Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....

Vierailija
10.07.2026 |

...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.

Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.

MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?

Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).

Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D

Kommentit (349)

Vierailija
321/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen unelmanainen, 50+ rupsahtanut wt-eukko valittaa Vauva-palstalla kun miesten viestien ensimmäiset sanat ovat vääriä. 🤭🤭💩💩🤡🤡🥱🥱🤣🤣

Vierailija
322/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi hei, mitämies, mitä iltaan, hei, moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten prinsessalle pitäisi olla? Noinhan ihmiset avaa keskustelun esim. baarissakin. 

Vierailija
324/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei. Tutustuin profiiliisi ja vaikutat varsin hyvävittuisen oloiselta naiselta. Kiinnostaisiko harrastaa perspilluasioita kanssani jossain kohtaa?" 

Vierailija
325/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en naisena ymmärrä yhtään tätä ruikutusta miesten "huonoista avausrepliikeistä". Ihan samahan se on loppuviimein, että mitä sanoo. Ei se sanominen ole mikään pointti tai juttu. "Moi" on aivan hyvä. Sitten siitä keskustelun avaus ja katsotaan kulkeeko se juttu. Siinähän sen siis näkee, kun aletaan juttelemaan. Mulle on ainakin aivan sama että mistä tikusta sitä asiaa tehdään aloituksessa, tai tehdäänkö sitä.

Uskon että näitä avausrepliikeistä valittavia ärsyttää oikeasti enemmän se, että nuo miehet ei muuten ole mielyttäneet. Sitten se turhautuneisuus puretaan ns. huonoihin avauksiin.

"Uskon että näitä avausrepliikeistä valittavia ärsyttää oikeasti enemmän se, että nuo miehet ei muuten ole mielyttäneet. Sitten se turhautuneisuus puretaan ns. huonoihin avauksiin"

Tämä! Osuit naulan kantaan. Olen täysin vakuuttunut siitä, että jos oikeasti AP:n makuun oleva mies lähettäisi AP:lle "Moro" viestin, niin AP olisi täyttä häkää viestittelemässä tämän miehen kanssa, eikä vauvalla valittamassa sen miehen aloitusrepliikistä. 

Ei välttämättä. En ole ap, mutta itselläni on ainakin käynyt niin, että joku mies vaikutti profiilinsa perusteella tosi kiinnostavalta, mutta jos aloitusrepliikki oli pelkkä moikkaus tai joku ulkonäön kehuminen, laski oma fiilis heti - eikä näistä koskaan mitään tullut. Katsos kun se aloitusrepliikki ON osa sitä mielikuvaa, jonka perusteella mies joko on tai ei ole kiinnostava.

Mitä se aloitus nyt pitää olla? Kerro niin osaan tehdä jollekin sellaisen. Kiitos, M34

Kysymyksesi paljastaa, että lähtökohtasi deittailuun on niin erilainen, että turha jakaa neuvoja. Jos sulla ei ole mitään sanottavaa naiselle, jolle laitat viestin, niin ei siinä oikein voi auttaakaan. 

Eli sä et näköjään itse edes kykene kertomaan, minkälainen on hyvä avausviesti. 

T. Eri

Ei ole sellaista avausviestiä, joka olisi hyvä ihan kenelle vain. Hyvä avausviesti on sellainen, joka on suunnattu juuri sille tietylle ihmiselle sen perusteella, mitä hän kertoi itsestään profiilissaan.

Ok, no kykenetkö antamaan jonkun kuvitteellisen esimerkin? Vai onko sekin mahdotonta?

Itseltäni ovat miehet kysyneet esim. lempikirjoista tai minkä kirjan luin viimeksi, tai kun mainitsin profiilissa tykkääväni kauhuelokuvista, joku kysyi minä tyyppisestä kauhusta tykkään. Joskus joku kysyi mitä olin tykännyt yhdestä teatteriesityksestä, koska yksi kuvistani oli otettu sen esityksen yhteydessä olevan selfieseinän edessä. Tällaisia kysymyksiä oma profiilini oli herättänyt ja näistä sukeutui keskusteluja.

Vierailija
326/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nekö moikkaa nykysten, ennenkuin ehdottavat tärräyttelevänsä patjaa. Harrastakko nyrkkeilyä..... öö en huvikseen on raksakypärä ja hanskat kuvassa. Veivaan balettia.......

Ja deitit löytyy muualta. Lähtisi tivoliin vai kesäteatteriin. 6 lippua maailmanpyörän 4 mini vuoristorataan. Ravintolaan ei pääse työvehkeet päällä. Niin parkkiksella huijarisalaatit kitusiin. Ootappa, kun hän tulee lomalta.

Vierailija
327/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kaikille akoille saman copypasten tyyliin "Moi, mitä kuuluu". Jos on kiinnostunut niin vastaa, mutta jos ei niin jatkan eteenpäin ja unohdan koko tyypin. 

