Valkoisella värillä luodaan mielikuvia jet set -elämästä ja glamourista
Kommentit (11)
Vaikea sanoa, että miksi juuri valkoinen.
Mutta toki jos noilla olisi mustat T-paidat, farkut ja mustat hupparit, niin tulisi mieleen, että ovat rock tai heavy-tyyppejä.
Tykkäisin kyllä käyttää joskus valkoisia paitoja, mutta se ei minulle sovi värinä, koska olen värivuodenajaltani syksy. Eikä sovi monelle muullekaan. Vähän sellaista laumasielumeininkiä tuo!
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin kyllä käyttää joskus valkoisia paitoja, mutta se ei minulle sovi värinä, koska olen värivuodenajaltani syksy. Eikä sovi monelle muullekaan. Vähän sellaista laumasielumeininkiä tuo!
Samaa kuin musta nykyään vähän kaikilla. Ei sovi ollenkaan siinä laajuudessa.
Masentaisi, jos liittyisin mustaan kaartiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syksylle sopii luonnonvalkoinen ja norsunluu yhdistettynä kultaan.
Mihkä tahansa väri voi olla luxus jos tarpeeksi markkinoidaan. Vähän häiritsee kuitenkin morsiuspukumielleyhtymä. Ei kai se ole niin pahasti hääpuku jos miehetkin siellä pukeutuu valkoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Muna edelleen vain mustana?
Kyllä.
N18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
N18
Miksi sekaannut eläimiin?
Valkoiset vaatteet ovat tuskallisia pitää siistin näköisenä, eli ne siis signaloivat siitä että on varaa ostaa uudet heti kun ne alkaa näyttää kärsineiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
N18
Miksi sekaannut eläimiin?
Kyseessä on bbc!
Jos et ymmärrä, niin KVG!
N18
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset vaatteet ovat tuskallisia pitää siistin näköisenä, eli ne siis signaloivat siitä että on varaa ostaa uudet heti kun ne alkaa näyttää kärsineiltä.
Ja on palvelusväkeä pesemässä ja silittämässä. Epäkäytännöllisyys juuri tekee valkoisesta erityisen. Itse en valkoinen vaate päälläni oikein uskalla olla huolettomasti, koska minulla ei ole palkattua vaatehuoltajaa pesemässä ja poistamassa tahroja, jotka näkyvät valkoisessa korostetusti.