Keskiluokkaiset, mihin käytätte saamanne veronalennuksen?
Meillä suunnitelmissa pienen remontin teettämistä kotona.
Kommentit (13)
Naulaatte yhden naulan seinään? Onneksi olkoon!
Hallituksella on todellisuuden taju kadoksissa jos kuvittelevat että pieni ja keskituloisten ostovoima paranee 1% vero alesta.
Mikä ale? Taas veroprosenttini on korkeampi kuin viimevuonna ja varmaan nousee taas ensivuodelle. Nyt jo 42,5%
Kyllä mulla sen verran jää, että saan teetettyä maalausurakan.
Käytän sen kohonneisiin ALV veroihin ja Kiinteistöveron korotuksiin. Ja paikkaamaan verovähennysten poistoa.
Miinukselle mennään silti reippaasti
Opiskelevien nuorten taloudelliseen tukemiseen ettei tarvitse ottaa velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla sen verran jää, että saan teetettyä maalausurakan.
Linnunpöntönkö maalautat?
Mulla meni 10 000€ pelkästään ulkoseinien maalaamiseen. Jos olisin maalauttanut autotallin sekä räystäät kaiteet ja kaikki niin 25 000€ olisi vähintään mennyt.
no se 0,5% muutos ei nyt vaikuta kuin juuri mitään. 3500e tienaavalla 18e kuussa. muut hinnat nousseet yli tuon.
Kaikki on kallistunut niin paljon, että elämän peruskulut syö hyödyn.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksella on todellisuuden taju kadoksissa jos kuvittelevat että pieni ja keskituloisten ostovoima paranee 1% vero alesta.
Isossa kuvassa paranee vaikkei välttämättä yksittäinen veronmaksaja sitä edes huomaa. Esimerkiksi 1 miljardin veropotti pienenee 10 miljoonaa, jonka voidaan olettaa tukevan kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota ole pienituloisille annettukaan, vaan suurituloisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isossa kuvassa paranee vaikkei välttämättä yksittäinen veronmaksaja sitä edes huomaa. Esimerkiksi 1 miljardin veropotti pienenee 10 miljoonaa, jonka voidaan olettaa tukevan kysyntää.
Oletuksilla ei Suomen talous eikä ostovoima kohoa.
Mikä alennus?