo käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Googlen mukaan:
Leidi (lady) käyttäytyy tilannetajuisesti, arvokkaasti ja kunnioittavasti. Hän huomioi ympärillään olevat ihmiset, puhuu kauniisti, pitää lupauksensa ja osoittaa hyviä käytöstapoja eli etikettiä tilanteessa kuin tilanteessa. Todellinen leidi on myös itsevarma, luotettava ja ystävällinen sekä pukeutuu tilaisuuden vaatimalla tavalla.
Nykyaikainen herrasmies on tahdikas ja huomaavainen mies, joka ottaa muut huomioon. Hän pitää sanansa, on luotettava ja kunnioittaa muita. Arjessa tämä näkyy esimerkiksi hyvänä kommunikointina, täsmällisyytenä ja pienenä arjen kohteliaisuutena, kuten oven avaamisena.
Huom. esimerkiksi seuraavat vanhanaikaiset odotukset puuttuvat:
- miehen tulee maksaa
- naisen tulee pysyä siveänä
Tämän voin allekirjoittaa.
Siinä vaiheessa, kun tasa-arvoisena aikana aletaan vaatia maksamista niin se on aika kovan luokan vaatimus. Tapa on kuitenkin perua ajoilta jolloin naisilla ei juuri ollut omia rahoja tai mahdollisuuksia työelämässä, ja kyllä - naisille oli siveysvaatmukset.
Se kyllä vaikuttaa selvältä, että joku haluaa nyt napsia rusinat pullasta...
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on valikoiva tasa-arvo käsitys.
Tilannekohtainen. Usein vieläpä perustuu pärstäkertoimeen. Jos naama ei miellytä, ei ole mitään jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätapainen ja siveä, itsestään huolta pitävä nainen joka käyttäytyy feminiinisesti ja empaattisesti, luoden lämpöä ympärilleen ja hyvän mielen sillekin omituiselle miehelle joka rohkeni tehdä aloitteen, mutta sai pakit? Sellainen nainen, joka varmistaa kivan ilmapiirin jossa mies voi keskittyä olemaan mies?
Sellainen nainen on herrasmiehen vastine. Ei kuka tahansa naissukupuolinen.Tuo kuulostaa enemmän piialta. Lady on vahvatahtoinen, oman arvonsa tunteva nainen, joka osaa ottaa tilan haltuun, tietää mitä haluaa ja myös osaa sitä vaatia. Kohteliaasti, tietysti.
Feministien mukaan varmasti. Tuo ei ikävä kyllä vastaa perinteistä käsitystä ladysta. Ja te naiset itse aloitte puhumaan perinteisistä herrasmiehistä.
Tuo nimenomaan vastaa sitä perinteisintä ja oikeinta käsitystä ladystä. Lady on ollut se ihminen, joka on hallinnut taloutta ja pitänyt jöötä.
Sinun käsityksesi ladyistä on ilmeisesti joistain romanttisista periodidraamoista peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nimenomaan vastaa sitä perinteisintä ja oikeinta käsitystä ladystä. Lady on ollut se ihminen, joka on hallinnut taloutta ja pitänyt jöötä.
Sinun käsityksesi ladyistä on ilmeisesti joistain romanttisista periodidraamoista peräisin.
Tuollainen Justiina-tyyppinen nainen on ollut maatilan emäntä.
Ihan samalla tavalla minä voin sitten sanoa, että sinun käsityksesi herramsiehestä on peräisin samoista periodidraamoista.
Herrasmies on sitten se mies joka menee duuniin, syö makkaraa eikä puhu tai pussaa.
Jo se, että herrasmiehen käsite tässä ketjussa tuntuu pyörivän täysin maksamisen ympärillä kertoo, etteivät kirjoittajat ole osa sitä maailmaa.
Ensinnäkin, se on aika sivuseikka verrattuna tärkeimpiin asioihin herrasmiehen käytöksessä. Olennaista ei ylipäätään ole se kuka maksaa vaan se, että tilanne hoidetaan tahdikkaasti ja asettamatta toista kiusalliseen tilanteeseen. Toisekseen, lady ei koskaan tekisi asiasta numeroa - ei julkisesti, selän takana tai anonyymisti. Ihan vastaavasti, herrasmies ei koskaan arvostelisi toisen ihmisen seksihistoriaa tai vartaloa.
On aina kovin mukavaa vaatia jotain itselleen, mutta todellinen leidi tai herrasmies keskittyisi siihen kuinka itse toimia paremmin eikä siihen, mitä hän katsoisi sukupuolensa perusteella itse ansaitsevansa.
Jos voin antaa jonkinlaisen vinkin, olit sitten mitä sukupuolta tahansa...niin jos sinusta tuntuu, ettet päädy treffeille herrasmiehen tai leidin kanssa, on syytä katsoa peiliin ja kysyä miksi toivomasi ihmiset eivät näyttäydy sinulle. Heitä on nimittäin kyllä olemassa.
Miksi sinne pyllyyn, kun sille hommalle on ihan oikeakin reikä olemassa. Et vissiin tiennytkään.