fatim diarra 40 raskaana
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, onnea Diarra <3 Palstainkkelit eivät tule koskaan kokemaan samaa onnea <3
Tämä. Mahtaa noita huutajia ketuttaa, kun jopa eniten vihaamansa naispolitiikko perustaa perheen. Ja he eivät ikinä saa edes puolisoa.
Ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää ihmisiä, jotka kommentoivat tällaisiin asioihin negatiivisesti. Edustan päinvastaista poliittista kantaa, mutta olen kuitenkin ihminen kuten hänkin, ja se inhimillisyys tällaisissa uutisissa on ensisijaista, ei poliittiset mielipiteet tai ulkonäkö. Samanlaista vihaa sai myös persujen Miko Bergbom, kun ilmoitti että saavat puolisonsa kanssa lapsen. Mietin, millaisia vanhempia tuollaisia kommentteja kirjoittavat itse ovat, vai ovatko vanhempia ollenkaan.
Keski-ikäiset limaiset ylisjonnet ja mt-ongelmaiset mammat suoltavat törkyä.
Kuten Fatimkin? :D
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää ihmisiä, jotka kommentoivat tällaisiin asioihin negatiivisesti. Edustan päinvastaista poliittista kantaa, mutta olen kuitenkin ihminen kuten hänkin, ja se inhimillisyys tällaisissa uutisissa on ensisijaista, ei poliittiset mielipiteet tai ulkonäkö. Samanlaista vihaa sai myös persujen Miko Bergbom, kun ilmoitti että saavat puolisonsa kanssa lapsen. Mietin, millaisia vanhempia tuollaisia kommentteja kirjoittavat itse ovat, vai ovatko vanhempia ollenkaan.
Tämä Diarra on itse paha mielenterveysongelmainen ihminen, kuten itsekin omin sanoin hän on kertonut:
Fatim: Minulle puolison rauhallisuus tuo kaivattua tasapainoa. Kun kotiolot ovat vakaat, jaksan tapella töissä joka päivä.
Kyllä en pystyisi Fatimaa siitämään Vaikka Fatimalla olisi perunasäkki päässä Ei ottaisi eteen
Sinä et ollut hereillä koulussa kun tuo opetettiin.