M27

Vierailija
328/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB dating, Tinder, FB ryhmät...täynnä noita v*tun idiootteja joiden sanavarastoon kuuluu kahdesta neljään sanaa. Yksikin tapaus lähetteli naisille parikin vuotta "mitäs sun päivään/iltaan/aamuun" heippailuja jos ei laittanut estoille. Tunnettiin sarjaheippailijana.

Toivottavasti en ole minä. 😂

Vierailija
329/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Moi.

- No moimoi.

Ja pallo on taas miehen päädyssä...

Mitä sitten? Jos aloitat keskustelun, niin oletettavasti olet kiinnostunut ja haluat keskustella. 

Vierailija
330/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa muutama nainen on kertonut hyvistä ja fiksuista avausviesteistä, joita ovat saaneet miehiltä. Olisi mukava tietää, miksi jotkut muut naiset saavat tuollaisia avausviestejä, mutta AP ei saa. 

Mikä AP:n profiilissa eroaa näiden toisten naisten profiileista?

Vierailija
331/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "Moi" tai "Miten menee?" on varsin hyvä ja yksinkertainen tapa osoittaa että olet mielenkiintoisen oloinen ja ehkä kiinnostaisi jutella. Miksi ensimmäiseen viestiin pitäisi kirjoittaa joku romaani itsestään? 

Ei kun pitäis alkaa kehua ap:n nerokkaan persoonallista ja humoristista esittelyä. 

Vierailija
332/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muijat ovat noin hiton vaikeita, ettei mikään kelpaa, niin olkoon yksistään sitten. Onneksi olen biseksuaali. Miesten kesken on paljon helpompaa. 

Vierailija
333/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päässyt niin pitkälle että olisi saannut matchejä jotta olisi voinnut alkaa viestitteleen fb-datingissa tai tinderissä. Suomi24treffeissä joskus kauan sitten ja fb-sinkkuryhmissä koittanut profiilin perusteella jonkinlaisen aloituksen jos jotain yhteistä tai jotain mistä saisi keskustelun aikaan tosin 99% tapauksista ei vastaa takaisin.

Vierailija
334/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lyhyiden avausviestien tarkoitus on ns. kokeilla kepillä jäätä, eli toisinsanoen sitä että kiinnostaako toista osapuolta keskustella ylipäätään. Jos vastaat moihin moi tai kuulumisten kyselyyn että kiitos hyvin menee, niin sitten voi seuraavassa viestissä edetä syvällisempiin teemoihin kun ensin on todettu että molempia kiinnostaa jutella. 

Vierailija
335/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä valittavat naiset menisivät katsomaan Grindriin, millaisia viestejä miehet toisilleen lähettävät, niin saisivat varmaan syövän samantien 🤣 

Ja paradoksaalisesti siellä on saanti huomattavasti parempi. 

Vierailija
336/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain. 

Olet ilmeisesti mies.

Okei, sä avaat keskustelun sanomalla "moi". 

Mitä sä odotat? 

Pelkkä "moi" myös vastaukseksi? 

Niin ja kun naiselta tulee vastaukseksi se pelkkä ”Moi” siihen miehen pelkkään Moi-sanaan  niin mitenkäs mies siitä jatkaa keskustelua?

Mistä sitä voisi tietää? Se 'moi' on vähän kuin koputus, että katsotaan vastaako sieltä kukaan. 

Vierailija
337/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa ap asettua miehen asemaan ja mieti miten turhauttavaa ajanhukkaa on kirjoittaa pitkiä ja yksityiskohtaisia viestejä, jos ehkä joka sadanteen tulee jokin vastaus ja sekin on todennäköisesti "ei kiitos". 

Vierailija
338/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä sukupuolten välisiä eroja. 

Jos sellainen nainen, jonka kuvat ja profiiliteksti vetoaa minuun, lähettäisi minulle "moi" -viestin, niin minä olisin siitä todella innoissani, ja vastaisin pikaisesti. 

Naispuolinen AP taas vastaavassa tilanteessa kiehuisi raivosta, poistaisi matchin ja haukkuisi miehen vauva palstalla perinpohjaisesti. 

M40

Vierailija
339/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen unelmanainen, 50+ rupsahtanut wt-eukko valittaa Vauva-palstalla kun miesten viestien ensimmäiset sanat ovat vääriä. 🤭🤭💩💩🤡🤡🥱🥱🤣🤣

Tää. Viimeksi kun olin FB Datingissä, niin omassa ikäryhmässä naiset olivat yleensä noita rusinamummoja, näki että rööki ja viina on maistunut.

Vierailija
340/349 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi sanoa? Kokemuksesta tiedän että mikä tahansa yhteydenotto voidaan (ja todennäköisesti tullaan) dissata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi